+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 41 av 41

Tråd: Hvem Skal Delta ??

Ifbb Pro fitness-pia is a jewel in the rough fitness-pia is a jewel in the rough fitness-pia is a jewel in the rough fitness-pia sin avatar
    Ble medlem
    01-2003

Hvem Skal Delta ??

Halloisen !!

Noen som vet at dere skal stille i Stavanger Open? Og NM ??
    (eller vet om noen som skal?)

Fra Kaliber kommer det mange utøvere:

Monica Saur Høier, -Min favoritt i AF
    Paal Snorre Høier, -Kommer nok til å vinne tungvekten
    Daniel Johnsen, -Korte klassen i AF
    Edmund Johansen -Gratulerer med seieren Edmund :banana:
    Heidi Halvorsen -Knallsterk debutant i AF
    Pia Marlen Johnsen -That`s me

Disse er de som jeg vet helt sikkert skal stille. Kanskje blir vi enda flere !
    :flame:
    -Alt kan bli bedre, gi 110 %-
    -Hver dag teller, også dagen i dag...-

Pias Hjemmeside: www.piamarlen.com

Medlem AllGood is on a distinguished road AllGood sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Jeg skal iallefall vise min støtte til sporten ved å stille opp som publikum.
    "Say it, believe it, achive it!"

Kliss nytt medlem monica har slått av rykte monica sin avatar
    Ble medlem
    03-2004
    Alder
    36
    Hei folkens, det er bare å hive seg med for dem som har lyst. Det er såå morsomt å konkurrere når det er mange på senen.Det er bare å stå på alle sammen som tenker på å stille.Lykke til.

Judge, Jury & Executioner darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Jeg kommer til å være bland Publikum men har hørt på studioet at Rolf Gustavsen og Andre Førland kansje skal stille. Blir første gangen for Andre så det blir spennende å se. Komme nok noen andre kjente fjes fra studioet også men kjenner ikke til dem.

Bronse Member Eirik is a jewel in the rough Eirik is a jewel in the rough Eirik is a jewel in the rough Eirik is a jewel in the rough Eirik sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Alder
    29
    Treningspartneren min kommer til å stille i AF -180
    Stig Atle Svela, kommer nok til å bli en bra debut.. Lekte litt med tanken selv også, men tror jeg drøyer et år..

Kliss nytt medlem playboy is on a distinguished road
    Ble medlem
    07-2004

Skal ikke pål J. være med da???

Sitat Opprinnelig skrevet av fitness-pia
    Halloisen !!

Noen som vet at dere skal stille i Stavanger Open? Og NM ??
    (eller vet om noen som skal?)

Fra Kaliber kommer det mange utøvere:

Monica Saur Høier, -Min favoritt i AF
    Paal Snorre Høier, -Kommer nok til å vinne tungvekten
    Daniel Johnsen, -Korte klassen i AF
    Edmund Johansen -Gratulerer med seieren Edmund :banana:
    Heidi Halvorsen -Knallsterk debutant i AF
    Pia Marlen Johnsen -That`s me

Disse er de som jeg vet helt sikkert skal stille. Kanskje blir vi enda flere !
    :flame:
    Skal ikke pål være med da???????? han er jo sett 2 uker på byn uten å drikke.... (noe i gjerde)

Bronse Member mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29
    Når er Stavanger Open foresten, og hvor arrangeres det?
    Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:

Kliss nytt medlem monica har slått av rykte monica sin avatar
    Ble medlem
    03-2004
    Alder
    36
    Stavanger er den 25 september og holdes på Forum Rica hotel.

PS
    PS er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem PS is on a distinguished road
    Ble medlem
    07-2004

Heisann til alle Stavange Open 2004 fans:)

Plakatan til Stavanger Open 2004 kan lastes ned på http://www.nkf-ifbb.no.

Vi kommer til å sende store plakater til alle klubber / studioer vi har registrert med utøvere.

Lokale utøvere fra Lifestyle Treningssenter som forhåpenligvis skal stille (ikke 100% bekreftet)

---------------------
    Rolf Gustavsen
    Andre Hut Førland
    Henning Tønnessen
    Katrine Olsen
    ---------------------

Gold Member Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Hva med Steinar?

PS
    PS er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem PS is on a distinguished road
    Ble medlem
    07-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cera
    Hva med Steinar?

Steinar skal ikke delta, da han nettopp har blitt far. Blir ikke mye BB der på en stund sikkert

Rolf trener knallhardt frem mot SO og NM, og formen begynner å bli bra

2 mnder igjen nå ! Stå på til Dere som skal stille.

