+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 19 av 19

Tråd: Kristiansand Showlift Open-07

Medlem Frank S. is on a distinguished road
    Ble medlem
    12-2005
    Alder
    27

Kristiansand Showlift Open-07

KRISTIANSAND SHOWLIFT OPEN-07
    28 APRIL 2007 KL.13.00

Kristiansand strongteam ønsker velkommen til det 3`th åpne stevne i strongman i kristiansand, også i år skal vi ha 4 klasser, -90,-105,+105 og dameklasse.
    For å korte ned ventetiden skal vi kjøre doble heat i år.

Dette er et enkeltøvelse stevne som vil foregå innendørs i odderøyhallen, det er gangavstand fra sentrum og hoteller i kr.sand,

Mer info her:
    http://www.treningsforum.no/forum/in...?topic=49597.0

Mange herfra som skal bort og se?

Platinum Member Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frank S. Vis post
    KRISTIANSAND SHOWLIFT OPEN-07
    28 APRIL 2007 KL.13.00

Kristiansand strongteam ønsker velkommen til det 3`th åpne stevne i strongman i kristiansand, også i år skal vi ha 4 klasser, -90,-105,+105 og dameklasse.
    For å korte ned ventetiden skal vi kjøre doble heat i år.

Dette er et enkeltøvelse stevne som vil foregå innendørs i odderøyhallen, det er gangavstand fra sentrum og hoteller i kr.sand,

Mer info her:
    http://www.treningsforum.no/forum/in...?topic=49597.0

Mange herfra som skal bort og se?
    Hvis det ikke koster penger, eller svært svært lite penger, så er det mulig jeg tar turen dertil

Kunne absolutt vært artig å få med seg!!

Ble medlem
    12-2005
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ryus Vis post
    Hvis det ikke koster penger, eller svært svært lite penger, så er det mulig jeg tar turen dertil

Kunne absolutt vært artig å få med seg!!
    Skal spørre han fra Valhalla om han kan finnet det ut var noen derfra som skulle delta

Ble medlem
    12-2005
    Alder
    27
    Fikk et svar på treningsforumet nå

"hei
    Det koster kr 100 for voksne,barn under 10år gratis,ifølge med voksne,ja det er plass til veeeeldig mange der "

Ble medlem
    12-2005
    Alder
    27

Stengt konto Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Må vel nesten ta en titt innom der Bor tross alt kun 200meter derfra ^^

AKA Gullfisken Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Samme sted som halvparten av konsertene under Quart holdes det. Bendiksbukta. Tror jeg venter et par måneder før jeg tar turen dit jeg

Littlefield slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber
    Ble medlem
    04-2005
    min treningspartner Odd Harald skal være med! kjempe spent!

Ble medlem
    12-2005
    Alder
    27
    Bare et par timer til avreise nå

Siste nytt ifølge treningsforum.no er at Arild Haugen skal delta

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Er det ikke dopingtester?
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Stengt konto Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    hvor lenge varer showet i dag? sitter å sutrer fordi jeg ikke kommer meg ned dit i dag.. Protesterer med å spise havergryn i hele dag!

Platinum Member Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Jeg var der, gikk halvveis i arrangementet,gadd ikke mer..
    Ting tok altfor lang tid. Sinnsyk med venting mellom hver utøver, og mye amatørmessig arrangering er mitt inntrykk. Kan ikke forstå hvorfor de måtte forklare reglene for hvert enkelt deltager i hver eneste øvelse istedenfor å forklare over høyttaler med engang, og heller forklare mer hvis de enkelte ikke forsto.
    Ei heller kan jeg forstå at halvparten av folka meldte seg på, var en del folk som ikke klarte noen godkjente repper i noen av øvelsene, og ble bare tåpelig å se på. Greit nok at de vil prøve strongman, men de kunne jo vurdert å sjekke ut påmeldingsinfoen og se om vektene var innenfor deres rekkevidde, ikke stille opp og ikke klare å løfte vekten fra bakken engang for skulderpress.

Det positive var at det var artig å se Hulk Haugen, Espen Aune og en til jeg ikke husker navnet på, det var han som fikk andre plass tror jeg, de var det futt i.

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Hvordan gikk det med odd harald i benken fikk du med deg det?
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    Hvordan gikk det med odd harald i benken fikk du med deg det?
    Meg du spør? Jeg var gått før de hadde noe benkpress, så kan ikke hjelpe deg der desverre.

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ryus Vis post
    Meg du spør? Jeg var gått før de hadde noe benkpress, så kan ikke hjelpe deg der desverre.
    oki doki ja det var deg jeg spurte
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Littlefield slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber
    Ble medlem
    04-2005
    odd hararld fikk ikke løfte.. fikk ikke helt med meg hva det var..et eller annet om at han var god for 265, og dermed fikk han ikke lov.. litt vagt..men han er en sint og lei mann i dag, som jeg ikke ønsker å tråkke på tærne til..

Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av maiie Vis post
    odd hararld fikk ikke løfte.. fikk ikke helt med meg hva det var..et eller annet om at han var god for 265, og dermed fikk han ikke lov.. litt vagt..men han er en sint og lei mann i dag, som jeg ikke ønsker å tråkke på tærne til..
    Hø? Er ikke det litt snålt da? Det hadde jo vært noe av det som hadde vært mest show den dagen, så det burde de virkelig ikke latt gå fra seg.

Ble medlem
    04-2005
    nei vet... men som sagt uklart hva som var årsaken... skikkelig leit..odd harald hadde satt seg virkelig på kartet.. den gutten kan løfte! meeen han blir nok å se ved en senere anledning

Ble medlem
    12-2005
    Alder
    27
    Arild Haugen var gedigen, synes han var mye større enn han så ut som på bilder. hehe. En som var ennå større var Richard Skog, tror de sa han veide 160 kg.

Men jeg er helt enig med Ryus at det tok for lang tid der borte, De burde hatt dobbelt så mange til å bære vektene på plass mellom hver gang. Jeg reiste derfra klokka kvart på 5(begynte kl 1) og da hadde de både dekk velt og polepush igjen. Men gøy var det likevel, mange kjente strongman folk å se, både som tilskuere og deltakere.

De hadde laget nye steiner som de skal bruke i NSM på Gol, men steinene var ikke herda nok så en av de gikk i stykker så steinløftinga ble litt amputert.

Resultat lista ble (ifølge treningsforum):
    Arild Haugen
    Richard Skog
    Espen Aune

Et par filmer jeg har funnet:
    http://www.youtube.com/watch?v=uLm4ZsfLoOQ
    http://www.youtube.com/watch?v=OINPeM5Rj2w
    http://www.youtube.com/watch?v=n0cwn...elated&search=

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder