+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 129

Tråd: NM 2007.Hvem stiller??

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35

NM 2007.Hvem stiller??

Noen her som stiller i NM til høsten?

Gold Member tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Sitat Opprinnelig skrevet av cb Vis post
    Mulig. Er visst en del tungvektere som planlegger å være med i år, og det hadde vært moro å stå på scenen med de beste for å se hvor langt unna eller nær en er de gutta

Du stiller også antar jeg
    Sist endret av tricepsman; 30-04-07 kl 06:47
    NORKOST - yammi!!!!

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    All-in

SCP

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av SCPlayer Vis post
    All-in

SCP
    Jeg er skikkelig spent på å se formen din!!!

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    tror jeg ikke du er alene om på dette forumet hehe
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Silver Member Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av cb Vis post
    Planen er å være med ja....

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Den blir bra

Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    tror jeg ikke du er alene om på dette forumet hehe
    Ligger et bilde her da

SCP
    Sist endret av SCPlayer; 30-04-07 kl 09:16

Silver Member Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Den blir bra

Ligger et bilde her da

SCP
    Kald kropp????

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Yvonne Vis post
    Kald kropp????
    Hehe.
    Dvs rett opp av sengen uten trening på noen dager

SCP

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Muligens, men tror ikke jeg rekker å komme i form ..

Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Hehe.
    Dvs rett opp av sengen uten trening på noen dager

SCP
    okey..da venter vi i spenning på et bilde av en varm kropp... Gjerne et "vanlig" bildeyeah

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Den blir bra

Ligger et bilde her da

SCP
    Pingle bilde, du kunne i det minste tatt av deg håndkleet!

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    okey..da venter vi i spenning på et bilde av en varm kropp... Gjerne et "vanlig" bildeyeah
    Får se hva vi kan fikse etterhvert da....

Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    Web-Cam på MSN NÅ!!! jumping yeah

SCP

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Hurra, Store Stian here i cum!

Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    enig...

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    enig...
    Jeg er redd du bare skal like meg for utseendet mitt.... (hans )

SCP

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Hvis alt går etter planen ,noe jeg forsåvidt regner med at gjør også med mindre noe uforutsett finner, sted er jeg med.
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Freshh Vis post
    Hvis alt går etter planen ,noe jeg forsåvidt regner med at gjør også med mindre noe uforutsett finner, sted er jeg med.
    Bare lyst å spesifisere at freshh skal prøve seg på bygging til høsten... Hvor kult er ikke det??
    Gleder meg allerede jeg

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Jeg har lagt på meg litt muskler i det siste og tror kanskje jeg har noe på en scene å gjøre om deffen jeg er igang med går bra.
    RockyRock

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Bare lyst å spesifisere at freshh skal prøve seg på bygging til høsten... Hvor kult er ikke det??
    Gleder meg allerede jeg
    Må si meg enig her jajumping

Jeg stiller til høsten,og gleder meg som en liten ungeyeah
    Dietten kjøres igang fra ca 15 juni.

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    Muligens, men tror ikke jeg rekker å komme i form ..
    Jooooda...det rekker du...jumping

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Jeg har lagt på meg litt muskler i det siste og tror kanskje jeg har noe på en scene å gjøre om deffen jeg er igang med går bra.
    I tilegg så er du blitt 10 cm kortere, det må da tilsvare 15-20kg muskler (Sorry rock klarte ikke å la være, regner med at du tåler den?)

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno Vis post
    Jooooda...det rekker du...jumping
    Må ned minst 10-12 kg til vil jeg tro. Det er jo bare 5 mnd, dvs 20 uker. ned halvkg i uken hele deffen tror jeg ikke er realistisk. Har gått ned 350-400 gram i uken de første 7-8 kg. Nå er jeg ferdig med eksamener, og forhåpenligvis så blir jeg ferdig med semesteroppgaven til fredag( som er fristen). Da kan jeg kjøre litt strengere. Har forann meg en øvelse, studietur, forhåpenligvis en uke i sydligere strøk,3 uker jobbing på BS-opptak, pluss div annet.. Det er 6-7 uker hvor jeg er glad om jeg holder vekten på det den er og ikke går opp..

