+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 20 av 20

Tråd: Benkpresstevne i Fredrikstad 29.april 2006

Bronse Member Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa sin avatar
    Ble medlem
    09-2002
    Alder
    35
    Blog Entries
    1

Benkpresstevne i Fredrikstad 29.april 2006

Da er det IGJEN klart for det årlige (halvårlige!!) benkpresstevnet ved Fredrikstad Helsesenter.
    Lørdag 29.april skjer det; mer informasjon finner du på Hercules FKK's hjemmesider!

Bli med!!!!! JENTER OGSÅ!!!

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Tøft.. Er det premier?..

Bronse Member Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa sin avatar
    Ble medlem
    09-2002
    Alder
    35
    Blog Entries
    1
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno
    Tøft.. Er det premier?..
    Hmmm- var du inne på refererte side og tittet??
    Yes, flotte premier!

Snusmumrikken kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Kult!

Passer det mellom stevner skal jeg jaggu ta meg en tur nedover. Kan legge til et FUFFA-besøk så får jeg en legitim grunn til å dra

hva bør en jente ta i benken for å kunne hevde seg da?
    Team Valhall

Pro Gym Grenland

--------------------------------------
    ***Semper Fi***

Ble medlem
    09-2002
    Alder
    35
    Blog Entries
    1
    Ingen jenter som har stilt enda (selv om vi i fjor antydet at vi ville lage en egen dameklasse om noen meldte interesse). Synes man kan stille opp uansett hva man tar, jeg. Så kan man enten gjøre maksløft i vekt-klasse, og/eller gjøre maks-rep i reps-klassen!

Medlem mr_t is on a distinguished road mr_t sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    25
    Dette blir moro
    Be somebody :cool:

Silver Member - III Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Er det i det hele tatt særlig hensiktsmessig å stille opp med 160 kg med 88-89 kg vekt?
    In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.

Superior newbie - III Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten sin avatar
    Ble medlem
    04-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av mr_t
    Dette blir moro
    Skal du være med ? Melder på John jeg
    Russian police, stern, stern but fair.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    25
    Regner med det,har kommet såpass igang med treningen igjen etter sykdom så skal nok klare å få opp noe ivertfall.

Patetisk - X Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av mr_t
    Regner med det,har kommet såpass igang med treningen igjen etter sykdom så skal nok klare å få opp noe ivertfall.
    Mye presser du i benk om dagen, Mister?
    Har ikke fått studert deg i benkpress-rommet. Pleier dere å kjøre mest hantler? Synes jeg ser deg mest der borte.

Medlem MissAnne is on a distinguished road MissAnne sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Jøss, er det mange fredrikstad folk her eller?

Jeg og Sondre kommer garantert for å heie, og Sondre skal vel sikkert være "platepåsetter" i år også!!

Marianne

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    25
    Bytter litt på hva jeg kjører. Menne har hatt et løft på 180kg tidligere,kan si meg fornøyd med å ta 170kg innen den tid..Vi får se hvordan ting utvikler seg.er ivertfall framgang for dagene som går..

Snusmumrikken kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tessa
    Ingen jenter som har stilt enda (selv om vi i fjor antydet at vi ville lage en egen dameklasse om noen meldte interesse). Synes man kan stille opp uansett hva man tar, jeg. Så kan man enten gjøre maksløft i vekt-klasse, og/eller gjøre maks-rep i reps-klassen!

Hehe, så hvis jeg melder meg på som eneste jente så vil jeg teknisk sett vinne...

Skal gnage litt på datoen og vurdere sterkt å bli med
    Team Valhall

Pro Gym Grenland

***Semper Fi***

Ble medlem
    09-2002
    Alder
    35
    Blog Entries
    1

Gold Member Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Tror Ole Martin kommer til å gjøre det stort der..

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Omen
    Tror Ole Martin kommer til å gjøre det stort der..
    her i Trøndelag var lørdag 29 april i går

Administrator Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Åh, det her glemte jeg helt.

Ble medlem
    08-2004
    bah
    Team Valhall

Pro Gym Grenland

***Semper Fi***

Gold Member Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG*
    her i Trøndelag var lørdag 29 april i går
    hehe my mistake, ikke har jeg vært på fylla heller så ingen unnskyldninger..

Ble medlem
    09-2002
    Alder
    35
    Blog Entries
    1
    Stevnet måtte avlyses pga liten påmelding... (står info på http://hercules-fkk.net/)

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.