+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 2 av 2

Tråd: Hyggelige folk og god hjelp!

Poo
    Poo er ikke aktiv
    Superior newbie Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo sin avatar
    Ble medlem
    09-2004

Hyggelige folk og god hjelp!

Ville bare takke alle som på en eller annen måte hjalp til under NM. Var mange som jeg ikke kjenner navnet på som var utrolig hjelpsom på alle måter, så tusen takk!

For min del må jeg også takke Kaliber gym og spesielt Trond, Gunnar og Pål Snorre for god hjelp, både på konkurransen og under forberedelsene til konkurranse.
    Jørgen

Medlem Benreddik is a jewel in the rough Benreddik is a jewel in the rough
    Ble medlem
    11-2004
    Må hive meg på her! Det var utrolig godt å ha ett så flott støtteapparat i ryggen på konkurransen! Kaliber Gym er skikkelige vinnere når det kommer til å gi utøverene sine den støtten de trenger! Det er godt å ha folk rundt seg som er så dyktige og ikke minst så greie som det dere (de) er!

Takk Trond, Pål Snorre, Gunnar, Kjetil, Monica, og det var flere, bl.a. hun som hjalp meg med innsmørringen kjente deg ikke igjen og fikk ikke med meg navnet, men tusen takk for hjelpen ihvertfall! Dette inkluderer alle andre også fra teamet!

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Spør schakver om mat!
    By mette in forum Kosthold
    Svar: 46
    Nyeste innlegg: 14-11-08, 21:19
  2. Slankemetoden PLUSS
    By Wannabe in forum Kosthold
    Svar: 27
    Nyeste innlegg: 29-08-05, 19:29
  3. Spiseforstyrrelser i idretten
    By Sindre in forum OT