Jeg sier Coleman
Jeg sier Coleman
-Kroppsbygging er ikke en hobby det er en livstil-
ingen tvil i mitt sinn,han ser best ut og har fått bevist at han virkelig er den STØRSTE
Mvh laban
måtte den største vinne sier jeg!![]()
jeg stemte coleman.
stemte coleman jeg også, siden han er heltenmen jeg synes Cutler så meget bra ut også
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Stemte gunther.. men vist Lee Priest hadde stilt i form,noe han ikke gjorde, burde han ha vunnet. Den fyren har den beste triceps/biceps komboen ever....
det handler om mer enn hvem som har best triceps/biceps kombo..
jeg mener at ronnie ikke fortjente å vinne. cutler er bedre til å posere, har mere definisjoner, har bedre symmetri og ikke minst bedre abs enn ronnie. ronnie er større, men kroppsbygging bør vel handle om mere enn det?
Coleman. Sammenlign ryggen til ronnie og jay, ikke no tvil om hvem som er best.
Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.
Jeg heiet på Cutler, men han tapte for en større mann.
"Say it, believe it, achive it!"
når skal vi bevege oss vekk i fra dette masse-hysteriet. la oss få flere folk som frank zane!
og bedreOpprinnelig skrevet av AllGood
Ja jøss Frank Zane var grei han , men han er nok desverre muskulært utviklet som en fitness utøver i dagens verden.Opprinnelig skrevet av PeterSQRM
Ronnie var siiiiiinnsyyyyyk!!
Var det 15reps på 305 kg i bøyen sånn i mr o forberedelsene jeg leste et sted....
"Eat more women!! They are high in protein :) "
aner ikke men chad over på mahem sier han var vill i forberedelsene
Han ville vel reise kjerringa etter fjoråret, og det gjorde han jaggu.
Jay Cutler... han var min favoritt.... syneas han stilte skarpt i år... men massen til coleman er syk... kan ikek si at cutler burde vunnet, men håpte på det...
Bedre med en god trekant, enn en ond sirkel

Jay Cutler var definitivt han med råest symmetri/fysikk på sin vekt, men ronnie har noen kg ekstra som gjør han størst.. samtidig som ronnie også har fet "løkk"
Ut ifra kriteriene dommerne ser etter nå for tiden så er Ronnie uslåelig. Han er rett og slett et monster. Cutler er jo helt klart i samme kategori men er forløpig et par hakk bak Ronnie. Men, ingen tvil, cutler er Mr. O den dagen Ronnie gir seg.
Merker på amerikanske chatboards at mange mener at ting er gått for langt og de etterlyser at typer som dexter kommer høyere opp på plasseringene.
Jeg er ikke enig, Mr. O skal være et frekshow!!!
Det er synd at de som virkelig vet hvordan dette landet skal styres er travelt opptatt med å kjøre taxi!
om konkurransen blir en konkuranse der deter om å gjøre å være størst, så er noe av sjarmen vekke.... no har ikke jeg super peil, men arnold va stoor, men også velproposjonert og "fin" å se på.... det kan jeg ikke si om Ronnie....
hiver meg på vogna her jeg og. håper snart det blir et snupunkt i sporten. der form og fassong spiller mer enn vekt og størelse!
Hvis Arnold var stoor, hvor mange o'er er det da i Coleman stooooooooooor??Opprinnelig skrevet av Grizzly
![]()
Personlig synes jeg det er ganske artig!
Jo større jo bedre spørr du meg![]()

Jeg skjønner ikke helt, pungen må jo knuses når du får så store ben![]()
når bena blir av den størrelsen der har eplene i fruktkurven krympa såpass at det ikke er noen fareOpprinnelig skrevet av forecloseradream
![]()
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
mmmm..Opprinnelig skrevet av Coleman
.........................:-?
x
:)
den var god he he
Det handler ikke bare om å være størst. Hvis det gjorde det, ville vi hatt typer som Greg Kovacs på pallen i stedet for f.eks Coleman.Opprinnelig skrevet av Grizzly
En annen ting, Lee Priest må blitt tatt på senga av konkurransedatoen, han må ha trodd det var enda et par måneder til han skulle på scenen. Eller så kanskje han glemte å gå på diett. Sjekk dette:
http://vpxsports.com/olympia2003/pages/DSCF8096F.htmL
-Gunnar
http://www.kalibergym.no
Der Gunnar DER ser du formen min for et pra uker sidenherreminhatt.
Forresten ,den avataren din...........er det ikke på tide å avslutte deffen snart , særlig hardere kan du vel ikke bli![]()

Hvis du ser bortifra de stygge fjørene, så syntes jeg formen så bra ut. Men nå skal det tillegges at mitt øye er heller utrenet til å bedømme byggere.Opprinnelig skrevet av Gunnar
Låra hans er jo like lite markerete som en vilken som helst mann i gata jo! Fettet renner nesten nedover knærne...
Men likevel syns jeg han har bedre abs enn Ronnie...
Glad jeg ikke bor i samme gate som deg..Opprinnelig skrevet av Pr0nDog
Men er enig da, han må ha bommet med en måneds tid..
Lee sa på forhånd at han ikke hadde bestemt seg i rimelig tid om han skulle stille eller ikke. Han sa at derfor ville han ikke være i den formen som han vanligvis bruker å være i.
Stratgien med å prøve seg med hockeysveis for å dra oppmerksomheten bort fra kroppen ble desverre ikke helt vellykket![]()
Mulig dette var siste gang Lee sto på scenen, han har jo lenge snakka om å gi seg. Ikke akkurat et verdig farvel......
Det er synd at de som virkelig vet hvordan dette landet skal styres er travelt opptatt med å kjøre taxi!
tenker de nriktige historien er omtrent mere lik .Sponsorn sier still eller mist kontrakten...............
Jay cutler er min personlige favoritt!!
Quote Tivoli-Kroppen:
Hvis det er tilfellet, så har jo de største "kritikerene" hennes svelget sluk, agn, søkke og hele forbanna fiskebåten.
Jeg synes Jay skulle vunnet, han er min favoritt av de gutta. Ronnie er bare stor og stygg. Cutler er råbra!
cutler nådde inne Ronster til knærne denne gangen , dexter burde slått Cutler også.
Det er min mening
Plukk Ronster i fra hverandre og fortell hvor Cutler slo Ronster ?
cutler kler musklene mye bedre enn coleman mener jeg, men det er jo ikke emd på å avgjøre seieren.... synes det ser mer naturlig ut på cutler med musklene enn på coleman....men coleman er STØØØRE....men mr.olympia begynner å bli et freakshow, og det er noe hvertfall jeg ikek setter pris på....