+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 19 av 19

Tråd: Battle Of Vikings!

Kjerringhelvetet ;) KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ sin avatar
    Ble medlem
    07-2007
    Alder
    43

Battle Of Vikings!

BATTLE OF VIKINGS har i år funnet tilbake til røttene sine, og vi har den store gleden av å kunne invitere alle strongmen - og women - til kamp i Eide sentrum på Nord-Møre -

LØRDAG 16. AUGUST 2008

Øvelsene er som følger;

Husafell - ca 150 kg for gutta, ca 90 for damene - MAX DISTANSE!

Pressmedley (Apollons, vikingstein og stokk) - 115-120-130 for gutta,
    (Kettlebell, Apollons og Stokk) - 24 kg, 60 kg, 70 kg for damene.

Yoke - 350 kg for gutta, ca 170 kg for damene

Dekkvelt - 450 kg gutta, 220 kg for damene 6 velt

Atlassteiner - fra 90 til 160 for gutta, 60 til 120 for damene

Carry&Drag - 140 farmers 20 meter og tung kjetting tilbake for gutta,
    70 farmers for jentene og tung kjetting tilbake.

Deltageravgift er kr 200,-

1. premie begge klasser: kr. 3000,-
    2. premie begge klasser: kr. 2000,-
    3. premie begge klasser: kr. 1000,-

Vi jobber også med å få litt tilleggspremier, samt at vi jobber med å få greie priser på overnatting.

Påmelding skjer til strider@adsl.no innen 01.08.08

Foreløpig påmeldte er;

Menn
    - Espen Aune
    - Egil Berli-Johnsen
    - Ola Skjegstad Langset
    - Marius Nygård
    - Asgeir Hoel
    - Raymond M. Myrbostad
    - Ole Martin Hansen
    - Emil Hammer
    - Marius Bjerke
    - Tore Andre Høgda
    - Bjørnar Stokkebekk

Damer
    - Åse Hoel
    - Kikki Berli-Johnsen
    - Hanne Bingle
    - Nadja Bjerke

Det blir ingen nybegynnerklasse i år, men vektene er satt såpass ned at de skal passe bra for de fleste. Har du mot og lyst til å prøve deg så melder du deg på! Very Happy

DOMMER: OLAF DAHL

Speaker: Bjørn Reiten
    Life is too short to be small!

I am a high performance woman. I can change from darling to bitch in less than two seconds.

Kjerringhelvetet ;) KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ sin avatar
    Ble medlem
    07-2007
    Alder
    43
    Oppdatert førsteinnlegg!

I am a high performance woman. I can change from darling to bitch in less than two seconds.

Ble medlem
    07-2007
    Alder
    43
    Lagt til fem nye utøvere

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Ole Martin Hansen er en ung lovende fåla fra distriktet mitt. Litt snodig klovn synes jeg, men sterk ja

http://youtube.com/watch?v=2-mfhD7GDKM
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

Ble medlem
    07-2007
    Alder
    43
    Sitat Opprinnelig skrevet av Biggus Vis post
    Ole Martin Hansen er en ung lovende fåla fra distriktet mitt. Litt snodig klovn synes jeg, men sterk ja

Det er egentlig mange snodige klovner i sporten min, så en ny klovn er alltid velkommen... Jeg håper han stiller opp denne gangen...

Mentalt utfordret wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Jeg skulle visst være med å hjelpe til på dette stevne..:P
    <3Fitnessfrøken<3

Ble medlem
    07-2007
    Alder
    43
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg skulle visst være med å hjelpe til på dette stevne..:P
    Så hyggelig da.... Ola og Marius som har utpekt deg som frivillig?

Platinum Member PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte
    Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Biggus Vis post
    Ole Martin Hansen er en ung lovende f&#229;la fra distriktet mitt. Litt snodig klovn synes jeg, men sterk ja

70kg's hantler i skulderpress og lett 7'er p&#229; 200 i smalbenk uten lockout etter all skuldertreninga. Han der var jo skamsterk !

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92 Vis post
    70kg's hantler i skulderpress og lett 7'er på 200 i smalbenk uten lockout etter all skuldertreninga. Han der var jo skamsterk !
    Forøvrig Tricepsman som var spotter på skulderpressen der. Grisesterk i pressøvelser han her ja.
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

WorldHeavyweightChampion CM Punk is a jewel in the rough CM Punk is a jewel in the rough CM Punk sin avatar
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    27
    Jeg skal være med i Team Nygård
    MY LIFE, MY RULES!

Ble medlem
    07-2007
    Alder
    43
    Da er det bare fem dager igjen til Battle of Vikings g&#229;r av stabelen, og vi gleder oss hemningsl&#248;st alle sammen - b&#229;de arrang&#248;rer og deltagere!

Deltagere bes m&#248;te i Eide Sentrum kl. 11.00 l&#248;rdag 16. august. Det blir da ut&#248;verm&#248;te med all n&#248;dvendig informasjon. Deltageravgift betales ogs&#229; da. Ingen deltageravgift betalt, ingen anledning til &#229; stille i konkurranse.

Vi har bestilt knallv&#230;r og masse publikum, s&#229; ... kom og s&#229;!

(info i f&#248;rsteinnlegget er endret, samt nye deltagere lagt til i kvinneklassen.

Mentalt utfordret wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av KikkiBJ Vis post
    Så hyggelig da.... Ola og Marius som har utpekt deg som frivillig?
    Stemmer nok det Blir morro å se Marius i aksjon for første gang.
    <3Fitnessfrøken<3

www.kalibergym.no Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Nr. 1 Espen Aune " kaliber team strongman"
    Nr. 2 Marius Bjerke
    Nr. 3 Ola Langseth
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

WorldHeavyweightChampion CM Punk is a jewel in the rough CM Punk is a jewel in the rough CM Punk sin avatar
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    27
    Var en konge konk. Jeg føler meg mørbanket, og jeg var ikke en gang med!
    Slitsomt nok å være med i crewet.
    MY LIFE, MY RULES!

www.kalibergym.no Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av CM Punk Vis post
    Var en konge konk. Jeg føler meg mørbanket, og jeg var ikke en gang med!
    Slitsomt nok å være med i crewet.

Hvem er du? Legg ut bilde så jeg skjønner
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

Ble medlem
    04-2007
    Alder
    27
    Han høye som var med i crewet. Snauskallet. Gikk å passa på utøverene :P
    Har ingen bilder fra i går som jeg kan vise til. Kommer vel opp etterhvert.
    MY LIFE, MY RULES!

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Jeg var med ogs&#229;.. Han snauklipte, som var ca. halvparten av h&#248;yden til Punk:P Gikk frem og tilbake der.. Var jeg som banka med &#248;ks n&#229;r vil stilte p&#229; yoke`en om det sier deg noe..
    <3Fitnessfrøken<3

Ble medlem
    04-2007
    Alder
    27
    halvparten av størrelsen mener du vel?
    MY LIFE, MY RULES!

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av CM Punk Vis post
    halvparten av størrelsen mener du vel?
    Nja.. Du har krympa så mye nå, så det vil jeg ikke si
    <3Fitnessfrøken<3

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder