Noen her som stiller i NM til høsten?
Noen her som stiller i NM til høsten?
Sist endret av tricepsman; 30-04-07 kl 06:47
NORKOST - yammi!!!!
Den blir bra
Ligger et bilde her da
SCP
Sist endret av SCPlayer; 30-04-07 kl 09:16
Muligens, men tror ikke jeg rekker å komme i form ..
Hurra, Store Stian here i cum!
Hvis alt går etter planen ,noe jeg forsåvidt regner med at gjør også med mindre noe uforutsett finner, sted er jeg med.
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-
Jeg har lagt på meg litt muskler i det siste og tror kanskje jeg har noe på en scene å gjøre om deffen jeg er igang med går bra.
RockyRock

Må ned minst 10-12 kg til vil jeg tro. Det er jo bare 5 mnd, dvs 20 uker. ned halvkg i uken hele deffen tror jeg ikke er realistisk. Har gått ned 350-400 gram i uken de første 7-8 kg. Nå er jeg ferdig med eksamener, og forhåpenligvis så blir jeg ferdig med semesteroppgaven til fredag( som er fristen). Da kan jeg kjøre litt strengere. Har forann meg en øvelse, studietur, forhåpenligvis en uke i sydligere strøk,3 uker jobbing på BS-opptak, pluss div annet.. Det er 6-7 uker hvor jeg er glad om jeg holder vekten på det den er og ikke går opp..
Uansett: tar vel avgjørelsen i august om det blir NM, eller om jeg da konsentrerer meg om OGP neste år
sikkert uka før...
Går jo helt fint å gå ned en kilo i uka da - og da blir regnestykket ditt litt mer realistisk mht å rekke det. I tillegg må en regne med å gå ned en del mer enn en tror i utgangspunktet - uansett har du god tid dersom du skulle bestemme deg for å starte dietten i juni.
Meeeen å vente til august med å bestemme seg tror jeg ikke er lurt. Det beste er å bestemme seg før deffen begynner, og gå for det 100%.
NORKOST - yammi!!!!
Jeg begynte deffen 100% etter påske. Har gått ned 3 kg ca siden da, og gikk vel ned 5 kg fra nyttår til påske ved å ta en liten justering på kostholdet, men fremdeles skeie litt ut i helger osv. Det er det slutt på nå. Jeg kjører 100% deff når jeg har anledning til det. Noen av ukene så må jeg prioritere jobb/studie før deff, sånn er det bare. Har blant annet 3-5 dager nå hvor jeg må tilføre litt mere karbs for å klare sitte 18-20 timer å skrive oppgave.Når jeg skal på øvelse i en uke så er det ikke så lett å få med seg egen kost, da må jeg spise det jeg får. Klarer sikkert gå ned litt da også, men vil ikke kalkulere med det.
Utgangspunktet mitt er jo at jeg stiller, og går for det. Så får vi se i August om det fremdeles er realistisk. Jeg ønsker å være ferdig deffet noen uker før, og ikke komme på scenen som en bleik halvfeit tulling
Antall kg jeg satte opp jeg måtte ned var et minimum, antagelig så må jeg ned 4-5 kg mer en det også.. time will show...
Ikke noe å lure på PG,bare å hive seg på![]()
Jeg har planer om å stille i AF..
Nå har jeg jo aldri vært helt deffet, men feks de folka på kaliber som jeg har snakket med, som Poo, Edmund, HHHH, Gunnar osv, har alle ment jeg nok er på , eller over grensen for stor til det. Men jeg har heller lyst å bli dømt ned på grunn av at jeg er for stor, en å stå og være minstemann i en classiclineup. Kommer uansett ikke til å være så stor som Edmund, Poo osv var når de var på sitt største i AF line-up.. Skal jeg på scenen i Classic så synes jeg selv at jeg nok må vente til OGP 2009 for å få nok kjøtt på beina, bred nok rygg og skuldre. Men sier "alle" på Kaliber når det nærmer seg NM i høst at jeg ikke må finne på å sstille i AF og at Classic er min ting, så får jeg vel vurdere det..
Poseringer , og da spesielt Latspread er noe jeg absolutt ikke får til. Mulig jeg ikke har noen ryggbredde å spre, men tror også teknikken er totalt fraværende..
