+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 24 av 24

Tråd: Benkpress konkuranse i Fredrikstad 7.februar!

Bronse Member Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa sin avatar
    Ble medlem
    09-2002
    Alder
    35
    Blog Entries
    1

Lightbulb Benkpress konkuranse i Fredrikstad 7.februar!

Heisan,
    For dere som enda ikke har sett det, men kunne tenke dere å være med;
    Fredrikstad Helsesenter holder sitt årlige benkpress stevne til lørdag med vektklassene; -80, -90, -100, og +100.
    Innveiing klokken 10, stevnestart klokken 11.00

Fiiiiine premier
    2,7kg Ultimate nutr proteiner og drikkeflaske,
    kreatin og drikkeflaske
    Drikkeflaske og cap's
    Overall premie kr 1000

For mer info kontakt Fredrikstad Helsesenter....men skynd dere; påmeldingsfristen løper ut i slutten av denne uken...(naturligvis..)

Superior newbie FruitDrops is on a distinguished road FruitDrops sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Noen her som skal vaere med???

Medlem acer is on a distinguished road acer sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Skal ivertfall nedom

Bedreviteren Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Etter premiene å dømme, hadde det nesten vært å vurdere å tatt meg en tur!!! går i "nesten" i pluss om man vinner;P
    Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.

Judge, Jury & Executioner darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    kjipe premier i bb om man sammenligner med andre sporter i landet
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Medlem janne is on a distinguished road janne sin avatar
    Ble medlem
    01-2003
    Alder
    38
    Skal se på jeg, så kan de andre

Ble medlem
    12-2002
    Mulig jeg melder meg på 90 kg klassen,men vet ikke helt hva jeg er god for nå..oppmøte blir det nå ivertfall..

Bronse Member NOFATZO is on a distinguished road
    Ble medlem
    04-2002
    Alder
    43

Smile Hurra

Jeg var med, kom sist i den tunge klassen, men fy faen å gøy det var, tok jo ny pers i benken da 162,5 kilo. Det er gøy å være med, selv om man ikke vinner....dette skal jeg være med på til året også. Takk til deg Tesse, for en hyggelig prat !!!!
    "Go for the mass!"

Ble medlem
    03-2003
    Hva tok de som vant -80klassen da??
    De som vant -90 klassen??
    Noen som vet det?

Ble medlem
    12-2002
    Ivertfall en som var 15 år som pressa 117,5..
    virker litt rart men om han var så ung er det jo utrolig bra.. Tessa har du lista fra i går over resultatene?
    får bli med neste gang,vært syk

Ble medlem
    01-2003
    Alder
    38

Re: Hurra

Opprinnelig skrevet av NOFATZO
    Jeg var med, kom sist i den tunge klassen, men fy faen å gøy det var, tok jo ny pers i benken da 162,5 kilo. Det er gøy å være med, selv om man ikke vinner....dette skal jeg være med på til året også. Takk til deg Tesse, for en hyggelig prat !!!!
    Grattis med ny pers NOFATZO. Bra gjort!

Ble medlem
    01-2003
    Alder
    38
    Også MÅ jeg jo fortelle hvor stolt jeg er av min store helt og idol, Arnfinn, som for andre år på rad vant maksreppen.... Grattis superhelten min....Love U baby

Administrator Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Hva tok han da Janne? (lurer fælt, hehe)

Bronse Member Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa sin avatar
    Ble medlem
    09-2002
    Alder
    35
    Blog Entries
    1
    Han gjorde 32 reps på belastning tilsvarende egen kroppsvekt (eller var det 33 reps...dømte han, men husker ikke... )

Har dessverre ikke tilgang på noen resultatliste, men kommer jeg over den via kontakter til Fredrikstad Helsesenter, skal jeg poste den!

Administrator Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Shit. Han veier ikke lite heller han, hehe. Rått.
    Ja, hadde vært brillefint om du fikk sneki til deg den!

Ble medlem
    01-2003
    Alder
    38
    Veeeel, han veier jo ikke så mye heller da, han løftet vel 33 reps på 97,5 kg om jeg ikke husker helt feil. Han skulle nok vært med i maksløftet også, for da hadde han vært noen kg med proteiner rikere også....hehe....

Ble medlem
    10-2003
    Hehe, tungt nok... Så han ista, voksen kar! hehe.

Bronse Member NOFATZO is on a distinguished road
    Ble medlem
    04-2002
    Alder
    43

Re: Re: Hurra

Opprinnelig skrevet av janne
    Grattis med ny pers NOFATZO. Bra gjort!
    1000 takk........
    "Go for the mass!"

Ble medlem
    03-2003
    Opprinnelig skrevet av janne
    Veeeel, han veier jo ikke så mye heller da, han løftet vel 33 reps på 97,5 kg om jeg ikke husker helt feil. Han skulle nok vært med i maksløftet også, for da hadde han vært noen kg med proteiner rikere også....hehe....
    var det 33 reps med stopp på kassen eller?? han må jo ta noe sykt på maksløft!!

Ble medlem
    01-2003
    Alder
    38
    Reglene er jo ikke som i styrkeløft akkurat. Ned til kassa og opp i full utstrekk igjen, også ned på kassa igjen. Ikke for fort, men ikke med full stopp heller da. Men det er jo tungt nok.

Arnfinn kan jo ikke måle seg med styrkeløfterne i benken, men han har hatt 225kg på det meste, men da veide han jo 10kg mer enn han gjør nå. I disse dager tror jeg han er god for 200kg på en god dag, så litt sterk er han jo.

Ble medlem
    09-2002
    Alder
    35
    Blog Entries
    1
    Resultatliste er å finne fra hovedsiden her; www.treningsforum.com

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    har alltid lurt på hvordan jeg ligger ann med tanke på konkuranser... både innenfor bodybuilding, fitness og styrkeløft.... hvor skal jeg forhøre meg for å få bra svar?

Ble medlem
    10-2003
    Hva med her? Er garantert en eller annen på forumet som har svaret på det du lurer på.

Platinum Member forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough
    Ble medlem
    03-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba
    har alltid lurt på hvordan jeg ligger ann med tanke på konkuranser... både innenfor bodybuilding, fitness og styrkeløft.... hvor skal jeg forhøre meg for å få bra svar?
    dra inn til partner gym på grønland, og snakk med christian egner.. få en fysikkvurdering av han. kanskje du kan stille for dem en gang i fremtiden

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.