+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Noen som vil/skal til FIBO 2010 (24-25 april)

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002

Noen som vil/skal til FIBO 2010 (24-25 april)

9:15 Avreise Oslo (OSL)
    Ankomst Düsseldorf (DUS) 21:10 fr 23-apr
    Varighet: 1t 55min
    Norwegian Air Shuttle Norwegian Air Shuttle 1132
    Direkte/non-stopflyvning

21:40 Avreise Düsseldorf (DUS)
    Ankomst Oslo (OSL) 23:35 sø 25-apr
    Norwegian Air Shuttle Norwegian Air Shuttle 1133
    Direkte/non-stopflyvning
    Noen som er klar for en impulsiv tur?

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    drømte at jeg missa fødselen i natt, og det var ikke kult, så tror jeg dropper tysklandtur den helgen, hehe
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Vurderer en tur ja men det blir ikke i helgen, foretrekker nok Onsdag kveld ned og så messe i 4-5timer Torsdag og hjem på kvelden

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK Vis post
    Vurderer en tur ja men det blir ikke i helgen, foretrekker nok Onsdag kveld ned og så messe i 4-5timer Torsdag og hjem på kvelden
    1053,- per pers!

Skal vi reise?

19:15 Avreise Oslo (OSL)
    Ankomst Düsseldorf (DUS) 21:10 on 21-apr
    Norwegian Air Shuttle Norwegian Air Shuttle 1132
    Direkte/non-stopflyvning

21:40 Avreise Düsseldorf (DUS)
    Ankomst Oslo (OSL) 23:35 to 22-apr
    Norwegian Air Shuttle Norwegian Air Shuttle 1133
    Direkte/non-stopflyvning

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Hadde jeg hatt penger så hadde jeg vurdert det

Men jeg er enig med NK. De "retailers" dagene er best. Kanskje litt mer show i helgen men hvis man vil møte proffene osv så må man før det er åpent for public.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Hitfrank, jeg må få avklart om jeg har tid og det vet jeg ikke før tirsdag til uka, snakk til meg da. Har du adgangskort for firma osv ?

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Hitfrank, jeg må få avklart om jeg har tid og det vet jeg ikke før tirsdag til uka, snakk til meg da. Har du adgangskort for firma osv ?
    Det kan man så og si lage i paint. Tror ikke vi ble bedt om å vise det heller.
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Ble medlem
    03-2002
    Da blir det vanskelig. Jeg måtte ordnet meg fri og du måttet ordne adgangskort til oss begge tre... Kanskje neste år!!
    Sist endret av HITFrank; 08-04-10 kl 19:54

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.