+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 37 av 37

Tråd: Hvem stiller på NM 2005

Medlem janne is on a distinguished road janne sin avatar
    Ble medlem
    01-2003
    Alder
    38

Question Hvem stiller på NM 2005

Noen som vet?

Hilsen en nysjerrig søring

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Tror FitFrank skulle stille.

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    skulle gjort alt for og fått darp helt rippa og stilt! det hadde gjort seg

men satser på at han får vekk siste rest til neste år og at han stiller da

har stor tro på at han kunne nådd langt i 95 eller 90 kg klassen bygging
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Big Boy her fra forumet skal stille , det er vel eneste tror jeg.

Silver Member propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK
    Big Boy her fra forumet skal stille , det er vel eneste tror jeg.
    Skulle mene jeg så wannabeRUHL spradene i poserings tanga på Bunnpris her om dagen. kan han stille??
    rata tat tat

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av propellen
    Skulle mene jeg så wannabeRUHL spradene i poserings tanga på Bunnpris her om dagen. kan han stille??
    nigga wuut?! Er det det slappe liket mitt du refererer til her?
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Silver Member propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen er et navn kjent av alle propellen sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av wannabeROCKY
    nigga wuut?! Er det det slappe liket mitt du refererer til her?
    rata tat tat

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Stiller du Janne??

SCP

Den anale hevneren Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Har dette forumet så veldig mye matriale å stille med når det gjelder konkuranse?
    Eller er det slik at folk tenker på mer enn alt det man må ofre for å være kongen på scenen i et par timer for noen få tilskuere?

Old man Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Vurderer å stille, men tviler på at det går.

Bedreviteren Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Kaliber Gym stiller med 4 deltagere til NM. Ingen har konkurranseerfaring, men de skal nok gjøre fra seg, skal dere se..
    Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.

dr. fatkins tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hardway
    men de skal nok gjøre fra seg, skal dere se..
    Vil du egentlig det?
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av tjeh
    Vil du egentlig det?
    lenge leve tiss,bæsj og traktor humoren
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Kaliber Gym stiller med 4 deltagere til NM. Ingen har konkurranseerfaring, men de skal nok gjøre fra seg, skal dere se..
    Bare det ikke skjer midt på scenen, så går det vel greit.
    http://www.dingsekongen.no

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer
    Bare det ikke skjer midt på scenen, så går det vel greit.
    *ler* Kjipt at ikke karmafunksjonen funker nå for da skulle du fått endel

Ble medlem
    01-2003
    Alder
    38
    Sitat Opprinnelig skrevet av SCPlayer
    Stiller du Janne??

SCP
    Nei jeg ble mamma for 8 måneder siden, så jeg har i grunnen lagt poseringsbikinien på hylla for all fremtid.....tror jeg

Superior newbie Embla er et navn kjent av alle Embla er et navn kjent av alle Embla er et navn kjent av alle Embla er et navn kjent av alle Embla er et navn kjent av alle Embla er et navn kjent av alle Embla er et navn kjent av alle Embla er et navn kjent av alle Embla er et navn kjent av alle Embla er et navn kjent av alle Embla sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    30
    Neineinei Janne Ta den ned fra hylla igjen
    "Never discuss with an idiot. They will drag you down to their level and then beat you with experience".

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av janne
    Noen som vet?

Hilsen en nysjerrig søring
    Jeg vet at jeg stiller også tror jeg at jeg vet om et par til, men må forhøre meg før jeg forsnakker meg.

TEAM BODYTECH

Silver Member SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Embla
    Neineinei Janne Ta den ned fra hylla igjen
    Hvorfor det?

Finnes langt viktigere ting i livet og det har hun sikkert funnet ut

Superior newbie Embla er et navn kjent av alle Embla er et navn kjent av alle Embla er et navn kjent av alle Embla er et navn kjent av alle Embla er et navn kjent av alle Embla er et navn kjent av alle Embla er et navn kjent av alle Embla er et navn kjent av alle Embla er et navn kjent av alle Embla er et navn kjent av alle Embla sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    30
    Hehe.. det var et forsøk på et kompliment da..
    "Never discuss with an idiot. They will drag you down to their level and then beat you with experience".

Silver Member SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    heh

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stålballa
    Har dette forumet så veldig mye matriale å stille med når det gjelder konkuranse?
    Eller er det slik at folk tenker på mer enn alt det man må ofre for å være kongen på scenen i et par timer for noen få tilskuere?
    Jeg har ikke ofret så mye på deffen min utenom all shitfoodet. Har blitt mer sosial, mer trivlig(den ryker i neste uke), fått meg dame osv i løpet av mine 7uker på deff til NM(har "bare" 6uker igjen).

TEAM BODYTECH

Ble medlem
    01-2003
    Alder
    38
    hehe....da takker jeg for det. Men som Sparco T sier, så har jeg funnet ut at det er ting som er langt viktigere i livet enn fitnesskonkurranser....selv om det jo var gøy så lenge det varte da

Blir uansett gøy å se på NM, for andre gang på sidelinjen.....hadde håpt å få være dommer, men de har vel nok tenker jeg.

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Big Boy
    Jeg har ikke ofret så mye på deffen min utenom all shitfoodet. Har blitt mer sosial, mer trivlig(den ryker i neste uke), fått meg dame osv i løpet av mine 7uker på deff til NM(har "bare" 6uker igjen).
    Tror damen din kommer til å bli littegrann misfornøyd etterhvert som du nærmer deg konkurranseform
    http://www.dingsekongen.no

Smisch!! Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    29
    Har du lov å si hvem?

Superior newbie Nudz is a jewel in the rough Nudz is a jewel in the rough Nudz is a jewel in the rough Nudz is a jewel in the rough Nudz sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Big Boy

Hvordan har du klart alt dette på grunn av en deff?
    Få dame var vel litt tileldig, men bli mer sosial, og trivlig osv? har det med økt selvtillit pga at du er rippa eller?
    God, the greatest mack of them all
    ©

Break out of your comfort zone!

Poo
    Poo er ikke aktiv
    Superior newbie Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cordura
    Har du lov å si hvem?
    Undertegnede og Benreddik er to
    Jørgen

Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Nudz
    Hvordan har du klart alt dette på grunn av en deff?
    Få dame var vel litt tileldig, men bli mer sosial, og trivlig osv? har det med økt selvtillit pga at du er rippa eller?
    Selvtilliten har vel blitt skummel høy besto mer ripped jeg blir, men har bare tvunget meg mer ut for jeg ville ikke bli noen hjemme sitter under deffen.

TEAM BODYTECH

Wanna be big
    Gjest
    selvtillit? er den blitt god?
    Hvem holder du deg med for tiden da? siden du er blitt mer sosial?

Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Jeg er med damen hverdag jeg har fritid på mer enn 2timer... Ellers skulle jeg nok hatt mer fritid til å være med deg og resten av folkene, men det blir nok tid til det etter NM.

TEAM BODYTECH

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Go big boy, go fuck em! synes du har bad ass motivasjon og holdning, thats how you do it!
    RockyRock

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    http://www.nkf-ifbb.no/NM2005_paameldte.html

er folk veldig sene med å melde seg på? eller er det veldig får deltakere?

Gold Member Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Store krav til å komme på pallen-> levere inn påmeldingsskjema

Even Opsahl, er dette BigBoy på forumet?

Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24

Talking

Sitat Opprinnelig skrevet av Cera
    Store krav til å komme på pallen-> levere inn påmeldingsskjema

Even Opsahl, er dette BigBoy på forumet?
    hmf, Opsal Ja, det er meg.

TEAM BODYTECH

www.kalibergym.no Gunnar is on a distinguished road
    Ble medlem
    06-2003
    Vi blir flere enn fire, det er ni som jeg kommer på nå i farten, hvorav tre har stilt før og resten er debutanter. I tillegg er det to som kanskje blir med i siste liten som så absolutt ikke er debutanter.
    -Gunnar
    http://www.kalibergym.no

Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gunnar
    Vi blir flere enn fire, det er ni som jeg kommer på nå i farten, hvorav tre har stilt før og resten er debutanter. I tillegg er det to som kanskje blir med i siste liten som så absolutt ikke er debutanter.
    Er det noen juniorer med i den troppen?

TEAM BODYTECH

Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24

TEAM BODYTECH

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Spiseforstyrrelser i idretten
    By Sindre in forum OT
    Svar: 0
    Nyeste innlegg: 15-07-05, 10:23
  2. Svar: 22