Fant et par bilder av Thommas S og Jostein Ø fra helgens konkurranse. Bildene var så som så.. Begge ble desverre uplassertNoen som ahr noen andre bilder av dem???
Fant et par bilder av Thommas S og Jostein Ø fra helgens konkurranse. Bildene var så som så.. Begge ble desverre uplassertNoen som ahr noen andre bilder av dem???
Ganske rutinert å stille på scenen med cowboy hatt. :-)
"Say it, believe it, achive it!"
Ser ut på bildene som om Jostein var hakket vassere enn Thomas.
"Say it, believe it, achive it!"
Jostein var mange hakk vassere enn Thomas, som dessverre ikke hadde dagen. Dessuten er det ingen fordel for Thomas å bli stående ved siden av Heiko under poseringene, da Heiko jo er en sinnsykt stor bygger, og Thomas også spiller mest på størrelsen. Thomas og Jostein led dessuten begge under at arrangørene/dommerne i år plutselig gikk for den proporsjonerte, estetiske looken, nærmest rene "pretty-boy" looken, mens de alltid før har gått for rå masse på Night of Champions. En kar som Art Atwood burde plassert MYE høyere, gjerne på 1.plass etter min mening, men dessverre var det estetikk det handlet om denne gangen, og da var det mange bra byggere som falt gjennom på tross av enorm masse.
-Gunnar
http://www.kalibergym.no
||||||Opprinnelig skrevet av waille
!burger: !burger: !burger: !burger:
||||||||||||||||||||
||||||||||||||||||||||||
Fytti , jeg var jo ikke der men Jostein ser da veldig "crisp" ut. er dette hans beste look noensinne Gunnar ?
Ikke det at Thomas ikke ser sjef ut, men Josteins form er virkelig noen hakk over her...
Enig i den der Pr0nd0g! men har mer trua på Stellander i framtiden![]()
enig med stein. jostein er vel sexiest av samtlige.
ps. latspread er en stygg pose, spessielt for i fra!
Jeg syns hans beste look noensinne var for et par år siden da han stilte på bare 107kg. (Jeg mener å huske at du også var til stede på PF og så bildene en gang han hadde dem med?) På den vekten fikk han inn midjen sin, slik at selv om han hadde mye mindre masse, så han bedre ut - bygging er jo, som det ofte blir repetert til det kjedsommelige, en sport som handler om illusjoner.Opprinnelig skrevet av NK
Jostein var veldig bra, slik vi ser av bildene, men likevel var det dessverre rettferdig at han ikke kom med blant de 15 beste - feltet var nemlig veldig hardt. Men jeg tror ikke han var veldig langt under de første 15.
Heiko Kallbach, det er en kar som _virkelig_ ble robbet under NOC...
-Gunnar
http://www.kalibergym.no