Hvor stor er egentlig de som stiller i juniorklassene (mellom/tungvekt) her i norge?? er så lite bilder... Og hva er snitt alderen sånn ca?? Jeg bare lurer på om jeg har noe sjangs i det hele tatt??
Takker for svar!!
Hvor stor er egentlig de som stiller i juniorklassene (mellom/tungvekt) her i norge?? er så lite bilder... Og hva er snitt alderen sånn ca?? Jeg bare lurer på om jeg har noe sjangs i det hele tatt??
Takker for svar!!
Hva med å legge opp noen bilder av deg selv?
Da er det i alle fall lettere for folk å dømme deg om du har noen sjanse.. Du kan gjerne skrive mål av kroppen, vekt osv. hvis du forstår
Det finnes ingen snarveier til steder det er verdt å reise til.
Har et ELENDIG bilde her. Dette er tatt uten pump på musklene. Har enda en GOD DEL å jobbe med, men da har jeg også et par år på meg. Må jobbe mer med bryst, og sliter med å få peaken på bicepsen. Dårlige gener akkurat der.
Jeg er 17, ikke særlig høy, rett under 170cm og veier ca70kg, med en fettprosent på rundt 13%.
stikk innom iform og titt på bildene der , eller kjøp deg et B&K og se bilder der , umulig å si så mye om hvor stor man må være da dette er en sport som handler om hva du KAN vise og ikke hva du egentlig HAR å vise.
på din høyde kunne du vel fint stillt på 70kilo om du hadde vært i god form.
Neinei. Trenger ikke vinne første gang, men jeg vil ikke ende opp på siste plass heller...Da tar jeg meg heller litt mer tid, og trener mer, slik at jeg kan oppnå en grei plassering.
nope selvsagt ikke , still førstegangen for å få erfaring , så får du også en ordentlig vurdering av fysikken din slik at du vet hvor du står før du stiller neste gang.
Men få en som har peiling til å se og hjelpe deg fram slik at du ikke gjør generaltabber.
"Sliter med å få peaken på bicepsen" - Har du muskelfeste langt nede kanskje? Såvidt jeg vet, så er det bedre enn å ha en liten peak - de er nok mer misunnelig på deg!Opprinnelig skrevet av MantusMorduk
Det er som sagt genetisk, du kan ikke forme den :/
Tror du har mer enn 13% bf, uten å være noe ekspert![]()
Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.
peaken på bicepsen kommer når du mister kroppsfett, jeg trodde jeg hadde helt snåle armer til jeg mistet fett og der kom det peak wohoo,hehe.
RockyRock
Så jo bra ut nå. Så om ettpar år er det nok superior!![]()
Fyren som står øverst på pallen er Norges beste junior for tiden, og er forøvrig ett kjempetalent. Han vant både juniorklassen, samt -85kg klassen i fjorårets NM. Han heter Daniel Stisen, og var her 20 eller 21 år. Han tar for øvrig 350 kg i knebøy hørte jeg rykter om.....ja vi sørlendigner er noen skikkelige sterkinger....hehe.... Selv syns jeg jo av naturlige grunner at mannen som kom på 2. plass er best, men jeg er jo inhabil i den saken.....hehe......![]()
Kan jeg stille opp mot dem til høsten? er de rene, hvor mye veier de
RockyRock
eller jeg vet at jeg vinner mot dem, må bare vite litt sånn info, hehe
RockyRock
hmmmm....... rene ? De vasker seg nok hver dag ja
Tror ærlig talt ikke det finnes byggere i toppsjiktet i Norge som ikke har brukt eller bruker steroider, samme gjelder nok også mange fitnessutøvere - MEN det er min mening.
Både Daniel Stisen og Arnfinn er grove karer, vet ikke hva de veide på bildet men det kan jo ikke være mer enn 85 kg (siden det er klassen de stillte i).
Om du kan stille mot dem ? Det må du nesten selv se, eller få noen til å vurdere deg som har deltatt før.
Uansett stå på, alt er mulig![]()
Gi 110% eller gi faen og dra hjem.
Både han på første- og tredjeplass på det bildet trener på samme gym som meg, og begge er grove karer...men Stisen tar kaka.
350kg i knebøy, det er jo norgesrekord i hans vektklasse det da?
Sinnsykt bra hvertfall
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
Personlig kan jeg aldri tro at, og det er vel en privatssak (eller ønsker Janne og komme med en kommentar her siden hun er "bekjent" av nr2?).Opprinnelig skrevet av Rock
Kan jeg stille opp mot dem til høsten? er de rene, hvor mye veier de
Sist endret av Cera; 07-03-04 kl 10:59
Daniel veide inn på 84,8 kg, Arnfinn veide inn på 83,6kg, Tom veide inn på 84,6......sånn ca riktig. Alle disse gutta er noen skikkelig grove karer, men Daniel er som jeg nevnte tidligere, ett kjempetalent som kan nå så langt han vil om han ønsker. Han har en utrolig flott ramme, og den dagen han stiller skikkelig hard blir det få som kan slå han.![]()
Hvor vidt de er reine må du nesten spørre dem om selv, ellers blir det bare spekulasjoner.
vel uansett så ser de veldig bra ut, og alle 3 har veldig bra bein.
RockyRock
gutta er helt værst til å være juniorer. knall !pumping:
Ja om du vil være noe lignende, så er det bare å begynne å![]()
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)