Uansett: tar vel avgjørelsen i august om det blir NM, eller om jeg da konsentrerer meg om OGP neste år

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Når er påmeldingsfrist?

PG*
    PG* er aktiv nå
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    sikkert uka før...

Gold Member tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Må ned minst 10-12 kg til vil jeg tro. Det er jo bare 5 mnd, dvs 20 uker. ned halvkg i uken hele deffen tror jeg ikke er realistisk. Har gått ned 350-400 gram i uken de første 7-8 kg. Nå er jeg ferdig med eksamener, og forhåpenligvis så blir jeg ferdig med semesteroppgaven til fredag( som er fristen). Da kan jeg kjøre litt strengere. Har forann meg en øvelse, studietur, forhåpenligvis en uke i sydligere strøk,3 uker jobbing på BS-opptak, pluss div annet.. Det er 6-7 uker hvor jeg er glad om jeg holder vekten på det den er og ikke går opp..

Uansett: tar vel avgjørelsen i august om det blir NM, eller om jeg da konsentrerer meg om OGP neste år
    Går jo helt fint å gå ned en kilo i uka da - og da blir regnestykket ditt litt mer realistisk mht å rekke det. I tillegg må en regne med å gå ned en del mer enn en tror i utgangspunktet - uansett har du god tid dersom du skulle bestemme deg for å starte dietten i juni.
    Meeeen å vente til august med å bestemme seg tror jeg ikke er lurt. Det beste er å bestemme seg før deffen begynner, og gå for det 100%.
    NORKOST - yammi!!!!

PG*
    PG* er aktiv nå
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av tricepsman Vis post
    Går jo helt fint å gå ned en kilo i uka da - og da blir regnestykket ditt litt mer realistisk mht å rekke det. I tillegg må en regne med å gå ned en del mer enn en tror i utgangspunktet - uansett har du god tid dersom du skulle bestemme deg for å starte dietten i juni.
    Meeeen å vente til august med å bestemme seg tror jeg ikke er lurt. Det beste er å bestemme seg før deffen begynner, og gå for det 100%.
    Jeg begynte deffen 100% etter påske. Har gått ned 3 kg ca siden da, og gikk vel ned 5 kg fra nyttår til påske ved å ta en liten justering på kostholdet, men fremdeles skeie litt ut i helger osv. Det er det slutt på nå. Jeg kjører 100% deff når jeg har anledning til det. Noen av ukene så må jeg prioritere jobb/studie før deff, sånn er det bare. Har blant annet 3-5 dager nå hvor jeg må tilføre litt mere karbs for å klare sitte 18-20 timer å skrive oppgave.Når jeg skal på øvelse i en uke så er det ikke så lett å få med seg egen kost, da må jeg spise det jeg får. Klarer sikkert gå ned litt da også, men vil ikke kalkulere med det.
    Utgangspunktet mitt er jo at jeg stiller, og går for det. Så får vi se i August om det fremdeles er realistisk. Jeg ønsker å være ferdig deffet noen uker før, og ikke komme på scenen som en bleik halvfeit tulling
    Antall kg jeg satte opp jeg måtte ned var et minimum, antagelig så må jeg ned 4-5 kg mer en det også.. time will show...

cb
    cb er ikke aktiv
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Ikke noe å lure på PG,bare å hive seg på

Platinum Member TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    27

Du sier du tar avgjørelsen da. Men hva du tenker å stille i ? Bygging?
    http://fitnessprat.no/showthread.php?t=27446 <---treningsdagbok

1.pl City Open 2007

PG*
    PG* er aktiv nå
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Jeg har planer om &#229; stille i AF..

