+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 37 av 37

Tråd: Hvem stiller i NM 2008?

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005

Hvem stiller i NM 2008?

Noen som vet hvem som skal stille?

Her er de jeg vet av:

Kim Torgersen + 100

Martin Engstrøm - 80

Janne Moland skal visst stille igjen etter hva jeg har hørt?

Vibeke Hermansen BF - 164

Andre Thesen CB - 184

Daniel Myrvoll og Daniel Stisen , usikker på hvilken klasse.
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Kristine Weber Bodyfitness +163 cm

Ørjan Frøiland - 100

Evie Louise Madsen Bodyfitness +163 cm

Andreas Kristiansen - 80

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Hvorfor kan de ikke ha bodyfitness/fitness for menn??
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Hvorfor kan de ikke ha bodyfitness/fitness for menn??
    de hadde bodyfitness for menn. Det ble om til classic bodybuilding i 2006.

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Eller, det beste hadde vært om de hadde tillatt sidechest i AF.
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Eller, det beste hadde vært om de hadde tillatt sidechest i AF.
    nei det hadde ikke vært best

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Knut Spildrejorde(whiteplag) skal jo foresten også stille i CB + 184

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Vi er en liten gruppe fra Team Bodytech som stiller

TEAM BODYTECH

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Nann Rosita skal vel stille i BF såvidt meg bekjent?
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av moreheavygravy Vis post
    Nann Rosita skal vel stille i BF såvidt meg bekjent?
    nei hun har visst bestemt seg for å ikke stille.

"Fant selv ut at jeg har altfor mye å gjøre neste halvår, og ikke sjanse til noe diett nå. "

Kjerringhelvetet ;) KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ sin avatar
    Ble medlem
    07-2007
    Alder
    43
    Janne stiller heller ikke likevel. Hun skal brokkopereres 4. september, og har treningsforbud ukene etter operasjon. Så hun har hoppet av diett, og planlegger å stille nesten år isteden.

Jeg har bestemt oss for at vi skal ha med oss alt av konkurranser under NM, og jeg gleder meg som en unge!
    Life is too short to be small!

I am a high performance woman. I can change from darling to bitch in less than two seconds.

Kjerringhelvetet ;) KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ sin avatar
    Ble medlem
    07-2007
    Alder
    43
    Aslaug ... hun fra Vegårshei ... hun stiller i AF etter som jeg har skjønt.

I am a high performance woman. I can change from darling to bitch in less than two seconds.

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post

"Fant selv ut at jeg har altfor mye å gjøre neste halvår, og ikke sjanse til noe diett nå. "
    Ah, my bad

Gleder meg veldig til å se Kristine stille i hvertfall. Vurderer å ta meg en tur hvis det passer

pusi she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av moreheavygravy Vis post
    Ah, my bad

Gleder meg veldig til å se Kristine stille i hvertfall. Vurderer å ta meg en tur hvis det passer
    Jeg er så fryktelig enig med deg i dag altså. Gleder meg til Kristine og håper jeg får dratt med meg vio en tur. Tror det kan bli vanskelig pga jobb dog.. Får sitte klistret til treningsforum istedenfor.

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Kvifor stiller ikkje du?
    'Feo, Fuerte y Formal'

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Ja Johanne, eg tenker på deg.
    'Feo, Fuerte y Formal'

pusi she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tuba Vis post
    Ja Johanne, eg tenker på deg.
    Takk for tilliten kjære, men er nok ikke riktig der enda serru. (Ble litt overtrøtt plutselig.. og så er alle disse søte vennene mine der og så må jeg bare trykke på dem. hehe..)

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Debutantklassen i Sandefjord neste år, vettu. Du får sikkert hele FP som heiagjeng, hvis du tør

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Eg stiller som heiagjeng. Og Vio får sikkert beskjed om å være med.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    01-2008
    Alder
    30
    Hmm.. Nå søpler jeg til den posten enda mer, men joda .. Hvis latsen har fordoblet seg så.

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Greg Valentino har sikkert nokken tips.
    'Feo, Fuerte y Formal'

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    joakim fra city stiller i samme klasse som Andre
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Gold Member tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Kanskje - men har mistet to måneder av deffen, så aner ikke om jeg greier det på så kort tid, så den avgjørelsen får bie litt enn så lenge
    Lysten er nå i hvertfall der
    NORKOST - yammi!!!!

Ble medlem
    07-2007
    Alder
    43
    Nå som Janne ikke stiller, så synes jeg virkelig du må stille, tric! Jeg må jo ha noen å heie på ....

