+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Hordaland, Rogaland eller Sogn og Fjordane

Kliss nytt medlem Jewel is on a distinguished road
    Ble medlem
    11-2002

Hordaland, Rogaland eller Sogn og Fjordane

Skal det være noen konkuranser i et av disse fylkene i løpet av våren/sommeren?
    Hadde jo vært gøyt å få det med seg da, men det skjer jo ikke så mye slikt her om kring.

Medlem levrone har en flott utstråling levrone sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    27
    Før var det Stavanger Open, men vet ikke om det eksisterer lengre. Har mine tvil.

Gold Member Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Det var show i gamle dager ;-)

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Hordaland har lite, ingen i bergensområdene. miljøet er sikkert stort, men siden det ikke engang er et studio hvor man kan utvikle dette miljøet så blir det vanskelig.

Platinum Member Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Shape fitness på sotra på sartor senter er ett bra treningsstudio. Var der for to tre uker siden, før jeg reiste i militæret, og jeg må si at jeg likte stedet meget bra, bra med løsvekter hantler, apparater osv. Apparatene til hobbymosjonistene hadde de plassert bortenfor styrke rommet, så slipper mye venting og sånn på at aerobic folk skal ta sett, verd å ta seg en tur å sjekke ut.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.