Tydeligvis ei som skal stille til Oslo GP etter 2 uker med forberedelse.
Kan bli spennande!
http://cathrineaschim.blogg.no/
http://www.seher.no/839659/robinson-...a-ekstremdiett
Montro hvor mye hun skal klare å droppe på denne tiden![]()
Tydeligvis ei som skal stille til Oslo GP etter 2 uker med forberedelse.
Kan bli spennande!
http://cathrineaschim.blogg.no/
http://www.seher.no/839659/robinson-...a-ekstremdiett
Montro hvor mye hun skal klare å droppe på denne tiden![]()
Dont dream it - Be it!
Smiling is optional, finishing's not!
ballongpupper er vel ikke det dommerne setter høyest?
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Haha! Konge .. Bodyfitness ftw!
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Nja, jeg er egentlig mer spent på å se hvordan det går etter at det kom inn ny klasse for jentene. Kan jo faktisk hende hun passer godt inn hvis hun fyller inn kriteriene som er satt for hennes klasse. Selvsagt, at det er muskler og ikke bare ben som blir igjen til slutt.
Lå jo ikke noe form bilde, men hun så veldiiig lita ut og spinkel i forhold til andre jenter som stiller nå.
Dont dream it - Be it!
Lars
07.apr.2010 kl.22:50
Dette er vel Nann-Rosita sin ide'. Slik at hun slipper å være den dårligste som noensinne har stått på scenen i bodyfitness i Norge :P
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Treneren sier:
Ole Morten Dragseth
Hun blir nok ingen du finner på pallen denne gangen, men forhåpetligvis ikke nederst heller.
Hun har en bra symetri, bra X-form, men trolig ikke deffet nok til å hevde seg, ikke på det området ihvertfall..
Dont dream it - Be it!
Uten å se noen bilder som ikke er puppebilder så blir det vanskelig å gi noe mening om hvor hun vil plassere seg. Pga mangel av formbilde så lener jeg mot et publisitet stunt. Jeg syns og det er labert av Dragseth å kommentere:
"Du vet jo like godt som meg Lars at trenden på BF har blitt en mer modellaktig look"
Om ikke denne damen matcher disse "modellene" (Weber, Haugsbøså syns jeg han skal tenke over hva han sier i fremtiden.
Ja, snart kommer vel hele tidligere Rask Models og tror de kan gjøre det stort der oppe
De får seg vel et slag i trynet når de først står der på scenen tenker jeg.
Såvidt jeg husker var det med en jente som kun kvalifiserte til "normalt trent jente" med en ordinær bikini for et par år siden på scenen i Norge? Syns jeg så bilder av det en gang...
*lete*
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Det skulle vært en bodyfitness-klasse for menn. Tren RYP et par omganger og gjennomfør en deff![]()
Det var det før AF og CBB kom opp.
Jeg hadde ikke gått på den scenen etter to uker med "deffing" om jeg så....eh....uhm... kom i SE&HØR!
Var det CBB du stilte i, Mrm?
Det stemmer ja. Første året det ble holdt konkurranser i det tror jeg.
Kjedelig for henne, for nå må sikkert den ville festingen utebli
Spesiell utvikling, er det om å gjøre å se mest mulig normal ut som er idealet?
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Mange fitnessjenter—med et par hederlige unntak—kjører jo denne glamourstilen, så dette er vel en naturlig utvikling.
Hvor langt kan man komme på 2 uker med steroider?
3 ganger lenger enn vanlig?
http://content.nejm.org/cgi/content/full/335/1/1
Hun stiller for Ragnarokk ja....![]()
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
linni gikk ikke birken heller...
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You cant get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, dont be yourself."
-Phil Baroni
Åh, herregud! Enda en airhead med sitat "jeg liker jo å trene, så derfor..."
When will it end?
men nann rosita har jo kjørt et korstog mot blondiner med silikonpupper i flere år nå, hvorfor endrer hun taktikk?
Jeg skjønner ikke at hun får lov. Dette er jo å latterliggjøre alle andre som har trent hardt, gjennomført gode dietter og virkelig har fått et bra resultat.
Håper hun blir buet ut, og angrer på at hun gjorde noe så forbanna idiotisk!
hun skiller seg godt nok ut og det er da straff nok for henneegentlig bare morsomt at hun får lov å stille! klubben hun skal stille for burde derimot sette strengere krav med tanke på rykte og omdømme hehe
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Hvis jeg blir slått av hun i elimineringsrunden...
www.mthereseo.blogg.no
Coachen virker ikke helt overbevist han heller hehe... eller er det bare meg som tolker dette innlegget litt VELL negativt?
Ole Morten Dragseth
08.apr.2010 kl.16:21
..beklager, men hvordan kan folk som hverken har sett eller møtt denne personen vi snakker om uttale seg om hvor dårlig hun er..? Kan ikke tenke meg hvor fælt det må være å få slikt sagt om en av noen de aldri har møtt..
Jeg bestemte jeg FOR Å STLLE 3 uker før siste konk jeg også, men hadde gått på diett enn stund før det.
Det har hun også, men ikke en konkurransediett - for det er ikke helt likt..