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av tricepsman Vis post
    Kanskje - men har mistet to måneder av deffen, så aner ikke om jeg greier det på så kort tid, så den avgjørelsen får bie litt enn så lenge
    Lysten er nå i hvertfall der
    Du vinner jo uansett, er det ikke alltid bare en som stiller i tungvekten? Kanskje jeg skal melde meg på, så får jeg 2 plass

Gold Member tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Du vinner jo uansett, er det ikke alltid bare en som stiller i tungvekten? Kanskje jeg skal melde meg på, så får jeg 2 plass
    I fjor var det seks, så det er da alltids noen der
    Men det som du sier ikke mange som greier å veie inn på over 90-100 kg, så de klassene har jo fort lett for å bli litt tynne Året før var det f.eks bare to, og da vant jeg forsåvidt også - men slikt snakker en aldri høyt om

Paal Snorre skal være med i år - og han har jeg alltid hatt stor sans for både som bygger og som person, og det er i grunn mye av motivasjonen for å ønske å være med i år. Alltid artig å se hvordan en står seg ved siden av folk en selv synes er flotte byggere!
    NORKOST - yammi!!!!

Ble medlem
    07-2005
    Knut Øines stiller vel også i + 100?

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av tricepsman Vis post
    Paal Snorre skal være med i år - og han har jeg alltid hatt stor sans for både som bygger og som person, og det er i grunn mye av motivasjonen for å ønske å være med i år. Alltid artig å se hvordan en står seg ved siden av folk en selv synes er flotte byggere!
    Spennende, han var på Pro Gym for en stund siden, sammen med damen og den nyfødte. og akkurat da så det ut som han hadde mistet mye masse siden sist han stillte. Men det hadde kanskje litt med den nyfødte og slikt. Blir interessant å se hva han kan vise frem på scenen.

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Freshh Vis post
    Knut Øines stiller vel også i + 100?
    Han ser bra ut på gymmet om dagen og. Er visst i god form året rundt. Trivelig kar, selv om jeg ikke har snakket mye med han.

Ble medlem
    07-2005
    Kristine Weber Bodyfitness +163 cm

Ørjan Frøiland - 100

Evie Louise Madsen Bodyfitness +163 cm

Andreas Kristiansen - 80
    tvilsomt siden vm er samme helgen

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    "Evie Louise Madsen wrote
    at 1:56am on July 19th, 2008
    Stiller i NM også i år - i tilleg til det spanske mesterskapet - i bodyfitness høyeste klassen: + 1,68m "

Ting har vel forandret seg siden hun skrev det da?

Ble medlem
    07-2005
    "Evie Louise Madsen wrote
    at 1:56am on July 19th, 2008
    Stiller i NM også i år - i tilleg til det spanske mesterskapet - i bodyfitness høyeste klassen: + 1,68m "

Ting har vel forandret seg siden hun skrev det da?
    Var Tommi som nevnte det i stad, men jeg vet ikke jeg da.. Dessuten kan hun vel ike stille både i NM og det spanske mesterskapet, det mener jeg var noe piss i forhold til det en gang med Pia Jansson fordi hun hadde stilt i svensk eller sånn..

Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Han ser bra ut på gymmet om dagen og. Er visst i god form året rundt. Trivelig kar, selv om jeg ikke har snakket mye med han.
    Knut vet vel ikke om det blir pluss eller minus 100 ennå. veier 103kg på mårran nå, men er i meget bra form så det er ikke godt å si Selv håper jeg han kommer i samme klasse som meg (om jeg rekker det), men det viktigste er at han er i form, og da er klasse uvesentlig

Jeg snakker mye med ham, og han er også med i samme klubb som meg - han er definitivt en meget trivelig kar - en av de triveligste faktisk
    NORKOST - yammi!!!!

GrEmLiNgS` Puppet MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Gleeeeder meg masse til både Sørlandsmesterskapet og NM... gleder meg spesielt til å se Andre Thisen og Joakim Hetland fra City Gym! SPENNENDE!

Kliss nytt medlem MaDMaD is on a distinguished road
    Ble medlem
    08-2008

nm2008

Nesten hele styre skal stille i år. Kim, Jorun og Kenneth.....

NordicNutrition WhitePlag is a jewel in the rough WhitePlag is a jewel in the rough WhitePlag is a jewel in the rough WhitePlag is a jewel in the rough WhitePlag sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    25
    Profil: http://www.fitnessprat.no/showthread.php?t=22573

Sandefjord Open 2007: Debutant +80kg 4. plass
    Oslo GP 2007: CB +178cm 7. plass

Egendefinert brukertittel Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004

Den kua har ingenting på ei scene å gjøre.
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.