N&#229; har jeg jo aldri v&#230;rt helt deffet, men feks de folka p&#229; kaliber som jeg har snakket med, som Poo, Edmund, HHHH, Gunnar osv, har alle ment jeg nok er p&#229; , eller over grensen for stor til det. Men jeg har heller lyst &#229; bli d&#248;mt ned p&#229; grunn av at jeg er for stor, en &#229; st&#229; og v&#230;re minstemann i en classiclineup. Kommer uansett ikke til &#229; v&#230;re s&#229; stor som Edmund, Poo osv var n&#229;r de var p&#229; sitt st&#248;rste i AF line-up.. Skal jeg p&#229; scenen i Classic s&#229; synes jeg selv at jeg nok m&#229; vente til OGP 2009 for &#229; f&#229; nok kj&#248;tt p&#229; beina, bred nok rygg og skuldre. Men sier "alle" p&#229; Kaliber n&#229;r det n&#230;rmer seg NM i h&#248;st at jeg ikke m&#229; finne p&#229; &#229; sstille i AF og at Classic er min ting, s&#229; f&#229;r jeg vel vurdere det..

Poseringer , og da spesielt Latspread er noe jeg absolutt ikke f&#229;r til. Mulig jeg ikke har noen ryggbredde &#229; spre, men tror ogs&#229; teknikken er totalt frav&#230;rende..

Edit: P&#229; deffen i fjor, som avatarbildet er, s&#229; er jeg 89,5 kg da uten vann i 12-15 timer. og som dere ser p&#229; det bildet og de andre i tr&#229;den om deffekonkuransen 2006 s&#229; har jeg mye fett igjen p&#229; 90kg.. Har kanskje lagt p&#229; meg 2 kg biff i l&#248;pet av vinterne, men jeg m&#229; langt ned p&#229; 80 tallet

edit2: http://www.fitnessprat.no/showpost.p...9&postcount=41 fjor&#229;rsdeffen
    Sist endret av PG*; 02-05-07 kl 15:19 Begrunnelse: link

Platinum Member TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    27
    Jeg har planer om å stille i AF..

Nå har jeg jo aldri vært helt deffet, men feks de folka på kaliber som jeg har snakket med, som Poo, Edmund, HHHH, Gunnar osv, har alle ment jeg nok er på , eller over grensen for stor til det. Men jeg har heller lyst å bli dømt ned på grunn av at jeg er for stor, en å stå og være minstemann i en classiclineup. Kommer uansett ikke til å være så stor som Edmund, Poo osv var når de var på sitt største i AF line-up.. Skal jeg på scenen i Classic så synes jeg selv at jeg nok må vente til OGP 2009 for å få nok kjøtt på beina, bred nok rygg og skuldre. Men sier "alle" på Kaliber når det nærmer seg NM i høst at jeg ikke må finne på å sstille i AF og at Classic er min ting, så får jeg vel vurdere det..

Poseringer , og da spesielt Latspread er noe jeg absolutt ikke får til. Mulig jeg ikke har noen ryggbredde å spre, men tror også teknikken er totalt fraværende..
    178+ el 178- ??

1.pl City Open 2007

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    27
    Hadde vært gøy å stillt mot deg PG

1.pl City Open 2007

PG*
    PG* er aktiv nå
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av TommyMSI Vis post
    178+ el 178- ??
    Inspirert av vår alles kjære 188-196 JoJo, så stilte jeg meg intil veggen,( med en bok på hodet for å få ca rett vinkel fra topp hode til vegg), og da målte jeg på kvelden 182,7cm her i forrige uken. Har vært målt til 184 på høyeste, men må nok ha en god dag med en lang natt søvn for å klare den høyden nå i min alder..

Sitat Opprinnelig skrevet av TommyMSI Vis post
    Hadde vært gøy å stillt mot deg PG
    Vi får samle en god lineup fra FP ja..

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Bare drit i å bli større så joiner jeg deg om et par år jumping hehe
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

PG*
    PG* er aktiv nå
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba Vis post
    Bare drit i å bli større så joiner jeg deg om et par år jumping hehe
    Hvem meg? Skal du vokse 10 cm da eller? skjønner ikke noe jeg, men har sittet katabol forann datan siden kl 0700 i dagmorges nå..

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Vi kommer da begge til overallen gjør vi ikke yeah
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

PG*
    PG* er aktiv nå
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba Vis post
    Vi kommer da begge til overallen gjør vi ikke yeah
    Godt poeng Mr. Baliba, godt poeng!

Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44

Edit: P&#229; deffen i fjor, som avatarbildet er, s&#229; er jeg 89,5 kg da uten vann i 12-15 timer. og som dere ser p&#229; det bildet og de andre i tr&#229;den om deffekonkuransen 2006 s&#229; har jeg mye fett igjen p&#229; 90kg.. Har kanskje lagt p&#229; meg 2 kg biff i l&#248;pet av vinterne, men jeg m&#229; langt ned p&#229; 80 tallet

edit2: http://www.fitnessprat.no/showpost.p...9&postcount=41 fjor&#229;rsdeffen
    Bare for &#229; visualisere: P&#229; de to bildene under var jeg ganske n&#248;yaktig 10 kilo fra det jeg veide inn p&#229; i noenlunde form. N&#229; er jeg jo relativt tung, s&#229; det er mer &#229; ta av totalt sett, men det g&#229;r som du sier av mer enn en tror n&#229;r det tettner seg til mot slutten
    Det viktigste er i grunn &#229; bare drite i vekta og g&#229; etter formen. Bedre &#229; veie 3-4 kilo mindre en en hadde h&#229;pet p&#229;, og v&#230;re i form, enn &#229; veie det en h&#229;pet p&#229; og ikke v&#230;re i form

NORKOST - yammi!!!!

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Jeg stiller vel opp jeg ogs&#229;, m&#229; bare bli kvitt 5-6kg til fra Oslo GP f&#248;rst...

TEAM BODYTECH

Kliss nytt medlem Offshore*83 is on a distinguished road Offshore*83 sin avatar
    Ble medlem
    08-2007
    Alder
    28
    Hei! Jeg har mål om å stille i AF +180 i oktober. Er ganske spent, men gleder meg åsså som en unge.
    BYnte diett 1 juli, og er utrolig spent på om jeg når bra nok form. Var bra høyt nivå i fjord. Veier rett i overkant av 80 kilo nå trur jeg. Jobber i nordsjøen, så får verken veid maten, eller meg selv. men satser på at deffen er under brukbar kontroll. Skal legge inn noen bilder etterhvert.
    Satser på at det er fler som stiller for første gang i år åsså, Afitness har tydli bynt å rekrutere utøvere. Det er positivt
    Satser på å se deg (PG) på scenen. kjør på hardt, og lykke til med klasse valg (CB el AF)

Ble medlem
    08-2007
    Alder
    28
    H&#229;per selvsagt &#229; se alle dere andre p&#229; scenen &#229;ss&#229;. Lykke til
    Er det mange fra Drammen fkk her inne??

PG*
    PG* er aktiv nå
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Offshore*83 Vis post
    Hei! Jeg har mål om å stille i AF +180 i oktober. Er ganske spent, men gleder meg åsså som en unge.
    BYnte diett 1 juli, og er utrolig spent på om jeg når bra nok form. Var bra høyt nivå i fjord. Veier rett i overkant av 80 kilo nå trur jeg. Jobber i nordsjøen, så får verken veid maten, eller meg selv. men satser på at deffen er under brukbar kontroll. Skal legge inn noen bilder etterhvert.
    Satser på at det er fler som stiller for første gang i år åsså, Afitness har tydli bynt å rekrutere utøvere. Det er positivt
    Satser på å se deg (PG) på scenen. kjør på hardt, og lykke til med klasse valg (CB el AF)
    Blir ikke jeg stiller. Hadde vært AF +180 som hadde vært aktuelt, men jeg har ikke hatt anledning pga skole og reising å prioritere noen deff nå i sommer. Begynner også med eksamener nå tidlig i høst, så kan ikke kjøre noen knallhard diett.. Veier ca 93 kg nå i dag, og må nok ned 10 kg for sceneform.. Se om det blir til våren, eller neste høst..