PS

Medlem janne is on a distinguished road janne sin avatar
    Ble medlem
    01-2003
    Alder
    38
    Kommer mange bra fra Partner/Team Fitnessplanet.

Håvard Landsem (+180cm)
    Jarle Greaker (-180cm)
    Christian Egner (-90kg)

og sist men ikke minst så har vi jo vinneren av +180cm: Espen Arntzen uslåelig i styrken og symmetrien, har økt MASSE i styrken siden NM 2003......(ok da, min personlige favoritt i symmetri og styrke da....hehe...)

Dessuten har jeg hørt at Marius Fimland skal stille (har ikke han og Edmund ett lite veddemål på gang, som omhandler en dunk med proteiner, synd bare at Espen tar den da )......om han ikke detter ned fra chins- eller dipsstativet da......merkeligere ting har jo skjedd.....

Medlem Edmund is on a distinguished road Edmund sin avatar
    Ble medlem
    02-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av janne
    Kommer mange bra fra Partner/Team Fitnessplanet.

Håvard Landsem (+180cm)
    Jarle Greaker (-180cm)
    Christian Egner (-90kg)

og sist men ikke minst så har vi jo vinneren av +180cm: Espen Arntzen uslåelig i styrken og symmetrien, har økt MASSE i styrken siden NM 2003......(ok da, min personlige favoritt i symmetri og styrke da....hehe...)

Dessuten har jeg hørt at Marius Fimland skal stille (har ikke han og Edmund ett lite veddemål på gang, som omhandler en dunk med proteiner, synd bare at Espen tar den da )......om han ikke detter ned fra chins- eller dipsstativet da......merkeligere ting har jo skjedd.....
    Ha-ha-ha.. Du får hilse Espen å si at han gjerne kan være med på veddemålet om han ønsker, men det holder desverre ikke med 40 chins denne gangen. Kjører 20 strikte med 40kg hengende.... Du kan si at Espen kan få henge fast på ryggen min når jeg tar chins i konkurransen Thii-hiii..

Ble medlem
    01-2003
    Alder
    38
    Sitat Opprinnelig skrevet av Edmund
    Ha-ha-ha.. Du får hilse Espen å si at han gjerne kan være med på veddemålet om han ønsker, men det holder desverre ikke med 40 chins denne gangen. Kjører 20 strikte med 40kg hengende.... Du kan si at Espen kan få henge fast på ryggen min når jeg tar chins i konkurransen Thii-hiii..
    hehe.....er det noen som har snakket om å kun kjøre 40chins eller 70 dips???

gleder meg uansett til å se dere alle på scenen, er sikker på at det kommer til å bli en skikkelig "catfight" om gullet i år.....så lenge en av dere tre (Espen, Edmund eller Marius) slår fjorårets vinner, er det OK for meg.....hehe.....

Ble medlem
    02-2004
    hehe.....er det noen som har snakket om å kun kjøre 40chins eller 70 dips???

gleder meg uansett til å se dere alle på scenen, er sikker på at det kommer til å bli en skikkelig "catfight" om gullet i år.....så lenge en av dere tre (Espen, Edmund eller Marius) slår fjorårets vinner, er det OK for meg.....hehe.....
    Regner med at det blir en "catfight" om sølvet.. ( Nu tar unger Hr Johansen seg selv i være en smule kvalm )

Ble medlem
    01-2003
    Alder
    38
    ( Nu tar unger Hr Johansen seg selv i være en smule kvalm )
    Helt enig....hehehe..... men det må vel til innimellom det og..... (noen som har uttrygt at jeg også vistnok har hatt en tendens til det.....ikke skjønner jeg hva de mener hvertfall......ER MAN BEST SÅ ER MAN JO BARE BEST, ikke min feil at ingen klarer å slå meg......hehe........ !)
    Sist endret av janne; 28-07-04 kl 11:51

Ble medlem
    02-2004
    Helt enig....hehehe..... men det må vel til innimellom det og..... (noen som har uttrygt at jeg også vistnok har hatt en tendens til det.....ikke skjønner jeg hva de mener hvertfall......ER MAN BEST SÅ ER MAN JO BARE BEST, ikke min feil at ingen klarer å slå meg......hehe........ !)
    Hoff-hoff.. Nu trur jeg vi blir sterkt mislikt

