+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 21 av 21

Tråd: Ff.2006

Kliss nytt medlem Pippi Lotta is on a distinguished road Pippi Lotta sin avatar
    Ble medlem
    10-2006
    Alder
    31

Ff.2006

Nå er d snart fitnessfestivalen 2006 i gjøteborg!

Er d noen her som skal stille eller bare ned å se på?

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Norske kan vel ikke stille der, eller?
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Jeg har muligens noen gratisbilletter liggende , kanskje vi skulle klemt inn noen karer i en bil og dratt ned og spist opp ei pizzasjappe

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Jeg har tenkt meg på FF hvis jeg får med meg noen

SCP

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av SCPlayer Vis post
    Jeg har tenkt meg på FF hvis jeg får med meg noen

SCP
    bah jeg er på HV-øvelse. Ellers skulle jeg søren meg tatt meg turen!

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    HV-øvelse får du billig av meg!
    - Her snakker vi fitness og bygging en hel helg med masse bra foredrag og Cecillia S og Linda Fodor på scenen !!!

SCP

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av SCPlayer Vis post
    HV-øvelse får du billig av meg!
    - Her snakker vi fitness og bygging en hel helg med masse bra foredrag og Cecillia S og Linda Fodor på scenen !!!

SCP
    lol, men visst jeg IKKE går på Heimevernøvelsen så blir det kakebu

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    22 nov skal jeg levere inn heimevernsutstyret jumping

Superior newbie Nudz is a jewel in the rough Nudz is a jewel in the rough Nudz is a jewel in the rough Nudz is a jewel in the rough Nudz sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Julenissen Vis post
    22 nov skal jeg levere inn heimevernsutstyret jumping

Er vel ikke akkurat de best sparte 6 måneder på å dra til Heimverne?
    God, the greatest mack of them all
    ©

Break out of your comfort zone!

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Nudz Vis post
    Er vel ikke akkurat de best sparte 6 måneder på å dra til Heimverne?
    Den forsto jeg ikke helt?

Gold Member aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    23
    man er ferdig etter 6 måneder i heimevernet, i motsetning til den vanlige perioden på 12-18 måneder.

(ferdig etter 6 måneder, men samling 1 gang i året elns?)
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92
    Jeg er 15 år, har stil og liker biler. Klart jeg liker rap og hip/hop!

Ble medlem
    04-2002
    ok. problemet er at forsvaret kan overføre deg til heimevernet etter at du er ferdig med 12 måneder tjeneste(det som hendte med meg iallefall)

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    ok. problemet er at forsvaret kan overføre deg til heimevernet etter at du er ferdig med 12 måneder tjeneste(det som hendte med meg iallefall)
    ditto

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    men tror ikke det skjer så ofte lenger pga at HV har denne 6mnds førstegangstjenesten og at det er disse hovedsaklig som blir hv4life liksom..

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    offtopic offtopic offtopic

SCP

Ble medlem
    04-2002
    en smule ja

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Skal nedover en tur og jobbe med endel store gutter.

Kliss nytt medlem Pippi Lotta is on a distinguished road Pippi Lotta sin avatar
    Ble medlem
    10-2006
    Alder
    31
    Jeg og en kompis av meg har allerede bestilt hotell og reiser nedover etter jobb påfredagen!

Gleder meg til å se på alt som er å se på der...!

Hadde vært litt kult med en liten norsk gjeng som holdt sammen kanskje da?!?!?

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Bumpetibump

Hvem drar?

SCP

Bronse Member Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    26
    W00000t?! Jeg skifter statsborgerskap!
    ...I simply am not there.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.