Thanx![]()
Thanx![]()
"Pain is just weakness leaving your body"
Hva syns dere om årets nm?
Hva syns dere om boddyfitness konken egentlig. Syns alle med muskler ble dømt rett ned jeg.
Min treningsblogg: www.mintreningsblogg.wordpress.com
Synes alt gikk for tregt. Måtte dra da -80 starta..
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Som utøver må jeg si at gjennomføringen i år gikk smertefritt med hensyn til at det var 91 deltagere.
De hadde en kjøreplan, og den ble gjennomført så godt som perfekt. Man har jo hele tiden en formening om når man skal på scenen, og de bak scenen er flinke til å holde orden.
Selv var jeg på scenen 5 ganger i løpet av dagen, og ventingen er noe man planlegger og er forberedt på.
Finalen startet kl. 15.00 og med alle de klassene som var, så syns jeg det var bra at arrangementet var ferdig rundt 21.00
6 timer må ihvertfall gi valuta for penga
Såklart kan man syns det er lenge, hvis man i utgangspunktet ikke er interessert i å se på alle klassene. Men sammenlignet med mange andre stevner så var dette bra gjennomført. Og de som er vant til å gå på stevner, er vel også inneforstått med at det kan drøye ut litt, uten at jeg synes det gjorde det denne gangen.
Gratulerer til NKF for vel gjennomført
Men det var jo mitt synspunkt på saken...
Ja det tentke jeg også å nevne.. alt for liten plass mtp på tilskuermengden. Og så hadde det vært fint om folk kunne sitte i ro mer enn 10 minutter i strekk slik at man slipper konstant skytteltrafikk midt i synsfeltet.
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
OK, da virker d som om arrangørene har blitt bedre. Er vel nesten 10 år siden jeg så på NM sist, hehe. Godt at utøverne blir fulgt godt opp. Men er det ikke slit å vente f.eks 5 timer mellom forbedømminga og til man står på scenen igjen i finalen?
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!