Ble medlem
    01-2003
    Alder
    38
    Hoff-hoff.. Nu trur jeg vi blir sterkt mislikt
    Nei hvordan kan du tro noe sånt .....hehe..... men for å være helt ærlig så har jeg vel egentlig vært mere heldig med konkurransene mine enn noe annet tror jeg

Kliss nytt medlem Espen Arntzen is on a distinguished road
    Ble medlem
    05-2004
    Regner med at det blir en "catfight" om sølvet.. ( Nu tar unger Hr Johansen seg selv i være en smule kvalm )
    Edmund,
    Fikk høre at du var veldig selvsikker på seieren i år. Det er vel bare å gratulere på forhånd...
    Hvis du tar 20 strikte chins med 40 kg er du vel uslåelig i styrken tenker jeg, men jeg lurer på om det ikke er flere grener også...
    Så vidt jeg tjuvtrener du på hinderbanen også så du blir vel en ener, vel fortjent mener nå jeg. Du skulle vunnet for lenge siden.
    Jeg får vel bare ydmykt bøye meg i støvet og hilse den nye Norske mesteren velkommen. Gratulerer!

Vi ses på scenen...

Ble medlem
    01-2003
    Alder
    38
    Sitat Opprinnelig skrevet av Espen Arntzen
    Edmund,
    Fikk høre at du var veldig selvsikker på seieren i år. Det er vel bare å gratulere på forhånd...
    Hvis du tar 20 strikte chins med 40 kg er du vel uslåelig i styrken tenker jeg, men jeg lurer på om det ikke er flere grener også...
    Så vidt jeg tjuvtrener du på hinderbanen også så du blir vel en ener, vel fortjent mener nå jeg. Du skulle vunnet for lenge siden.
    Jeg får vel bare ydmykt bøye meg i støvet og hilse den nye Norske mesteren velkommen. Gratulerer!

Vi ses på scenen...
    hehehe......jeg vet nå hvem jeg heier på hvertfall......

Ble medlem
    02-2004
    Edmund,

Vi ses på scenen...
    Her prøver jeg å psyke ut dere som jeg skal stille mot, så komme du med grtulasjoner.. DET ER IKKE LOV!!! Får jo meg til å virke som verdens største rævhåll Hva skal jeg svare nå da?? Må jo prøve med en eller annen slags utpsykings taktikk siden det er et veddemål på gang Snakkes vel i Stavanger..

Kliss nytt medlem Espen Arntzen is on a distinguished road
    Ble medlem
    05-2004
    Her prøver jeg å psyke ut dere som jeg skal stille mot, så komme du med grtulasjoner.. DET ER IKKE LOV!!! Får jo meg til å virke som verdens største rævhåll Hva skal jeg svare nå da?? Må jo prøve med en eller annen slags utpsykings taktikk siden det er et veddemål på gang Snakkes vel i Stavanger..
    Du har vel alltid vært en av de aller beste og det er vel INGEN jeg synes fortjener det mer enn deg. Du har vært uheldig og trukket det korteste strået mange ganger og det er troligvis din tur denne gangen. Dessuten vet alle at du hverken er blærete eller " rævhål"...Husk det.
    Tror ikke jeg skal være med i Stavanger, det virker som om jeg har hendene fulle med NM og å konkurrere med deg krever sitt. Regner med at du vinner der også.

Gold Member Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Selvfølgelig må du være med i Stavanger! Alle som er med og får opp et glimrende arrangement igjenn burde få en stjerne i margen. Det blir en flott konkurranse (håper jeg) i flotte lokaler, hotellet er også kjempefint

Kliss nytt medlem AthleticMarius is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2004

Thumbs up

Jeg er fornøyd bare jeg ikke ryker ut i forbedømminga. Er jeg heldig klarer jeg å karre meg til hinderbanen, klarer jeg å hinke meg videre fra den kommer jeg garantert sist i styrken. Gratulerer Edmund og Espen. Og edmund, Espen blir nok for lett til å henge på ryggen din alene. Hvis han henger bak og eg henger foran, vil det nok bli passende vektbelastning for deg, O store Chinskonge.
    Vi møtes på scenen!!!

Ble medlem
    02-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av AthleticMarius
    Jeg er fornøyd bare jeg ikke ryker ut i forbedømminga. Er jeg heldig klarer jeg å karre meg til hinderbanen, klarer jeg å hinke meg videre fra den kommer jeg garantert sist i styrken. Gratulerer Edmund og Espen. Og edmund, Espen blir nok for lett til å henge på ryggen din alene. Hvis han henger bak og eg henger foran, vil det nok bli passende vektbelastning for deg, O store Chinskonge.
    Vi møtes på scenen!!!

