+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultatene 51 til 59 av 59

Tråd: NM i bodybuilding og fitness 2009

On her way back jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    30
    Thanx
    "Pain is just weakness leaving your body"

fjeldmann fjeldmann er et navn kjent av alle fjeldmann er et navn kjent av alle fjeldmann er et navn kjent av alle fjeldmann er et navn kjent av alle fjeldmann er et navn kjent av alle fjeldmann er et navn kjent av alle fjeldmann er et navn kjent av alle fjeldmann er et navn kjent av alle fjeldmann sin avatar
    Ble medlem
    12-2007
    Alder
    26
    Hva syns dere om årets nm?

Hva syns dere om boddyfitness konken egentlig. Syns alle med muskler ble dømt rett ned jeg.

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Synes alt gikk for tregt. Måtte dra da -80 starta..
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Var ikke der, men slik er det jo hvert år. Drar hellr og ser på mindre mesterskap om jeg skal de på no slikt. Må da være utrolig pes for utøverne, særlig de som må på scenen sist å vente så lenge.
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    det har vell aldri vært så plankekjørt noen gang som det var iår.. makan til forbedring i programmet og rutiner! aboslutt mer å hente på tids skjemaet men i år skal de ha skryt for god planlegging, nå er de på vei til det som kan bli perfekt gjennomkjøring
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Kliss nytt medlem menace21 har en flott utstråling
    Ble medlem
    09-2007

Biggus
    Var ikke der, men slik er det jo hvert år. Drar hellr og ser på mindre mesterskap om jeg skal de på no slikt. Må da være utrolig pes for utøverne, særlig de som må på scenen sist å vente så lenge.
    Som utøver må jeg si at gjennomføringen i år gikk smertefritt med hensyn til at det var 91 deltagere.
    De hadde en kjøreplan, og den ble gjennomført så godt som perfekt. Man har jo hele tiden en formening om når man skal på scenen, og de bak scenen er flinke til å holde orden.
    Selv var jeg på scenen 5 ganger i løpet av dagen, og ventingen er noe man planlegger og er forberedt på.

Finalen startet kl. 15.00 og med alle de klassene som var, så syns jeg det var bra at arrangementet var ferdig rundt 21.00

6 timer må ihvertfall gi valuta for penga
    Såklart kan man syns det er lenge, hvis man i utgangspunktet ikke er interessert i å se på alle klassene. Men sammenlignet med mange andre stevner så var dette bra gjennomført. Og de som er vant til å gå på stevner, er vel også inneforstått med at det kan drøye ut litt, uten at jeg synes det gjorde det denne gangen.

Gratulerer til NKF for vel gjennomført

Men det var jo mitt synspunkt på saken...

Gold Member tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Sitat Opprinnelig skrevet av menace21 Vis post
    Som utøver må jeg si at gjennomføringen i år gikk smertefritt med hensyn til at det var 91 deltagere.
    De hadde en kjøreplan, og den ble gjennomført så godt som perfekt. Man har jo hele tiden en formening om når man skal på scenen, og de bak scenen er flinke til å holde orden.
    Selv var jeg på scenen 5 ganger i løpet av dagen, og ventingen er noe man planlegger og er forberedt på.

Finalen startet kl. 15.00 og med alle de klassene som var, så syns jeg det var bra at arrangementet var ferdig rundt 21.00

6 timer må ihvertfall gi valuta for penga
    Såklart kan man syns det er lenge, hvis man i utgangspunktet ikke er interessert i å se på alle klassene. Men sammenlignet med mange andre stevner så var dette bra gjennomført. Og de som er vant til å gå på stevner, er vel også inneforstått med at det kan drøye ut litt, uten at jeg synes det gjorde det denne gangen.

Gratulerer til NKF for vel gjennomført

Men det var jo mitt synspunkt på saken...

Helt enig!
    Mht det store antall deltagere, så var dette til tross for en liten forsinkelse mht oppstart av finalen et meget godt arrangert NM.
    Sentrum Scene blei litt snau til formålet, men det ordner seg betydelig med ny lokalitet til neste år.
    NORKOST - yammi!!!!

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Ja det tentke jeg også å nevne.. alt for liten plass mtp på tilskuermengden. Og så hadde det vært fint om folk kunne sitte i ro mer enn 10 minutter i strekk slik at man slipper konstant skytteltrafikk midt i synsfeltet.
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    OK, da virker d som om arrangørene har blitt bedre. Er vel nesten 10 år siden jeg så på NM sist, hehe. Godt at utøverne blir fulgt godt opp. Men er det ikke slit å vente f.eks 5 timer mellom forbedømminga og til man står på scenen igjen i finalen?
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.