+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: City Open 2006.

Medlem Chri er et navn kjent av alle Chri er et navn kjent av alle Chri er et navn kjent av alle Chri er et navn kjent av alle Chri er et navn kjent av alle Chri er et navn kjent av alle Chri sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    45

City Open 2006.

Noen som har resultater, event. bilder derfra?
    ------ En ung mann kan reglene, jeg kan unntaken ------

Judge, Jury & Executioner darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Chri Vis post
    Noen som har resultater, event. bilder derfra?
    heisann, lenge siden =)

har ikke hørt noe om noe bilder jeg.. men vet de legger ut det de har tatt bilder av her hvertfall :

http://www.citygym.no/Bilder.html
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Littlefield slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber
    Ble medlem
    04-2005
    Det ble tatt en del bilder i går ja.. jeg glemte cammen... men ellers så var det veldig bra organisert og flotte premier. Andre, som tok andre plass i NM , vant i går , og deltar på nordisk neste helg. Kristof tok andre. Fitnessen husker jeg ikke helt...

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    krystof
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Medlem Chri er et navn kjent av alle Chri er et navn kjent av alle Chri er et navn kjent av alle Chri er et navn kjent av alle Chri er et navn kjent av alle Chri er et navn kjent av alle Chri sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    45
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    krystof
    Stilte du Grem?

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Stilte du Grem?
    nopes det gjorde jeg ikke sjef.
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    10-2004
    Alder
    45
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    nopes det gjorde jeg ikke sjef.
    Ikke påtide å få fart på sakene nå??? Mener å huske en kar for ett par år siden med planene klare
    Er det kjærligheten som opptar all din tid, he he he

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Ikke påtide å få fart på sakene nå??? Mener å huske en kar for ett par år siden med planene klare
    Er det kjærligheten som opptar all din tid, he he he
    hehe joa går da litt tid der men trener og jobber som faen enda!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.