+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Fitness

treningsnarkoman Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita sin avatar
    Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21

Fitness

Hei! lurte på om noen kunne hjelpe meg litt?

lurte på - hvilke klasser er det innenfor fitness for kvinner, og hvilke krav stilles og hvordan klasser er det?

har prøvd å lete å lese litt men blir ikke helt klok på det. fått med meg litt men langt ifra nok.

så håper kanskje noen tolmodige sjeler hadde giddet å hive inn litt infor til meg
    har lyst til å stille om et par år, å folka der jeg trener sier at dte er langt fra umulig.

fått med meg at det er to hovedgrener - athletic fitness og bodyfitness...
    er mest intressert i athletic delen men vil gjerne vite om den andre og.

håper noen tar seg bryet å svare!
    Pain is just weakness leaving the body!

\,,/ d(^_^)b \,,/ Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    her bryr vi oss alle, men MrMuscle sin link er vel nok ^^
    20 år
    177 "høy"
    73-75kg

I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!

Siempre he sido loca, pero es de ir me mantuvieron loco! Mi Nombre ... Psycho!

Treningsdagbok

Kosthold

Bildeprofil

treningsnarkoman Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita sin avatar
    Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    tusen hjertlig ble litt klokere av å ha klikket å lest rundt der en liten stund pluss at sto linker til potensielle steder jeg kan trene i oslo....

noe spsielt sted som anbefales? Harald's gym er vel det eneste jeg har hørt om sånn fra før...

ikke så glad i sats og elexia av diverse grunner...
    Pain is just weakness leaving the body!

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Talita Vis post
    tusen hjertlig ble litt klokere av å ha klikket å lest rundt der en liten stund pluss at sto linker til potensielle steder jeg kan trene i oslo....

noe spsielt sted som anbefales? Harald's gym er vel det eneste jeg har hørt om sånn fra før...

ikke så glad i sats og elexia av diverse grunner...
    Topp Form på Helsfyr eller 24 Fitness på Karl Johan
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.