HELVETES JANNE!!! Hvorfor satt du i gang det her?? Plag ho, ikke meg

Ble medlem
    01-2003
    Alder
    38
    hehehe......syns dere er morsomme jeg, og liker meg egentlig her på sidelinjen som tilskuer.......

spøk til side.....jeg gleder meg til å se dere på scenen alle tre, og som sagt, bare en av DERE vinner, så er det greit for meg (selv om jeg jo har min personlige favoritt..... )!

Medlem AllGood is on a distinguished road AllGood sin avatar
    Ble medlem
    04-2003

Thumbs up

Tror ikke jeg skal være med i Stavanger
    Dette er jo skikkelig synd. Du er jo en av de store profilene innen fitness i Norge. Jeg føler at fitness og kroppsbygging miljøet blomstrer i Stavanger. Og, da hadde det vært kjempeflott om de beste kom "å la frem arbeidet" sitt i Stavanger. Fordi, dette kommer til å gi en extra boost til alle fitness og kroppsbygging spirer i Stavanger. Meg inkludert.
    "Say it, believe it, achive it!"

Ble medlem
    03-2004
    hehehe......syns dere er morsomme jeg, og liker meg egentlig her på sidelinjen som tilskuer.......

spøk til side.....jeg gleder meg til å se dere på scenen alle tre, og som sagt, bare en av DERE vinner, så er det greit for meg (selv om jeg jo har min personlige favoritt..... )!
    Heihei Janne. Hyggelig at du håper at det blir Espen, Edmund eller eg som går av med seieren. Skal jeg være ærlig tror eg nok at du får rett, selv om det er mange som kan ta det. Dommerpanelet er jo alltid en stor X-faktor. Hvem av oss det blir, vil eg ikke spekulere i:banana: Du sier at Espen er uslåelig i symmetrien. Eg har en hypotese om at eg, som ennå ikke har nådd midtlivskrisa, har en del å hente før eg har nådd mitt fulle potensiale. Det siste året har eg jobbet hardt med nettopp det. I år SKAL eg stille hardere og mer symmetrisk enn tidligere. Så hvem som blir eneren i symmetrien vet vi først når vi står på scena, alle sammen.
    Er du ikke enig?

anus slikkeren PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    MER SYMETRISK? WHAT DA FAKK?? kanskje mer "vel-proposjonert". men den symentrien du er født med, vil du nok ha livet ut. hehe.

Ble medlem
    01-2003
    Alder
    38
    Heihei Janne. Hyggelig at du håper at det blir Espen, Edmund eller eg som går av med seieren. Skal jeg være ærlig tror eg nok at du får rett, selv om det er mange som kan ta det. Dommerpanelet er jo alltid en stor X-faktor. Hvem av oss det blir, vil eg ikke spekulere i:banana: Du sier at Espen er uslåelig i symmetrien. Eg har en hypotese om at eg, som ennå ikke har nådd midtlivskrisa, har en del å hente før eg har nådd mitt fulle potensiale. Det siste året har eg jobbet hardt med nettopp det. I år SKAL eg stille hardere og mer symmetrisk enn tidligere. Så hvem som blir eneren i symmetrien vet vi først når vi står på scena, alle sammen.
    Er du ikke enig?
    Uslåelig er vel ingen nei.....men jeg syns jo at Espen er en flott utøver, det må jeg jo ærlig innrømme.....men det er jo både du og Edmund også.....Blir hvertfall kjempeartig å se på NM i år, om en fra en noe annen synsvinkel enn hva jeg er vant til

Lykke til!

Kliss nytt medlem arnfinn is on a distinguished road arnfinn sin avatar
    Ble medlem
    06-2004

hahaha.....

Stå på videre Edmund, neste år håper jeg å se deg på byggerscenen, jeg vet du kommer til å gjøre det skikkelig bra også der. Du har en flott fysikk!
    Pain is a mindgame.

