+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 58

Tråd: Noen her som skal stille i 2009???

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35

Noen her som skal stille i 2009???

Jeg stiller på vårparten.Sandefjord Open og mest sannsynlig Oslo GP.Noen flere her med samme planer?

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Hadde tenkt å stille i OGP og NM, men siden AF er tatt av på programmet i OGP så vet jeg ikke. Kanskje Sandefjord.
    Nye forbundet skal starte en ny AF gren med konkuranse til våren, mulig jeg hiver meg med der.

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    stavanger open og nm er målet her
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Over the hill kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    38
    Jeg skal stille

i køen på McDonalds :-)
    Det er synd at de som virkelig vet hvordan dette landet skal styres er travelt opptatt med å kjøre taxi!

\,,/ d(^_^)b \,,/ Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    Baliba stiller vel nå denne helgen, gjør han ikke?
    20 år
    177 "høy"
    73-75kg

I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!

Siempre he sido loca, pero es de ir me mantuvieron loco! Mi Nombre ... Psycho!

Treningsdagbok

Kosthold

Bildeprofil

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Carlsentassen Vis post
    Baliba stiller vel nå denne helgen, gjør han ikke?
    Nei han deltar..

Styrkeløft på karen, og 3.plass i -75 junior på lørdag

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Jeg skal stille.

I færdern , HH skagen race og et par til om jeg får mannskap

violently in love <3 chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av cb Vis post
    Jeg stiller på vårparten.Sandefjord Open og mest sannsynlig Oslo GP.Noen flere her med samme planer?
    Tenkte mer på nm neste år jeg .. trukke jeg rekker komme meg i form til oslo gp, fikk en skade og masse drit, sikkert ikke i orden igjen før i januar

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK Vis post
    I færdern , HH skagen race og et par til om jeg får mannskap
    Jeg er en jævel til å drikke ankerdram!

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Om jeg f&#229;r st&#248;rrelsen og svakhetene opp i offseason (som ser ut til &#229; g&#229; bra s&#229;langt) s&#229; blir det Stavanger og NM i CBB!

TEAM BODYTECH

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av altitude Vis post
    Jeg er en jævel til å drikke ankerdram!
    Høres ikke galt ut det , kan muligens trenge noen som vil sitte på rekka og være vekt underveis og partyløve etter målgang.
    Blir nok ikke noe seiersfeiring men jeg kan love at vi ikke kommer sist i mål

\,,/ d(^_^)b \,,/ Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    Nei han deltar..

Styrkeløft på karen, og 3.plass i -75 junior på lørdag
    ja vel da.. deltar =p erre så viktig? xD

3.plass ja.. vet du hvor mye totalen hans ble på?
    20 år
    177 "høy"
    73-75kg

I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!

Siempre he sido loca, pero es de ir me mantuvieron loco! Mi Nombre ... Psycho!

Treningsdagbok

Kosthold

Bildeprofil

PG*
    PG* er aktiv nå
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    jeg postet det i treningsdagboken hans i g&#229;r, husker ikke , men var avsindig bra b&#248;y

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    622,5kg.
    You ran a marathon? That's cute …

violently in love <3 chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    Noen utvikling i denne lista? =)

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av chezresurrected Vis post
    Noen utvikling i denne lista? =)
    jeg har fortsatt samme planer! litt forbanna på at jeg ikke får beina der jeg vil ha dem men jeg får vell trøste meg med at å stille med "dårlige" bein første gang ikke er noe uvanlig hehe....
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    jeg har fortsatt samme planer! litt forbanna på at jeg ikke får beina der jeg vil ha dem men jeg får vell trøste meg med at å stille med "dårlige" bein første gang ikke er noe uvanlig hehe....
    jeg sliter jo fortsatt med denne jævla betennelsen i armen, så blir spennende å se om jeg får trent armer det halvåret som kommer, tror jeg blir gal jeg as

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    jeg sliter jo fortsatt med denne jævla betennelsen i armen, så blir spennende å se om jeg får trent armer det halvåret som kommer, tror jeg blir gal jeg as
    huff! trodde du begynnte og bli noenlunde bra nå.
    har du fått noe behandling og stash for det?

Gold Member tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44

Du kommer inn i en helt grei klubb, så det er ikke noe å bekymre seg for
    Beina har alltid vært en av mine store "sorger" reint kroppslig også - men det går da ann å komme greit ut av det på scenen lell
    NORKOST - yammi!!!!