Ble medlem
    08-2007
    Alder
    28
    Blir ikke jeg stiller. Hadde vært AF +180 som hadde vært aktuelt, men jeg har ikke hatt anledning pga skole og reising å prioritere noen deff nå i sommer. Begynner også med eksamener nå tidlig i høst, så kan ikke kjøre noen knallhard diett.. Veier ca 93 kg nå i dag, og må nok ned 10 kg for sceneform.. Se om det blir til våren, eller neste høst..
    Skj&#248;nner! F&#229;r iallefall ha lykke til med eksamene, s&#229; ses vi nok p&#229; scenen n&#229;r det er tid for det.
    Nevnte du Befalskoleopptak? gikk befalskole selv for noen &#229;r siden, LBSK!!
    Savner milit&#230;ret iblandt.....

Ble medlem
    08-2007
    Alder
    28
    Bildet du har lagt ut ser da veldi ut treningsstudioet p&#229; Krigsskolen...hmm

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Spennende, lag deg gjerne en profil og flekk opp noen bilder. Gøy å se hvem det er som skal på scenen.

Ang spise i nordsjøen, kan du ikke bare ta med deg en matvekt i messa da. Folk ser sikkert rart på deg fra før når du bøtter en shake og slikt. Så litt mer gloing gjør ingenting hehe.

Ble medlem
    08-2007
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Spennende, lag deg gjerne en profil og flekk opp noen bilder. Gøy å se hvem det er som skal på scenen.

Ang spise i nordsjøen, kan du ikke bare ta med deg en matvekt i messa da. Folk ser sikkert rart på deg fra før når du bøtter en shake og slikt. Så litt mer gloing gjør ingenting hehe.
    klart det lar seg ordne,men jeg f&#248;ler at jeg er s&#229;pass i rute anng&#229;ende formen at jeg ikke trenger veie maten hele tida, spiser med skj&#248;nn og bruker s&#229;nn cirka m&#229;l. Har faktisk ikke hatt en eneste shake her ute. M&#229; alltid ha med u&#229;pnet boks med protein, s&#229; jeg dropper det. Spiser heller mye proteinrik mat, og lite karb og fett. shaker n&#229;r jeg er hjemme, og satser p&#229; at et sundt kosthold og riktig trening duger. S&#229; f&#229;r vi se
    skal pr&#248;ve &#229; f&#229; ut noen bilder n&#229;r jeg kommer hjem fra sj&#248;en, s&#229; kan jeg skrive litt mer da.

bra forum det her

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Håper selvsagt å se alle dere andre på scenen åsså. Lykke til
    Er det mange fra Drammen fkk her inne??
    hva er drammen fkk? er fra drammen ...
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Ble medlem
    08-2007
    Alder
    28
    Drammen fitness og kroppsbygger klubb! G&#229; inn p&#229; www.nkf-ifbb.no og klikk deg inn p&#229; klubber, s&#229; ligger Drammen fkk der. Bare hyglige folk i klubben!
    En del av oss trener p&#229; ProGym -&#197;ssiden. Jeg er helt ny i milj&#248;et selv, s&#229; det er inspirerende n&#229;r man f&#229;r tips &#229; veiledning fra dyktige ut&#248;vere

lykke til

PG*
    PG* er aktiv nå
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Skjønner! Får iallefall ha lykke til med eksamene, så ses vi nok på scenen når det er tid for det.
    Nevnte du Befalskoleopptak? gikk befalskole selv for noen år siden, LBSK!!
    Savner militæret iblandt.....
    Bildet du har lagt ut ser da veldi ut treningsstudioet på Krigsskolen...hmm
    Ja jeg jobbet på FOS( Felles opptak og seleksjon) på Kjevik i sommer.

Ja bildet er fra LKSK, går 3. avdeling der nå.

Ble medlem
    08-2007
    Alder
    28
    Ja jeg jobbet på FOS( Felles opptak og seleksjon) på Kjevik i sommer.

Ja bildet er fra LKSK, går 3. avdeling der nå.
    Jeg har hatt mang`en trening der, jobba som flymek p&#229; &#216;rland. Og bodde ofte p&#229; KS n&#229;r jeg var i byn. Fin sted det!! deltok p&#229; et par flytrekamper &#229;ss&#229;, det var sinnsykt g&#248;y

+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.