13 oktober!
Dette er et PDI stevne.
Noen som har info om dette? Kommer Lee Priest?
13 oktober!
Dette er et PDI stevne.
Noen som har info om dette? Kommer Lee Priest?
websiten.lite info om deltakere så langt
http://www.battleofgiants.com/
Dette blir et sinnsykt stevne. det arbeides me å få kjente folk ditt. det vil komme også. flere er int.
Skjønner dette dreier seg om bodybuilding, men det stod ufattelig lite på websiden. Hva står PDI for?
Dette skal jeg få med meg!

LATEST REGISTRERS
Pro Competition
Sami Al-Haddad
Rodney St. Cloud
Lee Priest
Jeff Hargraves
Name - class
Name - class
Name - class
Lee Priest![]()
"In the days when science was weak and religion was strong, man mistook magic for medicine. Now that science is strong and religion weak, man mistakes medicine for magic."
OJ OJ OJ OJ!
Her må det kjøpes billett!
Lee Priest? NÅr Er Dette For Faen? Omg Omg
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Hvor i Oslo er dette? Sentrum scene ja , det jeg trodde![]()
Skal ditt!
Sist endret av Dave Tate; 28-05-07 kl 10:50 Begrunnelse: edit
Oj, dette kan bli kult jumping
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
Dette må jeg nesten dra på. Dritkult!
Jeg ligger hjemme og griner en uke om jeg ikke får med meg det her for å si det sånn
FP rekke, hvor?
Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.
billettene er lagt ut og vi har reservert oss et par kliss nye glinsende billetter , kanskje ikke dumt å bestille tidlig for dette er 10årets happening og kan bli fort utsolgt
Ingen nordmenn påmeldt, er dette kun for proffen?
Hvor reserverte du billetter?
billettservice
UPDATE:
Lee Priest har postet på getbig.com at han ikke skal konkurrere på noen stevner i år.
http://www.getbig.com/boards/index.php?topic=163021.0
I AM NOT IN ANYSHOWS THIS YEAR....I SAY SAMI HAS A GOOD CHANCE
Nå har jeg ikke funnet noen bekreftelse fra PDI. Men det er ikke noe nytt at Lee Priest meldes på konkurranser men bestemmer seg for å ikke stille. Uansett er det skikkelig surt da mange av oss som har kjøpt biletter kjøpte mye pga han.
omg.. bah![]()
Hadde tenkt å dra, men gidder ikke når ikke Lee Priest kommer. Kjipt for de som hadde kjøpt billetter kun for å se Lee Priest.
Hvem her inne skal gå? Hadde vært kjekt å opplevd dette da..
Beeing a Body Builder isn't everything, it's the ONLY thing!!

Alt jeg lurer på er: Kommer Ronnie Coleman?![]()
Jeg skulle, men siden Lee Priest ikke kommer så gidder jeg faen ikke
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Så hvem skal herifra? Så langt ser det ut som:
- Nk
- MrMuscle
- Baliba
Noen andre?
Noen som spanderer flybillett fra sola-oslo så kommer jeg..
(tenker ikke det nei..)
Jeg også vil! Men økonomien min tillater ikke noe hotell opphold denne måneden og mine bekjente i oslo er bortreist.
Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.
Da er jeg akkurat kommet inn døren fra konkurransen. Uten å være noe ekspert, så tror jeg at det var en rimelig fiasko sett fra arrangørene sin side. Jeg tror ikke det var så mye som 50 betalende folk å så på. Det var nesten tomt i salen. Utrolig trist, da dette sikkert betyr at vi må vente lenge på noe mer proffkonkurranser her til lands.
Når det gjelder hva som foregikk på scenen så var det utrolig gøy. Og de som ikke fikk dette med seg gikk glipp av noe. Var svære, råe karer, de fleste var i knallform, og flinke til å lage litt show. Jeg tok en haug med bilder, som jeg skal slenge ut etterhvert. Sjefen må bare hive de over på en disk til meg.
Min favoritt blant utøverene var Zoltan Voros. Han var ikke helt skarp, så han fikk en fortjent fjerdeplass. Men flottere fysikk har jeg ikke sett på en proff på lenge.
Rodney St. Cloud hadde det mest freakye friprogrammet jeg har sett. Med et svart slør over hodet og tau. Endte opp med at han gikk og bandt fast en av sekreteriatet og dro hun med seg opp på scenen.
Sami Al Haddad vant som forventet, andreplassen gikk til Andreas Frey, største karen på scenen.
Ellers så satt Csaba Kocsis i salen av en eller annen grunn. Og rett før finalen begynte kom 2 politifolk løpende inn backstage, så gudene vet hva som foregikk der.
Sist endret av MrMuscle; 13-10-07 kl 18:16
Trist at det ikke var flere tilskuere.. små flaut for arrangørenes del!
anyways, politifolk? Var du ikke på plass med kameraet Mrmuscle?![]()
Er du på beachen, så soler du deg i orntli' sol assa.
Ja det var utrolig leit at det ikke kom mer folk. Mange byggere klager og syter over at man ikke får kroppsbygging mer ut i lyset og gjør det mer populært, men så gidder de ikke komme å se på når vi endelig har proffer i landet. Skyter seg selv litt i foten der.
Hadde kamera ja, men løp ikke backstage for å se hva som foregikk hehe.
Klart, hadde det vært IFBB med kjente proffer så hadde det blitt mer folk. Men meg bekjent har det ikke vært proffkonkurranse i Norge siden Oslo Trophy i 98. Så da skulle man tro at mer en 50 stykker ville karret seg til Sentrum Scene for å se på når det først ble mulig igjen.
Det viser seg at det hadde vært innbrudd i garderoben. Pass og penger var blitt frastjålet utøverene, derfor politiet kom. Helt utrolig!

Kanskje en ide å legge ett slikt show i forbindelse med NM.Da er det jo en del folk fra andre plasser av Norge i Oslo.Ellers så sier det vel en del om interessen for kroppsbygginga i Norge