+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 47 av 47

Tråd: Mr World

Registered User Höckert is a jewel in the rough Höckert is a jewel in the rough Höckert is a jewel in the rough Höckert is a jewel in the rough Höckert is a jewel in the rough
    Ble medlem
    07-2006

Mr World

Du kan bli Mr. World
    Nå skal Norges kandidat til Mr. World 2006 kåres. Det kan bli deg! Eller kanskje en kjæreste eller kjekk kollega?

Nå skal Norges kandidat i Mr. World utpekes – og det kan bli deg!
    Deltagerne skal ha bra utseende og god fysikk. I tillegg vil personlighet og besluttsomhet veie tungt i utvelgelsen av hvem som skal representere Norge i verdensfinalen.

De mer enn 80 finalistene i Mr. World vil oppholde seg i Kina i tre uker. Deltagerne skal være med på en rekke spennende aktiviteter rundt i Kina. Noen av oppgavene er av fysisk karakter, mens andre oppgaver vil teste deltagernes mentale styrke.
    Mr. World vil motta en pen pengepremie, en rekke gaver fra sponsorer samtidig som den internasjonale berømmelsen vil åpne mange dører. Han får selvfølgelig bære den ettertraktede tittelen "Mr. World 2006".

Den norske finalen blir avviklet første uka i oktober, og påmeldingsfristen er 30. september

Jeg tror mange av FP medlemmene kunne gjort det skarpt i denne konkurransen.

påmelding foregår her: http://www.seher.no/cm/SeHer/Jippi/1.165473

Her er noen av de påmeldte
    Vedlagte bilder

VTG
    VTG er ikke aktiv
    Almost Average Joe VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    21
    mÅ bare få sagt 1 ting, HAHA
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dick Justice
    Tror egentlig grunnen til at jeg benker så bra er brystkassa.

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    LOL, jeg trodde det var en spøk, men dengang ei!
    For guds skyld ikke meld meg på noen, jeg har hverken tid eller lyst til å dra til Brasil! Ser på det første bildet der at ståpågutten har meldt seg på og gjør en god figur! Stå på!
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Registered User Höckert is a jewel in the rough Höckert is a jewel in the rough Höckert is a jewel in the rough Höckert is a jewel in the rough Höckert is a jewel in the rough
    Ble medlem
    07-2006
    ingen spøk nei... her er profilen til deltaker nummer 1 aka rune becks øvergård aka ståpågutten http://www.seher.no/cm/SeHer/Jippi/1.202082/1.202156

For øvrig så har jeg stor tro på både Vio og Rock...

Consigliere - X diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha !
    Dette var et trist syn. Skrekk og gru!
    may the wind always be at your back,
    and the sun always upon your face,
    and may the wings of destiny carry you aloft to dance with the stars.

On her way back jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    30
    Sitat fra mr Kandidat nr 1....
    Jeg liker å tro at jeg har et særpreget utseende godt over snittet,
    Har en bra fysikk da jeg trener mye, spiser sunt
    Oh My God....

Banned Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    hahahahahahaha

Det er snilling fra blink!!!

*hikste av latter*

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Twinflower Vis post
    hahahahahahaha

Det er snilling fra blink!!!

*hikste av latter*
    Hahahah!! For en sykt heslig fyr! Hvorfor i helvete er han så selvgod?

"DAGSFORM 2: NOEN I TRONDHEIM SOM TRENER PÅ SATS ? OPPTATT AV TRENING OG KOSTHOLD, EVT. ØNSKER EN TRENINGSPARTNER ? TA KONTAKT.. "

EDIT: PG* kjør på!!
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Banned Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    han er den verste selverklærte don juan'en på forumet.
    "godt over gjennomsnittet" meg i dangelbæra.

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Twinflower, er du sikker på at dette ikke er.. simpelthen tidenes mest omfattende nett-spøk?

http://blink.dagbladet.no/user/files...e_blink_05.jpg

anus slikkeren PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    jeg kommer til å bli mrworld 2007 i alle fall..

Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    hvordan kan noe som sm HESLT være sikkert om dett er sant, vio?

