+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 21 av 21

Tråd: Hvor stor??

Kliss nytt medlem MantusMorduk is on a distinguished road
    Ble medlem
    12-2003

Hvor stor??

Hvor stor er egentlig de som stiller i juniorklassene (mellom/tungvekt) her i norge?? er så lite bilder... Og hva er snitt alderen sånn ca?? Jeg bare lurer på om jeg har noe sjangs i det hele tatt??

Takker for svar!!

Kliss nytt medlem treningsnarkoman is on a distinguished road
    Ble medlem
    12-2003
    Hva med å legge opp noen bilder av deg selv?
    Da er det i alle fall lettere for folk å dømme deg om du har noen sjanse.. Du kan gjerne skrive mål av kroppen, vekt osv. hvis du forstår
    Det finnes ingen snarveier til steder det er verdt å reise til.

Ble medlem
    12-2003
    Har et ELENDIG bilde her. Dette er tatt uten pump på musklene. Har enda en GOD DEL å jobbe med, men da har jeg også et par år på meg. Må jobbe mer med bryst, og sliter med å få peaken på bicepsen. Dårlige gener akkurat der.

Jeg er 17, ikke særlig høy, rett under 170cm og veier ca70kg, med en fettprosent på rundt 13%.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    stikk innom iform og titt på bildene der , eller kjøp deg et B&K og se bilder der , umulig å si så mye om hvor stor man må være da dette er en sport som handler om hva du KAN vise og ikke hva du egentlig HAR å vise.
    på din høyde kunne du vel fint stillt på 70kilo om du hadde vært i god form.

Silver Member Pr0nDog is a jewel in the rough Pr0nDog is a jewel in the rough Pr0nDog sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Må du kunne vinne for å stille for første gang da?

Ble medlem
    12-2003
    Neinei. Trenger ikke vinne første gang, men jeg vil ikke ende opp på siste plass heller... Da tar jeg meg heller litt mer tid, og trener mer, slik at jeg kan oppnå en grei plassering.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    nope selvsagt ikke , still førstegangen for å få erfaring , så får du også en ordentlig vurdering av fysikken din slik at du vet hvor du står før du stiller neste gang.
    Men få en som har peiling til å se og hjelpe deg fram slik at du ikke gjør generaltabber.

Bedreviteren Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Sitat Opprinnelig skrevet av MantusMorduk
    Har et ELENDIG bilde her. Dette er tatt uten pump på musklene. Har enda en GOD DEL å jobbe med, men da har jeg også et par år på meg. Må jobbe mer med bryst, og sliter med å få peaken på bicepsen. Dårlige gener akkurat der.

Jeg er 17, ikke særlig høy, rett under 170cm og veier ca70kg, med en fettprosent på rundt 13%.
    "Sliter med å få peaken på bicepsen" - Har du muskelfeste langt nede kanskje? Såvidt jeg vet, så er det bedre enn å ha en liten peak - de er nok mer misunnelig på deg! Det er som sagt genetisk, du kan ikke forme den :/

Tror du har mer enn 13% bf, uten å være noe ekspert
    Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    peaken på bicepsen kommer når du mister kroppsfett, jeg trodde jeg hadde helt snåle armer til jeg mistet fett og der kom det peak wohoo,hehe.
    RockyRock

Administrator Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Så jo bra ut nå. Så om ettpar år er det nok superior!

Medlem janne is on a distinguished road janne sin avatar
    Ble medlem
    01-2003
    Alder
    38
    Fyren som står øverst på pallen er Norges beste junior for tiden, og er forøvrig ett kjempetalent. Han vant både juniorklassen, samt -85kg klassen i fjorårets NM. Han heter Daniel Stisen, og var her 20 eller 21 år. Han tar for øvrig 350 kg i knebøy hørte jeg rykter om.....ja vi sørlendigner er noen skikkelige sterkinger....hehe.... Selv syns jeg jo av naturlige grunner at mannen som kom på 2. plass er best, men jeg er jo inhabil i den saken.....hehe......
    Vedlagte bilder

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Kan jeg stille opp mot dem til høsten? er de rene, hvor mye veier de
    RockyRock

Ble medlem
    10-2002
    eller jeg vet at jeg vinner mot dem, må bare vite litt sånn info, hehe
    RockyRock

ts
    ts er ikke aktiv
    Bronse Member ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    36
    hmmmm....... rene ? De vasker seg nok hver dag ja
    Tror ærlig talt ikke det finnes byggere i toppsjiktet i Norge som ikke har brukt eller bruker steroider, samme gjelder nok også mange fitnessutøvere - MEN det er min mening.
    Både Daniel Stisen og Arnfinn er grove karer, vet ikke hva de veide på bildet men det kan jo ikke være mer enn 85 kg (siden det er klassen de stillte i).
    Om du kan stille mot dem ? Det må du nesten selv se, eller få noen til å vurdere deg som har deltatt før.
    Uansett stå på, alt er mulig
    Gi 110% eller gi faen og dra hjem.

Old man Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Både han på første- og tredjeplass på det bildet trener på samme gym som meg, og begge er grove karer...men Stisen tar kaka.

Judge, Jury & Executioner darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    350kg i knebøy, det er jo norgesrekord i hans vektklasse det da?

Sinnsykt bra hvertfall
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Gold Member Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Opprinnelig skrevet av Rock
    Kan jeg stille opp mot dem til høsten? er de rene, hvor mye veier de
    Personlig kan jeg aldri tro at, og det er vel en privatssak (eller ønsker Janne og komme med en kommentar her siden hun er "bekjent" av nr2?).
    Sist endret av Cera; 07-03-04 kl 10:59

Medlem janne is on a distinguished road janne sin avatar
    Ble medlem
    01-2003
    Alder
    38
    Daniel veide inn på 84,8 kg, Arnfinn veide inn på 83,6kg, Tom veide inn på 84,6......sånn ca riktig. Alle disse gutta er noen skikkelig grove karer, men Daniel er som jeg nevnte tidligere, ett kjempetalent som kan nå så langt han vil om han ønsker. Han har en utrolig flott ramme, og den dagen han stiller skikkelig hard blir det få som kan slå han.

Hvor vidt de er reine må du nesten spørre dem om selv, ellers blir det bare spekulasjoner.

Ble medlem
    10-2002
    vel uansett så ser de veldig bra ut, og alle 3 har veldig bra bein.
    RockyRock

Kliss nytt medlem small is on a distinguished road small sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    36

Talking bra

gutta er helt værst til å være juniorer. knall !pumping:

Gudfaren QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74

Lightbulb

Ja om du vil være noe lignende, så er det bare å begynne å
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.