Da er det IGJEN klart for det årlige (halvårlige!!) benkpresstevnet ved Fredrikstad Helsesenter.
Lørdag 29.april skjer det; mer informasjon finner du på Hercules FKK's hjemmesider!
Bli med!!!!! JENTER OGSÅ!!!
Da er det IGJEN klart for det årlige (halvårlige!!) benkpresstevnet ved Fredrikstad Helsesenter.
Lørdag 29.april skjer det; mer informasjon finner du på Hercules FKK's hjemmesider!
Bli med!!!!! JENTER OGSÅ!!!
Hmmm- var du inne på refererte side og tittet??Opprinnelig skrevet av metromeno
![]()
Yes, flotte premier!
Kult!
Passer det mellom stevner skal jeg jaggu ta meg en tur nedover. Kan legge til et FUFFA-besøk så får jeg en legitim grunn til å dra
hva bør en jente ta i benken for å kunne hevde seg da?
Team Valhall
Pro Gym Grenland
--------------------------------------
***Semper Fi***
Ingen jenter som har stilt enda (selv om vi i fjor antydet at vi ville lage en egen dameklasse om noen meldte interesse). Synes man kan stille opp uansett hva man tar, jeg. Så kan man enten gjøre maksløft i vekt-klasse, og/eller gjøre maks-rep i reps-klassen!![]()
Er det i det hele tatt særlig hensiktsmessig å stille opp med 160 kg med 88-89 kg vekt?
In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.
Skal du være med ? Melder på John jegOpprinnelig skrevet av mr_t
![]()
Russian police, stern, stern but fair.
Regner med det,har kommet såpass igang med treningen igjen etter sykdom så skal nok klare å få opp noe ivertfall.
Be somebody :cool:
Mye presser du i benk om dagen, Mister?Opprinnelig skrevet av mr_t
Har ikke fått studert deg i benkpress-rommet. Pleier dere å kjøre mest hantler? Synes jeg ser deg mest der borte.
Jøss, er det mange fredrikstad folk her eller?
Jeg og Sondre kommer garantert for å heie, og Sondre skal vel sikkert være "platepåsetter" i år også!!
Marianne
Bytter litt på hva jeg kjører. Menne har hatt et løft på 180kg tidligere,kan si meg fornøyd med å ta 170kg innen den tid..Vi får se hvordan ting utvikler seg.er ivertfall framgang for dagene som går..
Be somebody :cool:
Opprinnelig skrevet av Tessa
Hehe, så hvis jeg melder meg på som eneste jente så vil jeg teknisk sett vinne...
Skal gnage litt på datoen og vurdere sterkt å bli med![]()
Team Valhall
Pro Gym Grenland
***Semper Fi***
Tror Ole Martin kommer til å gjøre det stort der..![]()
her i Trøndelag var lørdag 29 april i gårOpprinnelig skrevet av Omen
![]()
Åh, det her glemte jeg helt.![]()
bah![]()
Team Valhall
Pro Gym Grenland
***Semper Fi***
hehe my mistake, ikke har jeg vært på fylla heller så ingen unnskyldninger..Opprinnelig skrevet av PG*
![]()
Stevnet måtte avlyses pga liten påmelding... (står info på http://hercules-fkk.net/)