Ble medlem
    07-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av PeterSQRM Vis post
    jeg kommer til å bli mrworld 2007 i alle fall..
    Har du i såfall noe bildemateriale med relevante poseringer? Jeg erindrer at en ny bruker, Healthrider, kom med en svært aktuell posedown-serie for en liten stund siden. Foreløpig tror jeg at healthrider stikker av med mr world trofeet:

[IMG]http://www.fitnessprat.no/attachment...3&d=1158616999[/IMG]

[IMG]http://www.fitnessprat.no/attachment...8&d=1158618684[/IMG]

[IMG]http://www.fitnessprat.no/attachment...5&d=1158617030[/IMG]

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Kom igjenn FP gutter, meld dere på og vis hva Norge er god for.. De ekle karene som var avbildet øverst her har lite å gjøre i den finalen vel...!
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Silver Member - III Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av
    Ble medlem
    03-2004
    dette kan umulig være sant...

jeg med min tynnfeite kvisete kropp og sletne holdninger kunne stukket av med trofeet om dette her er konkurransen...
    I`m Fitnessfrosk, get used to it!

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Coleman Vis post
    EDIT: PG* kjør på!!
    Ehh. må jeg komme til stjørdal å sette meg på deg? Jeg er ikke sats materiale. Du kan jo ta bussen inn, ser du har lyst..

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Du kunne fint slått de gutta pg.. Vil si du har en mye bedre fysikk og ett bedre utseende enn samtlige av de til sammen!!
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

student Dolph is a jewel in the rough Dolph is a jewel in the rough Dolph sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    24
    Jeg sier bare, GO Healthrider!!

Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dolph Vis post
    Jeg sier bare, GO Healthrider!!
    Den signer jeg!

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Freshh Vis post
    Du kunne fint slått de gutta pg.. Vil si du har en mye bedre fysikk og ett bedre utseende enn samtlige av de til sammen!!
    takk, men jeg oppfyller ikke kravene til denne "konkuransen"coffee

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    takk, men jeg oppfyller ikke kravene til denne "konkuransen"coffee
    Noen som har latt seg fotografere naken?
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Ble medlem
    07-2006
    JEG OPPFORDRER HERVED ALLE FP MEDLEMMER TIL Å SENDE INN BILDER MED MR WORLD- POSERINGER. KOM IGJEN, LEGG FRA DERE HEMNINGENE OG GO CRAZY FORAN KAMERAET. JO SVULSTIGERE JO BEDRE....

skulle gjort det selv, men er for gammel

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg har ingen tvil om at mange av guttene herfra vil komme til finalen. hehe
    Det er mange flotte menn her.

...jeg er ikke homo.

PG*
    PG* er aktiv nå
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av AxMataz Vis post
    Noen som har latt seg fotografere naken?
    Det har jeg jo også, men ikke for å tjene penger på det

var nok alderen jeg tenkte på jumping

jeg har nakenbilder av meg selv, som ville fått de fleste her inne til å ...........(er bare baby på dem da)

anus slikkeren PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    jeg er rett og slett for feit. ellers hadde jeg vinni. uten problem.

Ble medlem
    07-2006
    Fristen er ute.

Jeg håper noen fra Fitnessprat har meldt seg på.

Mr World standarden har hittil vært latterlig lav. Sjekk ut hjemmesiden til regjerende Mr.World, Gustavo "girly-man"Gianetti.

http://www.gustavogianetti.com.br/
    Sist endret av Höckert; 30-09-06 kl 23:25 Begrunnelse: correccione de linco de internacionett

Bronse Member surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    ...

Ble medlem
    07-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av surhetsregulere Vis post
    trodde det var en sånn wtf tråd...

Tja... Hva kaller man dette da?

http://www.fitnessprat.no/attachment...5&d=1159128750

Ble medlem
    07-2006
    Dette er ekstremt legendarisk:

http://www.seher.no/cm/SeHer/Jippi/1.202082/1.216880

Foreslår at vi alle krysser fingrene og håper på hjemmeseier

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    meld dere på! trenger ikke å være kjekk, jeg er ikke spesielt kjekk..bare vær luguber og slimete hehe

MOAHAHAAAA!!! Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Hvorfor har ikke Baliba meldt seg på? Han er jo utrolig pen i tillegg til å være veltrent?
    Folk ler av meg fordi jeg er annerledes. Jeg ler av dem fordi de er like hahaha

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    jeg har vel ikke så mye der å gjøre :P
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

MOAHAHAAAA!!! Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Visst har du det!!! Du har mye mer der å gjøre enn de som er der fra før iallfall!
    Rock and Baliba, inntar Mr World! Mr FP!
    Folk ler av meg fordi jeg er annerledes. Jeg ler av dem fordi de er like hahaha

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    fristen er uansett ute

Hakuna Matata

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Jeg melder meg på alt sånt for gøy...ingenting å være sjenert for Baliba..det handler ikke om å bli Mr.World eller whatever, men jeg bare jobber og sitter forann pcn og trener...jeg vil gjøre noe gøyalt innimellom.

Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Joda jeg kunne godt meldt meg på for morroskyld, men deter for sent nå hehecoffee

Hakuna Matata

Kliss nytt medlem Diamo har en flott utstråling Diamo sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    27

Cool

Sitat Opprinnelig skrevet av Höckert Vis post
    Fristen er ute.

Jeg håper noen fra Fitnessprat har meldt seg på.

Mr World standarden har hittil vært latterlig lav. Sjekk ut hjemmesiden til regjerende Mr.World, Gustavo "girly-man"Gianetti.

http://www.gustavogianetti.com.br/

hmmm...ikke så stor gutt,men han var iallefall ansiktspen

Ble medlem
    07-2006
    Dette er ekstremt legendarisk:

http://www.seher.no/cm/SeHer/Jippi/1.202082/1.216880

Foreslår at vi alle krysser fingrene og håper på hjemmeseier

Rock... Hørt noe fra juryen?

http://www.frokennorge.no/mrWorld_2006.php

Ble medlem
    10-2002
    hehe ja fikk en mail, men jeg har gips på høyrearmen...de bare spurte om 1 tydelig bilde av hele meg.
    Sist endret av Rock; 08-12-06 kl 01:01
    RockyRock

Ble medlem
    07-2006

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Ingen overraskelse at Mr. Italy ser grei ut, samtidig som at det heller ikke er noen overraskelse at Mr.Egypt har ETT øyebryn.....

Ser du bortifra Libanon, så var det relativt greit nivå på de gutta der da.
    Må jo tenke at dommerne i sånne konkurranser elsker gutter som ligner på jenter, og da sklir disse gutta rett inn....

Hele den Orlando Bloom, Josh Hartnett, D.Beckham osv- generasjonen.... Er du tyn, har langt hår og kyllingbryst, da er du deilig....

SCP
    Sist endret av SCPlayer; 08-12-06 kl 09:29

Silver Member Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av SCPlayer Vis post
    Ser du bortifra Libanon, så var det relativt greit nivå på de gutta der da.
    - Må jo tenke at dommerne i sånne konkurranser elsker gutter som ligner på jenter, og da sklir disse gutta rett inn....

Hele den Orlando Bloom, Josh Hartnett, D.Beckham osv- generasjonen.... Er du tyn, har langt hår og kyllingbryst, da er du deilig....

SCP
    Usjj.. Glad jeg ikke tilhører den generasjonen der....

Gudfaren QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Er det noen mod/admin som føler seg truffet om jeg spør om ett innlegg av meg er forsvunnet? Eller er jeg blitt for gammel for dette nyteknologiske vidunderet? Rimelig sikker på at jeg skrev en besvarelse her...hmm *forvirret*
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Babeinspector Healthrider is a jewel in the rough Healthrider is a jewel in the rough Healthrider sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    35

takk takk

Har du i såfall noe bildemateriale med relevante poseringer? Jeg erindrer at en ny bruker, Healthrider, kom med en svært aktuell posedown-serie for en liten stund siden. Foreløpig tror jeg at healthrider stikker av med mr world trofeet:

[IMG]http://www.fitnessprat.no/attachment...3&d=1158616999[/IMG]

[IMG]http://www.fitnessprat.no/attachment...8&d=1158618684[/IMG]

[IMG]http://www.fitnessprat.no/attachment...5&d=1158617030[/IMG]
    Hei alle sammen! Har vært lite aktiv på fitnessprat i de siste månedene. Kjekt at noen liker bildene. De be tatt av en Polsk-Tysk vennine på en tur sommeren 2006 i Norge. Faktisk ble bildene bare tatt for tull. Lover å komme med bedre bilder senere, kanskje sommeren 2007? Vi får se...

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Er spennende å se forskjellene i preferanser fra land til land. Hva som utgjør pent.
    Se feks på England. Fyren har jo ganske gode armer. Se deretter på Norge.. hvor ble det av vikingen? Er vi et land som forherliger puslinger mer enn noe annet?

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Er spennende å se forskjellene i preferanser fra land til land. Hva som utgjør pent.
    Se feks på England. Fyren har jo ganske gode armer. Se deretter på Norge.. hvor ble det av vikingen? Er vi et land som forherliger puslinger mer enn noe annet?
    Grei på form på Chile også da vio

SCP

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av SCPlayer Vis post
    Grei på form på Chile også da vio

SCP
    Tynne armer på ham, men brystet var godt. Ser nesten ut som silikon. Mr Greece var ikke så verst heller. Mangler litt kasse, men anseelige armer. Skulle bare mangle, i et land hvor man får kjøpt Deca over disken på dagligvaren.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.