+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 71

Tråd: Forumets sitt Triple Challenge

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006

Forumets sitt Triple Challenge

Kvalifiserte

Freshh: 39,5cm
    Baldrick: 38,5cm
    Carlsentassen: 38cm
    NK : 35cm?? 40cm? , luring
    OOO: 35cm
    Kim Falch: ?

Racet slutter den 1.Juli.2008.
    Vi starter 1.Jan.2008.

Lykke til!

Om noen fler skal kvalifiseres, si ifra.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Og du er 45cm rundt armene nå baldrick ?

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Hva går dette ut på?
    -Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
    -Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
    -Trener HARDT, annen hver dag.
    -Lar blodet BLØ på trening.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -Har janteloven i PWO-shaken.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Dette går ut på at vi skal konkurrere i økning i armomkrets og jeg starter med 6-7cm forsprang

Blir det pengepremier ?

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Jeg er glatt med. Har sikkert 30 cm armer minus spekket.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK Vis post
    Og du er 45cm rundt armene nå baldrick ?
    Jeg nei.
    Tror ikke jeg har sjangs til å øke mer enn 1,5- 2cm mot 1.Juli.
    Men har du 41cm med spekk? Da skriver jeg opp det, og Kim skal kvalifiseres.
    Skal jo poste bilder hele gjengen, 1.Juli.
    Om du er misfornøyd med noe i postene, bare edit,NK.

Vinneren kan evt få kostilskudd

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Joda skriv hva du vil men skal man sette opp en utfordring så må vel alle måle på samme måte.
    Uten pump.
    Stram det du skal måle med maximalt rundt armen.
    Armen rett ut fra kroppen.
    Mål midt på biceps rett rundt 90grader på armen

Forresten skremmende at du tror jeg går rundt med 35cm armer

Altså rett over der jeg har satt en rød strek på han tynnjingen her
    Sist endret av NK; 17-12-07 kl 05:59

Ble medlem
    10-2006

Forresten skremmende at du tror jeg går rundt med 35cm armer

Altså rett over der jeg har satt en rød strek på han tynnjingen her
    Tipper du sitter der med 41cm rundt arma eller mer, du har isåfall sikret seier

Edit: Ok da må armen måles slik.

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Vært frontfigur i Blue man group, NK ?

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Belgian bluexim.

Tror ikke vi skal tulle med denne konkurransen/utfordringen nå , bedre å begynne dette 01 januar istedet når alle har spist seg opp i julen så kan de som vil kaste seg på her

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Blir det en deffekonkurranse tilsvarende den i fjor NK? Frister mer med en sånn en.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Deffekonk ja det hadde jo vært morro å arrangert , jeg deltar da ikke selv for det er ikke verdt slitet men det er vel mange her som kunne tenkt seg å være med på det.

PG* , mrmuscle , baliba ?

Ble medlem
    10-2006
    Deffekonk ja det hadde jo vært morro å arrangert , jeg deltar da ikke selv for det er ikke verdt slitet men det er vel mange her som kunne tenkt seg å være med på det.

Blir nok med på det selv

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Jeg og.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24

Er jeg for feit til å få være med?

TEAM BODYTECH

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Jo feitere jo bedre tjukken.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    En overall fysikk-konkurranse hadde også vært veldig moro når sommeren nærmer seg

Men hva er greien her, må man være så og så stor for å kvalifisere seg, og går det på økning eller størrelse generelt?
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

\,,/ d(^_^)b \,,/ Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    vi kjører i gang fra første Januar Baldrick, og så er det 6mnd konk, og førsteman til å øke mest fra der man er par 1.januar? eller om å gjøre å ende opp med størst? blir vel best med å øke mest cm gjør det ikke? så blir det "jevnt" for alle.. selv om du bare er en halv cm større i biceps enn meg.. hehe, eller første man til størstemann? =p
    20 år
    177 "høy"
    73-75kg

I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!

Siempre he sido loca, pero es de ir me mantuvieron loco! Mi Nombre ... Psycho!