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    huff! trodde du begynnte og bli noenlunde bra nå.
    har du fått noe behandling og stash for det?
    3 ggr kortison
    3 voltaren om dagen i snart to måneder
    akupunktur og ingen trening av arm i to måneder og nå har jeg hatt 2.5 ukes fri, skal prøve meg sånn forsiktig idag så får vi se hvordan det bærer =)

men stå på du iallefall =)

Mentalt utfordret wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Jeg hadde stooor trua på stille i år, men festinga tok overhånd, og føler ikke lysten og iver'n for hardcore bygging er der nå..
    Men er nok gjerne litt slik, man går å tenker at man skal, men det blir aldri noe av
    <3Fitnessfrøken<3

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    3 ggr kortison
    akupunktur og ingen trening av arm i to måneder og nå har jeg hatt 2.5 ukes fri, skal prøve meg sånn forsiktig idag så får vi se hvordan det bærer =)

huff da det der hørtes ikke bra ut i det hele tatt! er det noe håp om og bli noe bra snarlig i det hele tatt eller?

jo takk for det, jeg skal gjøre så godt jeg kan så får jeg stille i den formen jeg ender opp i hehe

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    3 ggr kortison

har du prøvd en naprapat som heter morten ute på olsrødsenteret? ANBEFALES! dessuten så er han er 140 kilos tung hobbybygger så han har fint forståelse og erfaring ang de med litt mer muskltur og problemer deretter enn vanlig!
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av adda Vis post
    har du prøvd en naprapat som heter morten ute på olsrødsenteret? ANBEFALES! dessuten så er han er 140 kilos tung hobbybygger så han har fint forståelse og erfaring ang de med litt mer muskltur og problemer deretter enn vanlig!
    naprapat generelt har ivertfall jeg god erfaring med sist jeg hadde skulderproblemer

at man oppå det hele kan finne en med litt relevant bygger erfaring er sikkert absolutte ikke dumt som feks ham du nevner her

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    ja han har "helbreda" meg og lært meg en hel del ang muskler jeg har slitt med, hvorfor problemer har kommet, og hvordan jeg blir kvitt de og holde de borte! men det en kan være obs på er at kvaliteten på naprapatene kan være veldig varierende... er ei annen her i byen også, og hu er ikke mye å skryte av
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    ja han har "helbreda" meg og lært meg en hel del ang muskler jeg har slitt med, hvorfor problemer har kommet, og hvordan jeg blir kvitt de og holde de borte! men det en kan være obs på er at kvaliteten på naprapatene kan være veldig varierende... er ei annen her i byen også, og hu er ikke mye å skryte av
    ja det kan jeg skrive under på hehe... jeg brukte samme naprat som styrkeløft folka her brukte og må si meg fornøyd da jeg fikk samme "time" som du her forklarer med hvorfor og hvordan osv
    til neste gang blir det nok samme fyr som Arild bruker da han er meget fornøyd!
    men får da håpe det ikke blir noe neste gang hehe...

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    huff da det der hørtes ikke bra ut i det hele tatt! er det noe håp om og bli noe bra snarlig i det hele tatt eller?

jo takk for det, jeg skal gjøre så godt jeg kan så får jeg stille i den formen jeg ender opp i hehe
    Skal som sagt prøve litt igjen idag, det som var problemet i starten var jo at det ble en liten avriving som jeg ikke lot være, også ble den ordentlig betent også har det bare ballet seg på, så får håpe at avrivingen så og si er bra nå, stikker litt i armen enda, men tror jeg skal klare en god økt uten armer idag =)

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Skal som sagt prøve litt igjen idag, det som var problemet i starten var jo at det ble en liten avriving som jeg ikke lot være, også ble den ordentlig betent også har det bare ballet seg på, så får håpe at avrivingen så og si er bra nå, stikker litt i armen enda, men tror jeg skal klare en god økt uten armer idag =)
    lykke til og god bedring krysser det som krysses kan for deg! hehe...
    hadde vært utrolig kjekt om du kom deg på scenen i høst!

Superior newbie pink is a jewel in the rough pink is a jewel in the rough pink is a jewel in the rough pink is a jewel in the rough pink sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    snuser fortsatt på bygging om jeg overlever matchen jeg skal gå snart,,,,,hehehe
    men hva er ett bra stevne å være newbee i?
    NM i matmons ja!

Ble medlem
    06-2005
    den "nm runden" er fin å debutere i... oslo grand prix kan man fint ha litt erfaring på nakken før man slenger seg rundt i, virker det fra en tillskuers synspunkt i allefall

har jo kjempelyst til å komme meg i form å få stille en gang selv, cb -180, men jeg merket hvor vannskelig en deff er i fjord så har jeg ikke så høye mål for meg selv som å komme i sceneform. de som klarer det ER FLINKE! all creds til dem, tror ikke jeg er så flink hehe

-Phil Baroni

Superior newbie pink is a jewel in the rough pink is a jewel in the rough pink is a jewel in the rough pink is a jewel in the rough pink sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    den "nm runden" er fin å debutere i... oslo grand prix kan man fint ha litt erfaring på nakken før man slenger seg rundt i, virker det fra en tillskuers synspunkt i allefall

har jo kjempelyst til å komme meg i form å få stille en gang selv, cb -180, men jeg merket hvor vannskelig en deff er i fjord så har jeg ikke så høye mål for meg selv som å komme i sceneform. de som klarer det ER FLINKE! all creds til dem, tror ikke jeg er så flink hehe
    takk for tipset
    NM i matmons ja!

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    Jeg har en positiv nyhet opp i alt det kaoset mitt =) armen er så og si bra igjen =) så treningen fremover vil være målrettet mot en eller annen form for konkurranse. men jeg er ikke helt sikker på hvilken enda, men tviler på noe før midt sommeren.

wee =)

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Jeg har en positiv nyhet opp i alt det kaoset mitt =) armen er så og si bra igjen =) så treningen fremover vil være målrettet mot en eller annen form for konkurranse. men jeg er ikke helt sikker på hvilken enda, men tviler på noe før midt sommeren.

wee =)
    så bra!!!! gleder meg allerede

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    så bra!!!! gleder meg allerede
    little blue smurf strikes back =)

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Om jeg er muskuløs nok etter dietten min hadde det vært veldig spennende, samtidig så er jeg over 190cm og vil ikke bli en pinnemann på scenen..men jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger fra FP når jeg legger ut bilder etterhvert som fettet forsvinner, for godt
    RockyRock

GrEmLiNgS` Puppet MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    satser på bf +163 cm i stavanger open og nm... hadde vært gøy med cbb for damer også, men ett skritt om gangen

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av MiaMari Vis post
    satser på bf +163 cm i stavanger open og nm... hadde vært gøy med cbb for damer også, men ett skritt om gangen
    Stille mot Jannicke da?
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

GrEmLiNgS` Puppet MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Freshh Vis post
    Stille mot Jannicke da?
    Ja,blant annet

On her way back jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    30
    Jeg stiller BF +163 igjen.... HØSTEN....
    "Pain is just weakness leaving your body"

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Om jeg er muskuløs nok etter dietten min hadde det vært veldig spennende, samtidig så er jeg over 190cm og vil ikke bli en pinnemann på scenen..men jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger fra FP når jeg legger ut bilder etterhvert som fettet forsvinner, for godt

Er ikke du 187cm?

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Er ikke du 187cm?
    Regner med at du skal stille.. ?
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba Vis post
    Regner med at du skal stille.. ?
    Måtte vært i badedrakt ala Borat....

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Er ikke du 187cm?
    Blir du aldri lei av å mase om den høyda hans? Finn på noe nytt.

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av arralou Vis post
    blir du aldri lei av å mase om den høyda hans? Finn på noe nytt.
    +1!!
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Blir du aldri lei av å mase om den høyda hans? Finn på noe nytt.

Har du mistet humoren totalt eller schmoe?

Jeg ser for meg deg sitte foran pc'en med kuken i hånda når Rock poserer i de to siste youtube'ne sine. Når Rock går mot kameraet og tar seg rundt munnen så forestiller du deg at det er spermen din han tørker bort...

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Har du mistet humoren totalt eller schmoe?

Jeg ser for meg deg sitte foran pc'en med kuken i hånda når Rock poserer i de to siste youtube'ne sine. Når Rock går mot kameraet og tar seg rundt munnen så forestiller du deg at det er spermen din han tørker bort...
    Det får da være grenser. Når den dårlige vitsen blir fortalt første gangen ler de fleste med, men når den kommer daglig begynner man å få litt vondt for å le.

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det får da være grenser. Når den dårlige vitsen blir fortalt første gangen ler de fleste med, men når den kommer daglig begynner man å få litt vondt for å le.

Jeg ler ihvertfall, hva andre gjør i sine mørke rom rundt om i landet vet jeg ikke så mye om...

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Hehe...jeg tror det er noe med meg som virkelig treffer en nerve hos HIT, men samtidig så er det ingenting med HIT som treffer en nerve hos meg...selv når jeg er så sulten som jeg er nå.
    RockyRock

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Hehe...jeg tror det er noe med meg som virkelig treffer en nerve hos HIT, men samtidig så er det ingenting med HIT som treffer en nerve hos meg...selv når jeg er så sulten som jeg er nå.
    Skal love deg at det er mange ting med deg som treffer nerver hos meg og det fremkaller alt fra hoderisting, latterbrøl, hyppig øyeblinking og bedre/dårligere REM søvn.

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Er ikke du 187cm?
    Jeg setter en knapp på ca. 195 cm basert på 7 års kjennskap.

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.