+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 25 av 25

Tråd: Benkpresskonkurransen på Mr.Olympia 2005

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33

Benkpresskonkurransen på Mr.Olympia 2005

De som har sett opptaket av Mr.Olympia har fått med seg at det er en benkpresskonkurranse på den. Vel, det jeg reagerte på er at den eneste som løftet fulle repetisjoner, var han som fikk minst rep. Han som vant tok hverken stangen ned på brystet, eller strakk ut armene. Syns det var litt rart at de ikke måtte løfte likt, finnes det ingen regler på slike typer konkurranser?

Judge, Jury & Executioner darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    De som har sett opptaket av Mr.Olympia har fått med seg at det er en benkpresskonkurranse på den. Vel, det jeg reagerte på er at den eneste som løftet fulle repetisjoner, var han som fikk minst rep. Han som vant tok hverken stangen ned på brystet, eller strakk ut armene. Syns det var litt rart at de ikke måtte løfte likt, finnes det ingen regler på slike typer konkurranser?
    Er det ikke bare showoff da? får de poeng for det?
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Det hadde ingenting med selve Mr.Olympia å gjøre. Det var en seperat konkurranse mellom to lag.

Du kan se et par filmer av det her

http://www.bodybuilding.com/fun/05olympia_bench.htm

Sjekk forskjellen på teknikken. Nasser løfter mye penere og renere en de andre syns jeg.

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Freeman endte jo opp med å ligge og småjokke stangen.
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Ungdommelig
    Gjest
    Hva faen var det der ? Foruten at de var drit svake, så løfta de bare halve reps, med unntak av Nasser.

Jo1
    Jo1 er ikke aktiv
    Medlem Jo1 Ukjent bruker
    Ble medlem
    12-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ungdommelig
    Hva faen var det der ? Foruten at de var drit svake, så løfta de bare halve reps, med unntak av Nasser.
    Dritsvake?

Silver Member SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Freeman har vært styrke løfter før ser du godkjent teknikk og d hele...

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Geez, Nasser hadde 15 reps på 102,5kg. Det er regelrett patetisk.
    Hvordan kan så store menn være så avsindig svake?
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Bronse Member - III Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio
    Hvordan kan så store menn være så avsindig svake?
    synthol?

trening er oppskrytt...
    GUN SHOW

I am the stiff nipple scissor man
    Tonight you can kiss your nipples goodbye

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Synes det er litt rart hvertfall. Jeg setter 15 reps med 117,5.
    Kanskje jeg skal melde meg på mr. Olympia neste år.

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    hæhæ, vio for pro!

Superior newbie treningsnarkis har en flott utstråling treningsnarkis sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Alder
    28
    Få se bilde av den brutale kassa di a vio... den må jo være Big Time!!

Superior newbie craq is a jewel in the rough craq is a jewel in the rough craq is a jewel in the rough craq is a jewel in the rough craq sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Alder
    26
    Freeman løfta jo ikke mange cm igrunnen.
    No Pain No Gain

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av treningsnarkis
    Få se bilde av den brutale kassa di a vio... den må jo være Big Time!!
    Du kan komme og ta bilde av den.

Gold Member worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Tja...

"Sjekk forskjellen på teknikken. Nasser løfter mye penere og renere en de andre syns jeg."
    wat

Silver Member - III Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av
    Ble medlem
    03-2004
    vet ikke jeg... greit de repsa var korte men allikevel, Nasser bad jo om juling når han kjørte så trege negativer... men man får jo null hvile slik Freeman løfta... Nasser får jo roan litt når han topper repsene.

Coleman kjører og slike reps i Redemption...synes slike reps er ganske så tunge i forhold.
    I`m Fitnessfrosk, get used to it!

Superior newbie Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe sin avatar
    Ble medlem
    04-2005
    Alder
    42
    Du kan komme og ta bilde av den.
    Waiting is the best part, don't you think?

For å få "plass" må vi vente nyåret når 36 megapixel billedbrikken kommer!
    "La ditt kjøkken være ditt apotek, og la din mat være din medisin."
    Hippokrates

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    men hvorfor har en bra bygger som Jeremy så dårlig synthol jobb i bicepsene, burde han ikke ha gjort det littegranne bedre med syntholen.
    RockyRock

Superior newbie Siqualone er et navn kjent av alle Siqualone er et navn kjent av alle Siqualone er et navn kjent av alle Siqualone er et navn kjent av alle Siqualone er et navn kjent av alle Siqualone er et navn kjent av alle Siqualone er et navn kjent av alle Siqualone er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    04-2005
    latterlige løft

ofl
    ofl er ikke aktiv
    Medlem ofl is a jewel in the rough ofl is a jewel in the rough ofl sin avatar
    Ble medlem
    01-2003
    Alder
    27
    løfta er gjerne latterlige i forhold til kropps str. MEN FFS, ville før hatt massen kontra styrken, å det er jo det de prioriterer... styrken er ikke alt folkens
    Sko selv gitt fra meg en del styrke for å fått det kompensert med ekstra masse Ikke styrken jeg trener for, skal bli større å mer markert... styrken kommer av seg selv den...

Bronse Member Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Så man huske på at gutta er på sitt svakeste når de stiller til konk., takket være deffen.
    Er du på beachen, så soler du deg i orntli' sol assa.

Medlem K4iN is on a distinguished road
    Ble medlem
    01-2006
    Mange som ikke kan ta stanga ned på brystet fordi de har så korte muskler/ litn bevegelighet.

Gold Member ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    Sitat Opprinnelig skrevet av Kryor
    Så man huske på at gutta er på sitt svakeste når de stiller til konk., takket være deffen.
    Tror ikke det var noen av de gutta i benk konkurransen som skulle være med på olympia el andre konk!
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

Bronse Member Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av ANARKI 99
    Tror ikke det var noen av de gutta i benk konkurransen som skulle være med på olympia el andre konk!
    Okei..
    Er du på beachen, så soler du deg i orntli' sol assa.

www.kalibergym.no Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002

Smile

Come on.....

Nasser har hatt et maks tidligere på ca 250kg har jeg lest i en artikkel.
    Fyren tok seg ikke ut på 100kg en gang i den filmen.

Maks styrke kontra styrke for reps er 2 vidt forskjellige ting....

De 2 andre byggerne var vel sterke. 50-60 reps på 100kg i benk
    vil vel tilsi at de har minst 220kg+ i maks hvis de går inn for det vil jeg tro.
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Svar: 49
    Nyeste innlegg: 14-05-10, 05:41
  2. Hvordan huke kvinne
    By Tjalala in forum OT
    Svar: 561
    Nyeste innlegg: 13-03-10, 12:06
  3. Fotball. Bedre kondisjon?
    By mandal22 in forum Kampsport og annen sport
    Svar: 13