Ble medlem
    03-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av PeterSQRM
    MER SYMETRISK? WHAT DA FAKK?? kanskje mer "vel-proposjonert". men den symentrien du er født med, vil du nok ha livet ut. hehe.
    Altsaa.. aa vaere symmetrisk betyr vel egentlig bare at noe er likt paa begge sider. Du kan jo slaa opp ordet symmetri og presentere en definisjon. Hvis jeg bare trener hogrearmen min, og ikke den venstre vil jeg paastaa at jeg over tid kan bli saerdeles usymmetrisk. Vil dette da vare medfodt? Maa jeg leve med de usymmetriske armene mine livet ut, sier du?Buhuu. Kan jeg ikke bare begynne aa trene den venstre, og dermed bli mer symmetrisk?

nit
    nit er ikke aktiv
    Bronse Member nit har slått av rykte
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    8
    Hvor bicepsfestet sitter er vel en annen sak...

Silver Member waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Altsaa.. aa vaere symmetrisk betyr vel egentlig bare at noe er likt paa begge sider. Du kan jo slaa opp ordet symmetri og presentere en definisjon. Hvis jeg bare trener hogrearmen min, og ikke den venstre vil jeg paastaa at jeg over tid kan bli saerdeles usymmetrisk. Vil dette da vare medfodt? Maa jeg leve med de usymmetriske armene mine livet ut, sier du?Buhuu. Kan jeg ikke bare begynne aa trene den venstre, og dermed bli mer symmetrisk?

Du sier her at å være symmetrisk betyr at noe er likt på begge sider. Det er som alle vet er riktig.
    Men når noen snakker om symmetrisk i BB / fitness tenker de mer på om personen(-e) er likt det idealet som er satt for BB ( fitness er vell noe uvisst??? )
    Altså hvor lik en person er standarden, med proporsjonen og hele suppa der

Det var vel det han tenkte på...
    !burger: !burger: !burger: !burger:

Ble medlem
    03-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av waille
    Du sier her at å være symmetrisk betyr at noe er likt på begge sider. Det er som alle vet er riktig.
    Men når noen snakker om symmetrisk i BB / fitness tenker de mer på om personen(-e) er likt det idealet som er satt for BB ( fitness er vell noe uvisst??? )
    Altså hvor lik en person er standarden, med proporsjonen og hele suppa der

Det var vel det han tenkte på...
    Det var jo ikke det han skrev, han skrev at symmetri er medfodt og at det ikke kan paavirkes gjennom trening. Og hvis han mener det du skriver her; at symmetri beskriver hvorvidt en utover representerer det fysiske idealet i BB eller AF, saa maa jo det bety at trening er totalt bortkasta. Siden det ikke kan forbedre en utovers symmetri?

Ble medlem
    03-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av nit
    Hvor bicepsfestet sitter er vel en annen sak...
    Jeg har da vel ikke skrevet noe som har med bicepsfester aa gjore.
    Jeg kunne gjerne brukt et annet eksempel. Leggen hadde kanskje vaert mer egnet. Eller kanskje noen hadde kommentert: "Hvor leggfestet sitter er vel en annen sak."
    Sist endret av AthleticMarius; 27-08-04 kl 20:58

Ble medlem
    02-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av arnfinn
    hahaha.....

Stå på videre Edmund, neste år håper jeg å se deg på byggerscenen, jeg vet du kommer til å gjøre det skikkelig bra også der. Du har en flott fysikk!
    Tusen takk for det Arnfinn.. Ser i allefall ut til at det dårlig med noen av grenene i år. Men det er ikke bare bare å bli kroppsbygger på 1-2-3.. Men målet er å få prøvd det også.

Kliss nytt medlem Appok is on a distinguished road
    Ble medlem
    11-2003
    Kommer og ser på jeg og. kjøper man biletter i døren og når begynner det på lørdag?

Superior newbie crypted har en flott utstråling crypted sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    29
    når er nm?

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    2.oktober tror jeg

Superior newbie crypted har en flott utstråling crypted sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    29
    i oslo?

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Slankemetoden PLUSS
    By Wannabe in forum Kosthold
    Svar: 27
    Nyeste innlegg: 29-08-05, 19:29
  2. Doggcrapps treningsprinsipper oversatt til norsk
    By ambiguous in forum Trening
    Svar: 13
    Nyeste innlegg: 15-02-05, 09:49
  3. Doggcrap-trening oversatt til norsk!
    By Oracle in forum Trening
    Svar: 8
    Nyeste innlegg: 24-10-04, 15:32
  4. Er forvirret, hvem skal jeg stole på?
    By Flexus in forum Skader
    Svar: 5
    Nyeste innlegg: 17-02-03, 10:10
  5. Muskler og slanking
    By Jaudah in forum Trening
    Svar: 6
    Nyeste innlegg: 03-11-02, 16:01

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine