+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Nidaros Domers vs. Bergen Storm

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24

Nidaros Domers vs. Bergen Storm

http://adressa.no/tv/?id=5533&autoplay=1&page=0

Artig å se den norske ligaen i amerikansk fotball få litt publisitet for en gangs skyld.

Sitat Opprinnelig skrevet av nidarosdomers.com
    "En annerledes Storm møtte Domers i Trondheim i går, med ny energi på offense, og mer variasjon på defense enn vanlig. Men til tross for en god start ble det etterhvert enveiskjøring med sifrene 70 - 0 til Domers.
    Bergen startet kampen med ballen og gikk kjapt i gang med sitt nye pasningsorienterte offense. Dette var noe uventet for Domers, som er vandt med at bergenslaget for det meste løper med ballen. Storm sitt offense var velsmurt, og pasningene satt. Domers justerte og klarte etterhvert å stoppe angrepet.

Domers offense hadde startvansker, men etter litt kjefting og fiksing begynte ting å klikke. Første driven ble stoppet av Storm, men da det løsnet for Domers så offense seg aldri tilbake. Runningback Ingar Storsve fikk god blokking fra O-Line og fullbackene Jason Ready og Kristian Larsen, og fant veien til end-zone fire ganger. Ready fikk også en TD. O-line ga også QBene Atle Prange og (rookie) Bård Clausen god tid til å kaste ballen, som ga resultater i form av tre TD pasninger til Kristian Austreim, og en til Kjetil Rein.
    Domers defense gjorde en kjempejobb med å nekte Storm yards stort sett hele kampen. Øyvind Rein (linebacker) returnerte en interception til TD, og Carl Fredrik Bang (d-line) fikk store øyne da han fikk ballen servert på et fat. Etter et langt (og noe overraskende) løp ble han tatt igjen av ivrige Storm spillere , pilen vokste rundt ham, og plutselig hadde en storm spiller stjålet ballen tilbake.

Storm spilte rutinert og knallhardt, men en liten spillerstall (15 mann) bidro til at luften gikk ut av spillerne tidlig i kampen. Til tross for stillingen hadde spillerne det artig på banen, storm er et lag som spiller med hjertet, og det vises på innsatsen i fjerde quarter!"
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Du e så tynn at du vart itj med på filmen eingang
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    Du e så tynn at du vart itj med på filmen eingang
    Vel, du e så feit at du va med på filmen sjøl om du va på Nasjonalt t samme tid, Mr. "Cameltoe" Hernes.

GridIron Barbell

Supsup jnaz is a jewel in the rough jnaz is a jewel in the rough jnaz is a jewel in the rough jnaz is a jewel in the rough jnaz is a jewel in the rough jnaz sin avatar
    Ble medlem
    03-2007
    Alder
    22
    Faaaen det ser så rått ut ! Har ikke mulighet til noe sånt her jeg bor -.-'

Medlem panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    33
    Da jeg spilte mot dere forrige sesong ble jeg imponert over O-linen deres(domers for dere andre). Denne var fullt på høyde med trolls på sitt beste og bedre enn f.eks eidsvolls da vi spilte i samme divison som dem. Skulle slett ikke forundre meg om den var like god som eidsvolls denne sesongen heller.

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Ja, gutta på linja gjør jobben sin.

Timingen og samspillet var litt off på begynnelsen av sesongen, men etter masse terping ble det sittende som et skudd.
    Alt av trapping og pulling sitter som bare det, mange ganger på lørdag kunne jeg løpe rett mot en D-linemann fullt vitende om at han kom til å bli blokket dritten utav før vi møttes, samt at jeg kunne regne med samtlige blokker på second level.
    På den siste touchdownen løp jeg ca 50 yards totalt urørt.
    Jeg vil påstå at linja vår er enda bedre nå enn i fjor.

GridIron Barbell

Medlem panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    33
    Nå er nå ikke storm D-line 2008 modell den beste gjennom tidene heller. Jeg røk ut i fjor, en annen røk i første kamp. De har vel 2 gode, men den ene er mye plaget av skader. Den spilleren som ikke klarte å komme seg gjennom et hull ublokkert en gang(helt alvorlig) har sluttet og dermed blir det jo en solid pluss der iallfall

Problemet til storm er at vi har en linje der årelang styrketrening er en sjeldenhet, det går ikke rett og slett. Vi blir dermed for svake mot fysisk sterke linjer slik som domers. Ellers er det mye talent på skill posisions. Mange flinke fotballhoder i klubben og...

Superior newbie jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av panzhar Vis post
    Nå er nå ikke storm D-line 2008 modell den beste gjennom tidene heller. Jeg røk ut i fjor, en annen røk i første kamp. De har vel 2 gode, men den ene er mye plaget av skader. Den spilleren som ikke klarte å komme seg gjennom et hull ublokkert en gang(helt alvorlig) har sluttet og dermed blir det jo en solid pluss der iallfall

Problemet til storm er at vi har en linje der årelang styrketrening er en sjeldenhet, det går ikke rett og slett. Vi blir dermed for svake mot fysisk sterke linjer slik som domers. Ellers er det mye talent på skill posisions. Mange flinke fotballhoder i klubben og...
    hvem spiller qb i år?
    "Working Hard beats great talent, when great talent fails to work hard"

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.