Er det noen som har tenkt seg på Nordisk Mesterskap, som holdes på Sentrum Scene 15 mai?
![]()
Er det noen som har tenkt seg på Nordisk Mesterskap, som holdes på Sentrum Scene 15 mai?
![]()
Gro i fred.
Jeg og kompisen min skal. Blir det den første konkurransen vi skal på så vi gleder oss stort.
Quote Tivoli-Kroppen:
Hvis det er tilfellet, så har jo de største "kritikerene" hennes svelget sluk, agn, søkke og hele forbanna fiskebåten.
Opprinnelig skrevet av flashman
Pia blir å se på scenen...![]()
Opprinnelig skrevet av Edmund
Lykke til..........Krysser fingrene.
Gro i fred.
Tror jeg skal dit.
Hakke vært på noe stevne før så lurer litt på hvor billetter kan fåes kjøpt?
Sist endret av Stålballa; 03-05-04 kl 19:05
Uteliv, inneliv eller underliv?
Prøver å komme meg innover den helgen , hyggelig om de jeg ikke har hilst på stikker bort og shakerhands.

Hvor er sentrum scene? Oslo?
Kunne tenkt meg ha hilst på deg NK men jeg vet ikke hvordan du ser ut så det kan bli et problemNoen som vet hvor mann får kjøpt biletter?
Quote Tivoli-Kroppen:
Hvis det er tilfellet, så har jo de største "kritikerene" hennes svelget sluk, agn, søkke og hele forbanna fiskebåten.
Gå inn på denne siden så finner dere all informasjon: www.nkf-ifbb.no![]()
Har også lyst å reise å se, men..... eksamenstider![]()
Kos dere da!![]()
"It's far more impressive when others discover your good qualities without your help." :rolleyes:
Og da var det utsolgt, tar sjansen på at jeg får kjøpt biletter i døra jeg...
Er det utsolgt ? Hææ ,merkelige greier.
Lett å finne meg
Jeg er en skallet mann med et fett smykke i halsen og fannypack foran
Sikkert ingen andre der som står til den beskrivelsen hehe
Nei, ikke utsolgt ennå. Jeg reserverte akkurat billetter på www.billettservice.no
Må ha vært noe feil på siden, når tittet imorges var det helt tomt.
Hmm.. utsolgt? Det kan det ikke være! Jeg må ha EN billett til den ensomme ulven Ida hehe*gleder meg*
Jeg sjekket på www.billettservice.no Fremdeles ledige plassser. Dette kan bli gøy........
Gro i fred.
Ja nå nærmer det seg, hvem er det som skal ta turen da?
Sist endret av Stålballa; 15-05-04 kl 09:38