+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: Bilder/Resultater BODY Oslo Grand Prix 2005

Medlem Number1 er beryktet på disse kanter
    Ble medlem
    03-2002

Bilder/Resultater BODY Oslo Grand Prix 2005

Hvis det skulle være av interesse så ligger det bilder og resultaliste fra BODY Oslo GP på Treningsforum:

Link: http://www.iform.no/pub/art.php?id=458

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Number1
    Hvis det skulle være av interesse så ligger det bilder og resultaliste fra BODY Oslo GP på Treningsforum:

Link: www.treningsforum.no
    Er det lov å linke til fitnessprat på ditt forum number1? *nysgjerrig*

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Noen som har bilder av Børge Fagerli? Nysgjerrig på å se om HST funker som Blade himself!

Gold Member Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Bildene var ikke akkurat imponerende, tror vi får vente til i morgen...

http://www.iform.no/pub/art.php?id=458

Gold Member tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Sitat Opprinnelig skrevet av HIT
    Noen som har bilder av Børge Fagerli? Nysgjerrig på å se om HST funker som Blade himself!
    Han kom nå på sisteplass, men det sier jo ikke så mye mht treningsfilosofi - noen må jo ende der lell liksom.
    Dårlig deff, og en del mindre muskler enn de beste, men det er nå en del kjøtt på Hr. Fagerli da.
    Så han er i allefall et bevis på at det er mulig å bygge på en slik måte
    NORKOST - yammi!!!!

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av tricepsman
    Han kom nå på sisteplass, men det sier jo ikke så mye mht treningsfilosofi - noen må jo ende der lell liksom.
    Dårlig deff, og en del mindre muskler enn de beste, men det er nå en del kjøtt på Hr. Fagerli da.
    Så han er i allefall et bevis på at det er mulig å bygge på en slik måte
    Hvis HST skulle vaere en optimal treningsmaate for muskelvekst saa burde jo Boerge ha en skikkelig fordel siden han kan den metoden inn og ut. Uansett treningsmetode saa er jo genene man har faatt det som bestemmer hvor langt man kan naa uansett.

Gold Member tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Sitat Opprinnelig skrevet av HIT
    Hvis HST skulle vaere en optimal treningsmaate for muskelvekst saa burde jo Boerge ha en skikkelig fordel siden han kan den metoden inn og ut. Uansett treningsmetode saa er jo genene man har faatt det som bestemmer hvor langt man kan naa uansett.

Jepp. Jeg kjenner etterhvert en del karer med litt kjøtt på kroppen som har prøvd ut HST ganske så seriøst, og det har ikke vært noen suksess for dem i allefall. Det skal sies at de ikke har hatt stort annet enn nettet som hjelpemiddel for å legge opp treninga og det kan jo fort bli litt mangelfullt......
    Men men det er jo ikke det samme som at det ikke er en funskjonell og fin måte å legge opp treninga på liksom.....

Er ikke noe for meg i allefall, såpass har jeg funnet ut gjennom egne erfaringer, men da mest fordi det er en gørr kjedelig måte å trene på - og morro skal det jo være for å yte optimalt liksom
    NORKOST - yammi!!!!

Silver Member xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    hst diskusjon på gang? hehe, flere veier til et mål vettu, alle har sin sti som de har tro på. gror nå best på hst jeg, innbiller meg det :-)
    :)

Silver Member xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    trur det er børge her fra 2004 til høyre
    :)

Varg
    Gjest
    Sa du han til høyre er bøg?? Nå får det være nok hets!!!!

Helt alvorlig Jacob(tar meg selv i øret). Du er ikke morsom!! Gå å legg deg...

Bronse Member Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av xray
    hst diskusjon på gang? hehe, flere veier til et mål vettu, alle har sin sti som de har tro på. gror nå best på hst jeg, innbiller meg det :-)
    Henger meg på Xray her! Hvis man følger programmene som ligger på nettet er det uten tvil en kjedelig måte å trene på, prinsippene som teller!

Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Sitat Opprinnelig skrevet av gainer1
    Henger meg på Xray her! Hvis man følger programmene som ligger på nettet er det uten tvil en kjedelig måte å trene på, prinsippene som teller!

I know! Men de fleste prinsippene er jo ikke noe HST har funnet opp dah, de er det jo blitt kjørt etter i tiår i litt ulike kombinasjoner.
    NORKOST - yammi!!!!

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Har Børge Fagerli stilt i noen andre konkurranser enn denne?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Body Fat: Hard Facts About Soft Tissue
    By NK in forum Kosthold
    Svar: 8
    Nyeste innlegg: 19-08-05, 17:11
  2. Fat Loss and Appetite Control
    By NK in forum Kosthold
    Svar: 0
    Nyeste innlegg: 08-08-04, 13:24
  3. CKD bulk ?
    By NK in forum Kosthold