Det er vel ikke når man bestemmer seg at man nødvendigvis starter forberedelsene vel..? ..btw så vant jeg..
Utgangspunket har vel også en del å si vil jeg tro.. og her var det ikke helt ille skal jeg si deg!
Og en annen ting er at det er ikke respektløst å melde seg på en konkurranse 16 dager før - det som er respektløs er å sitte her på nettet og komme med sånne uttalelser..
Tror dere feks: Bjørn Dæhlie var verdens mester da han rekruterte som langrennsløper!!?? Man må jo begynmne et sted..?
Hun har ingen ambisjoner om å vinne, og her kanskje heldig hvis hun kommer blant de 12 beste, men hva gjør det? Kan ikke hun få leve ut sin drøm om å komme seg på scenen hun også som alle de andre? Hvorfor kan ikke hun stille når andre stiller.. noen kommer jo sist hver gang... Jeg for min del håper hun gjør det bra - at hun får en god opplevelse av dette, og kanskje stiller senere en gang med enda litt mer forberedelser først..
For når sant skal sies så blir hun nok ikke blant de aller hardeste på scenen, men det er flere faktorer som dommerne ser etter enn kun det.. og det er sjelden debuttanter er hardest.. Det er alltid rom for forbedring - og det er det her også, men av dette lærer man og stiller berde neste gang.. hvis hun ikke blir skremt bort pga sånne kommentarer
Jeg tørr også påstå at hun ikke kommer sist...
og hva sier det da om deres kommentarer til de som hun slår - de må jo føle seg latterlig dårlig når sånne ting blir sagt...
Jeg sier heller - lykke til - gjør du ditt beste så blir dette en grei debutt Cat!!
http://cathrineaschim.blogg.no/12706...e.html#comment
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Det skaper nå hvertfall oppmerksomhet rundt fitness sporten, og det er jo forhåpenlighvis posetivt![]()
vet ikke om glamour-modeller er de som er mest kjent for å tiltrekke seg positiv oppmerksomhet
jeg er enig med Elonar. med fare for å høres ut som en hater, så syns jeg det er halvveis respektløst av henne å stille opp.
Janteloven står tydeligvis sterkt her i landet!
http://www.dingsekongen.no
Kansje vi skal svare med samme mynt. Jeg stiller som glamourmodell om 2 uker!
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Mulig glambaben får komplekser for sin høye fettprosent, etter å ha vært på scenen sammen med de fitte jentene. Mulig det blir varige mén …
"Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men. Do not pray for tasks equal to your powers. Pray for powers equal to your tasks. Then the doing of your work shall be no miracle, but you shall be the miracle."
Jeg skjønner ikke helt hva som er problemet?? Her er ei som skal stille, fyller hun ikke kriteriene så får hun siste plass. Whats the problem?
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Dette blir nesten som da Baliba fullførte Birken i GASP-bukse …
Jeg gleder megTror mye av utfallet vil ligge i hvordan deffen hennes går. Blir vel to uker med litt hard trening iforhold til posering også. Slik jeg forstod utfra bloggen hennes så er både trening og bra kost allerede en viktig del av hverdagen.
Dont dream it - Be it!
Dette er drøyt...men-men...
Nå er det en klubb som sette godt navn og rykte på spill...og det var ingen BOMBE at det var Dragseth`en som er coach. Mer kåt og skitten gris skal man lete lenge etter *grøss*
Hehe .. liker ærligheten din, MM![]()
Det beste er jo at han først "forsvarer" det, før han så og si fraskriver seg alt ansvar "just in case" det går rakt åt helvete;
Nei, morro å se at BF nesten latterliggjøres...Jeg håper folk skjønner at det er veldig lite man kan gjøre på den tiden (!16 dager, og jeg har kun hatt ansvaret for dietten og treningen i denne tidsperioden - alt det andre skal hun ha æren av selv..
De jentene som har stått på og hatt konkurransen som mål kanskje 1år, med diett og det hele 3-4mnd i forkant...
" åh, dette blir 2 tøffe UKER".... jah,uffda...
Men forventer siste plass, hvis hun ikke mot alle odds plutselig er i form da...
Og hvis det er mulig på 2uker, så vil jeg gjerne vite hvordan
Løkke tel...
"Pain is just weakness leaving your body"
Hva skyldes egentlig all denne sytingen? Er hun ikke god nok kommer hun jo sist. Enkelt og greit. Hva er det dere er så redde for? Dere burde jo bare være glad for at dere slipper å komme sist selv.
For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.
Angst for at det ikke lenger kreves et helt år med seriøs trening for å hevde seg![]()
Jeg synd det er litt respektløst at "hvem som helst" skal prøve seg mot utøvere som har vært i flere mnd på hard diett og jobbet knallhardt for formen så bare seiler hun inn etter 2 uker
Jeg ser ikke på hun som en trussel - men hu slår meg sikkert ned i støvlene på høye heler!![]()
www.mthereseo.blogg.no
Er vel mer meninger om saken enn syting![]()
"Pain is just weakness leaving your body"
Det er vel sjalusi, som det alltid er når en jente sier noe mindre positivt som omhandler en annen jente, riiiiight..
Edit: ironi, bare følte for å presisere det istedet for å lage bål.