+ Svar på tråd
Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 165

Tråd: NM 7-8. oktober på Sentrum Scene

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28

NM 7-8. oktober på Sentrum Scene

Hvem skal se på ? Hvem skal stille?

SCP

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Smøre

TEAM BODYTECH

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Dere to skal se på meg stille.. Nei, omvendt.
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Planen er å stille Classic Bodybuilding +178cm.
    Noen som vet om et bra hotell i nærheten av Sentrum Scene? Helst med kjøkken da jeg ikke helt vet hvordan mat inntaket mitt de siste dagene vil være.

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av AxMataz
    Dere to skal se på meg stille.. Nei, omvendt.
    Er ikke 07 enda

TEAM BODYTECH

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    Noen som vet om et bra hotell i nærheten av Sentrum Scene? Helst med kjøkken da jeg ikke helt vet hvordan mat inntaket mitt de siste dagene vil være.
    Sentrum Scene ligger jo midt i smørøyet så det er ikke noe problem.

Her er de mest sentrale.

SCP

Superior newbie Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Du kan sjekke ut Anker
    This is war, take no prisoners (D.Yates)

It's T-Shirt Time!!!! Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Skal inn å se.......
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anders92 Vis post
    Sorry,mye testo i kroppen etter en skikkelig jern økt,blir fort aggressiv etter trening!

AKA Gullfisken Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    7-8. oktober.. Hm, da er jeg "trygt" plassert i 50 årsdag til svigermor i Trondheim

Tror ikke det er meningen jeg skal få med meg noen mesterskap, passer aldri.

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Regner meg jeg skal ned å se på, men aner ikk eom jeg har fri eller ikke enda..

Holy blood - III Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Håper på å komme meg nedover en tur.
    Oh, the boy's a slag... The best you ever had.

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Skal nok være publikum, om fridagene er plassert riktig, skulle nesten hatt FP-treff da vet dere...

Silver Member - III Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Jeg har ekstra soverom
    In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.

MOAHAHAAAA!!! Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Vi skal bort og kikke
    Gleder meg!
    Folk ler av meg fordi jeg er annerledes. Jeg ler av dem fordi de er like hahaha

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    skal i det minste se på... har egentlig skole den dagen men regner med at jeg får ordna det..
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Bronse Member Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    må vel inn å se

Myntsamler G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    37
    Sitat Opprinnelig skrevet av Meatlump
    Jeg har ekstra soverom
    Ok,takker
    Clausthaler....

Superior newbie Spare is a jewel in the rough Spare is a jewel in the rough Spare sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    35
    Stiller 1 mann og en kvinne fra min leilighet
    Size DOES matter

Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Spare
    Stiller 1 mann og en kvinne fra min leilighet
    Klubb?

TEAM BODYTECH

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Hmm...
    Er det ikke fler som skal stille....?? Baliba?

SCP

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Jeg kommer for å se, blir artig å hilse på dere

Silver Member HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Fremdeles usikker på om jeg stiller (AF), men skal da i alle fall kikke på. Hadde vært moro å treft noen herfra da.

H
    Erfaring er den talentløses trøst.

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITman
    Hadde vært moro å treft noen herfra da
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock
    blir artig å hilse på dere
    Vi burde jo ha en "rad" i salen kun for FP... "Vennligst oppgi Nick og passord for å sitte her"

SCP

MOAHAHAAAA!!! Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Ikke passord, for da kan andre lese alle de snuskete PM`ene mine

Selvfølgelig en spøk!

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Petra Pan.
    Ikke passord, for da kan andre lese alle de snuskete PM`ene mine
    Selvfølgelig en spøk!
    Busted...!

SCP

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Har hørt at G.Ravn skal stille i Classic stemmer dette ?

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK
    Har hørt at G.Ravn skal stille i Classic stemmer dette ?
    Hmm....
    Skal ringe sponsoren hans jeg...

SCP

Myntsamler G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    37
    Stiller i Classic Beauty når den klassen gjennopprettes.
    Clausthaler....

Gold Member tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Jeg stiller dersom jeg greier å få av meg de siste 10-12 kiloene

Motivasjonen er så som så, men det hadde vært OK å få med seg NM, om ikke annet for erfaringens skyld Er inne i en deppeperiode (hver gang jeg ser meg sjøl i speilet uten klær på...), men det skal vistnok være et tegn på at formen begynner å komme......... I hope
    NORKOST - yammi!!!!

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Om jeg greier å gå ned 10 kg blir jeg med
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Kliss nytt medlem victimofoulplay is on a distinguished road victimofoulplay sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    32
    Sitat Opprinnelig skrevet av SCPlayer
    Hmm....
    Skal ringe sponsoren hans jeg...

SCP
    er ny her... men har fått med meg såpass at denne kommentaren med bilde var meget morsom :-)

Kliss nytt medlem victimofoulplay is on a distinguished road victimofoulplay sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    32
    Sitat Opprinnelig skrevet av tricepsman
    Er inne i en deppeperiode (hver gang jeg ser meg sjøl i speilet uten klær på...), men det skal vistnok være et tegn på at formen begynner å komme......... I hope
    så det er derfor ja

Lykke til da!

Gudfaren QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Sitat Opprinnelig skrevet av tricepsman
    Jeg stiller dersom jeg greier å få av meg de siste 10-12 kiloene

Motivasjonen er så som så, men det hadde vært OK å få med seg NM, om ikke annet for erfaringens skyld Er inne i en deppeperiode (hver gang jeg ser meg sjøl i speilet uten klær på...), men det skal vistnok være et tegn på at formen begynner å komme......... I hope
    Det er vel det som sies ja... men jeg og hele FP ber deg om å stille for å vise de artige grimasene, hehe.

Nei, men helt seriøst, om du får ting til å klaffe så kan du få nok en pallplassering, forhåpentligvis også en 1. plass om du har Hulken helt inne på dagen. (Og jeg har aldri hatt feil på mine synsinger om deg, så det så!)
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Da var endelig det kommet litt mer informasjon om konkurransen p&#229; www.nkf-ifbb.no

NM 2006
    7. - 8. OKTOBER - SENTRUM SCENE, Oslo

L&#248;rdag:
    Forbed&#248;mming kl. 11:00
    Finale kl. 19.00
    Bodybuilding
    &#197;pne klasser i Junior & Veteran
    Damer -57 / +57kg
    Herrer -70kg / -80kg / -90kg / -100kg / +100kg

Classic Bodybuilding Herrer
    -170cm / -178cm / +178cm

S&#248;ndag - start kl. 12:00
    Fitness Damer
    -165cm / +165cm
    Bodyfitness Damer
    -164cm / +164cm

Athletic Fitness Damer
    -165cm / +165cm
    Athletic Fitness Herrer
    -180cm / +180cm

Athletic Fitness inneholder &#248;velsene CHINS, DIPS & 500 m ROING

PS! Minimun 4 deltagere i hver vekt/h&#248;yde klasse, elles sl&#229;es klassen sammen med klassen over.

(Topp 3 i alle klasser blir kvalifiserte til NORDISK i Sverige)

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    37
    Da var endelig det kommet litt mer informasjon om konkurransen på www.nkf-ifbb.no

NM 2006
    7. - 8. OKTOBER - SENTRUM SCENE, Oslo

Lørdag:
    Forbedømming kl. 11:00
    Finale kl. 19.00
    Bodybuilding
    Åpne klasser i Junior & Veteran
    Damer -57 / +57kg
    Herrer -70kg / -80kg / -90kg / -100kg / +100kg

Classic Bodybuilding Herrer
    -170cm / -178cm / +178cm

Søndag - start kl. 12:00
    Fitness Damer
    -165cm / +165cm
    Bodyfitness Damer
    -164cm / +164cm

Athletic Fitness Damer
    -165cm / +165cm
    Athletic Fitness Herrer
    -180cm / +180cm

Athletic Fitness inneholder øvelsene CHINS, DIPS & 500 m ROING

PS! Minimun 4 deltagere i hver vekt/høyde klasse, elles slåes klassen sammen med klassen over.

(Topp 3 i alle klasser blir kvalifiserte til NORDISK i Sverige)
    Ikke for å være stygg MrMuscle men etter enkelte bilder du har lagt ut etc etc så sliter du med en del av reglene :

Runde 1
    Antrekk: Poseringsbuksene skal være av sort, matt stoff uten mønster eller pynt. Det er ikke tillatt med bukser av for eksempel plast, gummi-lignende eller glinsende stoff. Buksene må være minst 2 cm bred på sidene, og dekke minst halve gluteus maximus (baken) og hele frontal område. Deltagerne skal være barbeint og uten smykker, med unntak av giftering.

Lykke til
    Clausthaler....

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    37
    Ellers tror jeg NK ville slite litt med runde 3 :

Det er ikke tillatt å:

- ligge flat på scenen

- stå foroverbøyd med baken mot dommerne

- flytte poseringsbuksene slik at øverste innsiden av låret eller baken vises

- bruke rekvisitter

Skal ikke gå så nærmt innpå dette........
    Clausthaler....

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Foroverb&#248;yd med stumpen mot dommerne ja jo nei .
    jeg tror jeg blir hjemme i &#229;r ogs&#229;

On her way back jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    30
    jeg kommer
    "Pain is just weakness leaving your body"

Silver Member - III Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    og jeg stiller i classic!
    In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    hehehe...fat chance

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    ....

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Kommer du Petra

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Jeg nstiller ikke Er ikek i bra nok form føler jeg
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock
    Kommer du Petra
    Jepp Prøver å få med meg Trax1 også.

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    jeg blir nok der den 8 men ikke 7

Hakuna Matata

Ble medlem
    10-2002
    Blir artig å hilse på nesten hele FP gjengen

Gold Member guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    hadde v&#230;rt artig &#229; f&#229;tt hilst p&#229; litt folk her. Er det mulig &#229; f&#229; til en slags fitnesspratsamling? Regner med at folk ikke er interessert i &#229; g&#229; med navnlapp med nick...men hvordan kjenner man igjen folk?

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av guggen
    hadde v&#230;rt artig &#229; f&#229;tt hilst p&#229; litt folk her. Er det mulig &#229; f&#229; til en slags fitnesspratsamling? Regner med at folk ikke er interessert i &#229; g&#229; med navnlapp med nick...men hvordan kjenner man igjen folk?
    du f&#229;r ta en baliba hehe. han hadde en bra en "Er du mrmuscle?" hehe, p&#229; Grand Prix.

Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    hadde det ikke vært for at jeg stiller på søndagen og skole på lørdagen kunne jeg fint tatt på meg ansvaret og samlet folk...er så artig å gå rundt til folk fra nettet og "hei, er det ikke mr muscle?" hehe

Hakuna Matata

Kliss nytt medlem vicus is on a distinguished road
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    32
    må jo inn å se på,er alltids gøy å se om folket har forbedret seg eller forverret segå så er det jo fin motivasjon for videre trening å om man skal stille en gang,Lærer alltid noe på stevner som kan være greit å ta med seg videre

+ Svar på tråd
Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.