Hvem skal se på ? Hvem skal stille?
SCP![]()
Hvem skal se på ? Hvem skal stille?
SCP![]()
Dere to skal se på meg stille.. Nei, omvendt.![]()
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Planen er å stille Classic Bodybuilding +178cm.
Noen som vet om et bra hotell i nærheten av Sentrum Scene? Helst med kjøkken da jeg ikke helt vet hvordan mat inntaket mitt de siste dagene vil være.
Sentrum Scene ligger jo midt i smørøyet så det er ikke noe problem.Opprinnelig skrevet av MrMuscle
Her er de mest sentrale.
SCP
Du kan sjekke ut AnkerOpprinnelig skrevet av MrMuscle
This is war, take no prisoners (D.Yates)
7-8. oktober.. Hm, da er jeg "trygt" plassert i 50 årsdag til svigermor i Trondheim![]()
Tror ikke det er meningen jeg skal få med meg noen mesterskap, passer aldri.
Regner meg jeg skal ned å se på, men aner ikk eom jeg har fri eller ikke enda..
Håper på å komme meg nedover en tur.
Oh, the boy's a slag... The best you ever had.
Skal nok være publikum, om fridagene er plassert riktig, skulle nesten hatt FP-treff da vet dere...![]()
Jeg har ekstra soverom![]()
In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.
Vi skal bort og kikke
Gleder meg!
Folk ler av meg fordi jeg er annerledes. Jeg ler av dem fordi de er like hahaha
skal i det minste se på... har egentlig skole den dagen men regner med at jeg får ordna det..
Ok,takkerOpprinnelig skrevet av Meatlump
![]()
Clausthaler....
Stiller 1 mann og en kvinne fra min leilighet![]()
Size DOES matter
Hmm...
Er det ikke fler som skal stille....?? Baliba?
SCP
Fremdeles usikker på om jeg stiller (AF), men skal da i alle fall kikke på. Hadde vært moro å treft noen herfra da.![]()
H
Erfaring er den talentløses trøst.
Opprinnelig skrevet av HITman
Vi burde jo ha en "rad" i salen kun for FP... "Vennligst oppgi Nick og passord for å sitte her"Opprinnelig skrevet av Rock
SCP![]()
Ikke passord, for da kan andre lese alle de snuskete PM`ene mine![]()
Selvfølgelig en spøk!![]()
Busted...!Opprinnelig skrevet av Petra Pan.
SCP![]()
Har hørt at G.Ravn skal stille i Classic stemmer dette ?
Hmm....Opprinnelig skrevet av NK
Skal ringe sponsoren hans jeg...
SCP
Stiller i Classic Beauty når den klassen gjennopprettes.
Clausthaler....
Jeg stiller dersom jeg greier å få av meg de siste 10-12 kiloene![]()
Motivasjonen er så som så, men det hadde vært OK å få med seg NM, om ikke annet for erfaringens skyldEr inne i en deppeperiode (hver gang jeg ser meg sjøl i speilet uten klær på...), men det skal vistnok være et tegn på at formen begynner å komme......... I hope
![]()
NORKOST - yammi!!!!
Om jeg greier å gå ned 10 kg blir jeg med
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-
er ny her... men har fått med meg såpass at denne kommentaren med bilde var meget morsom :-)Opprinnelig skrevet av SCPlayer
så det er derfor jaOpprinnelig skrevet av tricepsman
Lykke til da!
Det er vel det som sies ja... men jeg og hele FP ber deg om å stille for å vise de artige grimasene, hehe.Opprinnelig skrevet av tricepsman
Nei, men helt seriøst, om du får ting til å klaffe så kan du få nok en pallplassering, forhåpentligvis også en 1. plass om du har Hulken helt inne på dagen. (Og jeg har aldri hatt feil på mine synsinger om deg, så det så!)![]()
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
Da var endelig det kommet litt mer informasjon om konkurransen på www.nkf-ifbb.no
NM 2006
7. - 8. OKTOBER - SENTRUM SCENE, Oslo
Lørdag:
Forbedømming kl. 11:00
Finale kl. 19.00
Bodybuilding
Åpne klasser i Junior & Veteran
Damer -57 / +57kg
Herrer -70kg / -80kg / -90kg / -100kg / +100kg
Classic Bodybuilding Herrer
-170cm / -178cm / +178cm
Søndag - start kl. 12:00
Fitness Damer
-165cm / +165cm
Bodyfitness Damer
-164cm / +164cm
Athletic Fitness Damer
-165cm / +165cm
Athletic Fitness Herrer
-180cm / +180cm
Athletic Fitness inneholder øvelsene CHINS, DIPS & 500 m ROING
PS! Minimun 4 deltagere i hver vekt/høyde klasse, elles slåes klassen sammen med klassen over.
(Topp 3 i alle klasser blir kvalifiserte til NORDISK i Sverige)
Ikke for å være stygg MrMuscle men etter enkelte bilder du har lagt ut etc etc så sliter du med en del av reglene :Opprinnelig skrevet av MrMuscle
Runde 1
Antrekk: Poseringsbuksene skal være av sort, matt stoff uten mønster eller pynt. Det er ikke tillatt med bukser av for eksempel plast, gummi-lignende eller glinsende stoff. Buksene må være minst 2 cm bred på sidene, og dekke minst halve gluteus maximus (baken) og hele frontal område. Deltagerne skal være barbeint og uten smykker, med unntak av giftering.
Lykke til![]()
Clausthaler....
Ellers tror jeg NK ville slite litt med runde 3 :
Det er ikke tillatt å:
- ligge flat på scenen
- stå foroverbøyd med baken mot dommerne
- flytte poseringsbuksene slik at øverste innsiden av låret eller baken vises
- bruke rekvisitter
Skal ikke gå så nærmt innpå dette........
Clausthaler....
Foroverbøyd med stumpen mot dommerne ja jo nei .
jeg tror jeg blir hjemme i år også
jeg kommer![]()
"Pain is just weakness leaving your body"
og jeg stiller i classic!
In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.
hehehe...fat chance![]()
....
Jeg nstiller ikkeEr ikek i bra nok form føler jeg
![]()
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-
JeppOpprinnelig skrevet av Rock
Prøver å få med meg Trax1 også.
jeg blir nok der den 8 men ikke 7![]()
hadde vært artig å fått hilst på litt folk her. Er det mulig å få til en slags fitnesspratsamling? Regner med at folk ikke er interessert i å gå med navnlapp med nick...men hvordan kjenner man igjen folk?
du får ta en baliba hehe. han hadde en bra en "Er du mrmuscle?" hehe, på Grand Prix.Opprinnelig skrevet av guggen
hadde det ikke vært for at jeg stiller på søndagen og skole på lørdagen kunne jeg fint tatt på meg ansvaret og samlet folk...er så artig å gå rundt til folk fra nettet og "hei, er det ikke mr muscle?" hehe![]()
må jo inn å se på,er alltids gøy å se om folket har forbedret seg eller forverret segå så er det jo fin motivasjon for videre trening å om man skal stille en gang,Lærer alltid noe på stevner som kan være greit å ta med seg videre