Edit: På deffen i fjor, som avatarbildet er, så er jeg 89,5 kg da uten vann i 12-15 timer. og som dere ser på det bildet og de andre i tråden om deffekonkuransen 2006 så har jeg mye fett igjen på 90kg.. Har kanskje lagt på meg 2 kg biff i løpet av vinterne, men jeg må langt ned på 80 tallet
edit2: http://www.fitnessprat.no/showpost.p...9&postcount=41 fjorårsdeffen
Sist endret av PG*; 02-05-07 kl 15:19 Begrunnelse: link
Hadde vært gøy å stillt mot deg PG![]()
Inspirert av vår alles kjære 188-196 JoJo, så stilte jeg meg intil veggen,( med en bok på hodet for å få ca rett vinkel fra topp hode til vegg), og da målte jeg på kvelden 182,7cm her i forrige uken. Har vært målt til 184 på høyeste, men må nok ha en god dag med en lang natt søvn for å klare den høyden nå i min alder..
Vi får samle en god lineup fra FP ja..
Bare drit i å bli større så joiner jeg deg om et par år jumping hehe
Vi kommer da begge til overallen gjør vi ikke yeah
Bare for å visualisere: På de to bildene under var jeg ganske nøyaktig 10 kilo fra det jeg veide inn på i noenlunde form. Nå er jeg jo relativt tung, så det er mer å ta av totalt sett, men det går som du sier av mer enn en tror når det tettner seg til mot slutten![]()
Det viktigste er i grunn å bare drite i vekta og gå etter formen. Bedre å veie 3-4 kilo mindre en en hadde håpet på, og være i form, enn å veie det en håpet på og ikke være i form
![]()
NORKOST - yammi!!!!
Hei! Jeg har mål om å stille i AF +180 i oktober. Er ganske spent, men gleder meg åsså som en unge.
BYnte diett 1 juli, og er utrolig spent på om jeg når bra nok form. Var bra høyt nivå i fjord. Veier rett i overkant av 80 kilo nå trur jeg. Jobber i nordsjøen, så får verken veid maten, eller meg selv. men satser på at deffen er under brukbar kontroll. Skal legge inn noen bilder etterhvert.
Satser på at det er fler som stiller for første gang i år åsså, Afitness har tydli bynt å rekrutere utøvere. Det er positivt
Satser på å se deg (PG) på scenen. kjør på hardt, og lykke til med klasse valg (CB el AF)
Håper selvsagt å se alle dere andre på scenen åsså. Lykke til
Er det mange fra Drammen fkk her inne??
Blir ikke jeg stiller. Hadde vært AF +180 som hadde vært aktuelt, men jeg har ikke hatt anledning pga skole og reising å prioritere noen deff nå i sommer. Begynner også med eksamener nå tidlig i høst, så kan ikke kjøre noen knallhard diett.. Veier ca 93 kg nå i dag, og må nok ned 10 kg for sceneform.. Se om det blir til våren, eller neste høst..
Bildet du har lagt ut ser da veldi ut treningsstudioet på Krigsskolen...hmm
Spennende, lag deg gjerne en profil og flekk opp noen bilder. Gøy å se hvem det er som skal på scenen.
Ang spise i nordsjøen, kan du ikke bare ta med deg en matvekt i messa da. Folk ser sikkert rart på deg fra før når du bøtter en shake og slikt. Så litt mer gloing gjør ingenting hehe.
klart det lar seg ordne,men jeg føler at jeg er såpass i rute anngående formen at jeg ikke trenger veie maten hele tida, spiser med skjønn og bruker sånn cirka mål. Har faktisk ikke hatt en eneste shake her ute. Må alltid ha med uåpnet boks med protein, så jeg dropper det. Spiser heller mye proteinrik mat, og lite karb og fett. shaker når jeg er hjemme, og satser på at et sundt kosthold og riktig trening duger. Så får vi se
skal prøve å få ut noen bilder når jeg kommer hjem fra sjøen, så kan jeg skrive litt mer da.
bra forum det her![]()
Drammen fitness og kroppsbygger klubb! Gå inn på www.nkf-ifbb.no og klikk deg inn på klubber, så ligger Drammen fkk der. Bare hyglige folk i klubben!
En del av oss trener på ProGym -Åssiden. Jeg er helt ny i miljøet selv, så det er inspirerende når man får tips å veiledning fra dyktige utøvere
lykke til