Treningsdagbok

Kosthold

Bildeprofil

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26

Kunne vært gøy det
    Eneste er at jeg vil i grunn ikke at det skal gå utover styrkeløftinga mi da jeg satser på det kommende år også.
    Kan jo alltids gjøre litt av begge deler da jeg syntes jeg har klart meg ganske så bra i år. Er nå en del sterkere enn hva jeg var i starten av året og fettprosenten tror jeg faktisk er lavere enn hva den var i starten av året så skal vel ikke klage sånn sett.
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba Vis post
    Kunne vært gøy det
    Eneste er at jeg vil i grunn ikke at det skal gå utover styrkeløftinga mi da jeg satser på det kommende år også.
    Kan jo alltids gjøre litt av begge deler da jeg syntes jeg har klart meg ganske så bra i år. Er nå en del sterkere enn hva jeg var i starten av året og fettprosenten tror jeg faktisk er lavere enn hva den var i starten av året så skal vel ikke klage sånn sett.
    haha, hadde gjort det jeg kunne for at du ikke sku få væme, du er jo ferdideffa om du skal sammenlignes med noen andre her!
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av adda Vis post
    haha, hadde gjort det jeg kunne for at du ikke sku få væme, du er jo ferdideffa om du skal sammenlignes med noen andre her!
    Pfft... jeg har blitt feit nå jo... veide en halv kg for mye på stevnet i går! .... :P
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba Vis post
    Pfft... jeg har blitt feit nå jo... veide en halv kg for mye på stevnet i går! .... :P
    haha, feit ja.. ta en titt i profilen min, der har du en som kunne trenge en deff snart!
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Bronse Member Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    Hvordan skulle denne deffekonkurransen foregått da? ende opp med minst fett% eller gå ned mest i fett%?
    Zenox

What doesn't kill you makes you stronger

Platinum Member PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte
    Ble medlem
    05-2007
    Jeg har økt 3,5 cm rundt biceps de siste 3 månedene helt reint Men ønsker nok ikke å bli med på den konkurransen uansett.

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92 Vis post
    Jeg har økt 3,5 cm rundt biceps de siste 3 månedene helt reint Men ønsker nok ikke å bli med på den konkurransen uansett.
    Og mamman min tar 400kg i pistolsquats.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Carlsentassen Vis post
    vi kjører i gang fra første Januar Baldrick, og så er det 6mnd konk, og førsteman til å øke mest fra der man er par 1.januar? eller om å gjøre å ende opp med størst? blir vel best med å øke mest cm gjør det ikke? så blir det "jevnt" for alle.. selv om du bare er en halv cm større i biceps enn meg.. hehe, eller første man til størstemann? =p
    Den er grei. 1.jan

Jeg er mest for første man til størstemann.
    Men dette har vi god tid til å drøfte..

Platinum Member PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte
    Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    Og mamman min tar 400kg i pistolsquats.
    Pistolsquats? Faen er det liksom?

Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92 Vis post
    Pistolsquats? Faen er det liksom?
    http://www.powerathletesmag.com/pages/pistols.htm

Bedre illustrert her: http://www.hornygreek.com/

Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baldrick Vis post
    Han trodde altså ikke på meg. Det tar jeg som et bra kompliment! Hvis det er så bra at han ikke tror det liksom

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005

Ja Henger meg på den.

Forøvrig så er jeg 39.5 rund biceps uten pump... Kanskje jeg skal henge meg på her jeg også!
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Freshh Vis post
    Ja Henger meg på den.

Forøvrig så er jeg 39.5 rund biceps uten pump... Kanskje jeg skal henge meg på her jeg også!
    Seffern

Ble medlem
    10-2006
    En premie kan være karma fra alle deltagerne
    og om det ikke blir for vanskelig kan alle spleise på en bøtte med Whey protein eller no....

\,,/ d(^_^)b \,,/ Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    skal nok få til et eller annet som man vil vinne jah (og siden det blir meg, så Fresh, end date? )
    20 år
    177 "høy"
    73-75kg

I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!

Treningsdagbok

Kosthold

Bildeprofil

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Tenker vi kjører denne konkurransen slik vi har gjort tidligere med posering på bilder og dommere som velger ut en vinner basert på før/etter bilder i 3 obligatoriske.

Premien kan være kosttillskudd fra NK via spleiselag + at jeg spytter inn litt slik som sist.
    Vi får tenke litt på det til over nyttår , er jo ingen hastverk , folk her er vel ikke i så elendig forfatning at de trenger mer enn 4-5mnd på å komme i form

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Opprett en poll om det blir deffekonkurranse eller armvoksekunkurranse.
    Jeg tror deffekonkurransen blir mer seriøs, og så kan vi kjøre som i fjor med før/etter bilder.
    Er jo lett å få en arm til å se 60cm++ på et bilde, men fullkroppsbilder som avdekker fettprosent blir litt verre.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Superior newbie Unleashed is a jewel in the rough Unleashed is a jewel in the rough Unleashed is a jewel in the rough Unleashed is a jewel in the rough Unleashed sin avatar
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    26
    folk her er vel ikke i så elendig forfatning at de trenger mer enn 4-5mnd på å komme i form
    Ikke langt unna..

Hvor mye penger spytta folk inn sist gang?

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Mener vi spyttet inn 500 sist gang, betalt inn på forhånd så en ikke kunne trekke seg om formen ikke ble som ønsket..

Reglene gikk på å minke midjemål og antall kg i tillegg til formen.. så det hjalp å være i god dvask vinterform før konkuransestart.

Selv er jeg i for god form til en tilsvarende konkuranse nå men etter jul er jeg sikkert blitt feit igjen...

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Husker ikke nøyaktig men jeg tror jeg ga 1500.- og de andre 500.- hver så det ble et gavekort hos Norkost på 4500,- i premie , kan ikke det stemme PG* ?

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Husker ikke nøyaktig men jeg tror jeg ga 1500.- og de andre 500.- hver så det ble et gavekort hos Norkost på 4500,- i premie , kan ikke det stemme PG* ?
    Noe slikt ja.. Burde brukt premien på grønn te og semsamax og ikke på gainer

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    En slik deffekonk bør jeg slenge meg på, gitt. Begynner å bli litt vel rund i kantene
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    men hva blir det, hvem som har best fremgang fra 1.januar til 1.juni, eller hvem som har beste kroppen til 1.juli?
    20 år
    177 "høy"
    73-75kg

Treningsdagbok

Kosthold

Bildeprofil

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Tror nesten jeg har lyst til å slenge meg på en deffekonk, hvor bildene blir lagt ut når konken skal avsluttes

Gold Member ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    høres ut som fin motivasjon!
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av ANARKI 99 Vis post
    høres ut som fin motivasjon!
    Derfor jeg deltar

PG*
    PG* er aktiv nå
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    men hva blir det, hvem som har best fremgang fra 1.januar til 1.juni, eller hvem som har beste kroppen til 1.juli?
    Bør telle litt begge deler.

Superior newbie AF pojken har en flott utstråling AF pojken sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    26
    Største forandring i form av økning i muskelmasse og tap av fett... Bilder kan legges ut og forummedlemmene kan stemme på vinneren??
    Quote Tivoli-Kroppen:
    Hvis det er tilfellet, så har jo de største "kritikerene" hennes svelget sluk, agn, søkke og hele forbanna fiskebåten.

PG*
    PG* er aktiv nå
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av AF pojken Vis post
    Største forandring i form av økning i muskelmasse og tap av fett... Bilder kan legges ut og forummedlemmene kan stemme på vinneren??
    vanskelig å "måle" de tingene over nett. Og bør være en "hoved"dommer som tar i mot påmelding, og før-bilder. i bestemte poseringer.

Sist hadde vi også regel om at de som hadde stilt nasjonale konkuranser ikke fikk delta.

Sist var Tricepsmann dommer:
    Han vurderte form/deff. sammen med antall cm ned i midje og antall kg ned. Husker ikke om vi tok med treningsvekt på noen øvelser også. Var snakk om det. Jeg hadde jo absolutt ikke best form, men de som hadde bedre form en meg, feks Ryus, hadde så god form når konkuransen startet at de ikke kunne gå ned mange kg /cm..

NK tok i mot påmelingspenger og styrte den biten, og sponset konkuransen med mye pæng, mot at premien var gavekort hos han.

Det er ikke verre en at en person må si, "jeg arrangerer" Få en som folk vet hvem er og stoler på til å være dommer, noen til å sitte på cashen det halvåret og få tak i eventuelle sponsorer. Er jo ikke sikkert tric og NK har lyst å ta på seg ansvaret i år

Det går eventuelt an å dele opp i flere kategorier:
    FP's beste deff (1/4 av premien)
    FP's beste sommerform (1/4 av premien)
    FP's overall (1/2 premien)
    FP's størst økning av overarmsmål for de på 15 år.( heder og ære i premie)

Superior newbie AF pojken har en flott utstråling AF pojken sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    26
    Ved bilder i forskjellige positurer mener jeg, altså å legge ut bilder av seg selv 1 januar og deretter 1 juni. Forandringen fra januar til Juni er det altså som blir bedømmt, men kanksje som du sier vil det være bedre med dommere enn med stemmer fra andre forummedlemmer. Var bare en tanke. Jeg hiver meg med uansett, men evt pengesum kan ikke bli innbetalt før studielånpengene i januar
    Quote Tivoli-Kroppen:
    Hvis det er tilfellet, så har jo de største "kritikerene" hennes svelget sluk, agn, søkke og hele forbanna fiskebåten.

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    har ikke vært noen offesiel start på denne konkurransen enda, men Baldrick og jeg oss i mellom har ihvertfall utsatt konk'en litt pga prolapsen til lillegutten.. men er det noen som har kjørt den i gang enda eller ble den bare borte i systemet?
    20 år
    177 "høy"
    73-75kg

Treningsdagbok

Kosthold

Bildeprofil

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    har ikke vært noen offesiel start på denne konkurransen enda, men Baldrick og jeg oss i mellom har ihvertfall utsatt konk'en litt pga prolapsen til lillegutten.. men er det noen som har kjørt den i gang enda eller ble den bare borte i systemet?
    Hva er poenget med utsettelsen? Du trener vel selv om han er skadet?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.