http://www.iform.no/pub/art.php?id=470
![]()
Der har du gutta boys!

http://www.iform.no/pub/art.php?id=470
![]()
Der har du gutta boys!
Kraftig kar han godeste Sven.. sett han på trening ett par ganger i sommer, skikkelig brumlebass!
Sven er rå. Det som er litt morsomt å se er at han også holder fettprosenten noenlunde under kontroll i forhold mange styrkeløftere.
Noen som kjenner til kjetil olsen innenfor strongman miljøet?
Driver ikke han bare med benkpress da? trener på samme gymmetOpprinnelig skrevet av Siqualone
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
Vis vi snakker om samme person, så har ivertfall han vert med i mange mesterskap. Muligheten for at han har gitt seg er overhengende stor ettersom han alltid kom på sisteplass.Opprinnelig skrevet av darp

Tommy ThorvildsenOpprinnelig skrevet av prz
Tommy Thorvildsen:
Er vell klart en av de største norske profilene vi har innen BB.
Stilt i MR. Olympia, Arnold Classic etc...
Er spesielt kjent for sitt syke friprogram hvor han utøver stillende stående salto!
Sist endret av Gordon; 14-08-05 kl 20:04
Jepp det er karen, han er innom avogtil og trener. Han er ikke noe sterk, ikke sterk nok til å vinne noe strongman hvertfall. Blandet litt med en annen kjetil på gymmet som har vunnet nm i benkpress å greier.Opprinnelig skrevet av Siqualone
Kjetil olsen, han var jo med i camp molloy greiene også, skikkelig særing spør du meg
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
Opprinnelig skrevet av darp
HAN blonde jøken med det rare håret?
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Hehe stemmer! Streetfigther som vi kaller hanOpprinnelig skrevet av GrEmLiNgS
Var det jeg trodde egentlig, men forstod bare ikke helt hva han gjorde på strongman stevnetOpprinnelig skrevet av hildrum
Menmen!
Ja, har dvd'n hans, råeste friprogrammet jeg har sett! Klart en av mine favoritter!

Streetfigther = undergrunns kampsport ? doc. på tv2 for en stund siden?
hehe.. han og david passer godt sammen etter min mening! bare skryt med dem begge!Opprinnelig skrevet av darp
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Stemmer, en skikkelige særing!.Opprinnelig skrevet av darp
Var litt morsomt,veit ikke om du kjenner til stig atle eie som trente litt på davids tidligere?
Ivertfall, han var med i jærensterkeste å slo kjetil olsen med mange plasseringer.
Stig som jeg snakker om her, hadde kun trent strongman i noen få mnd.
Tror han kjetil olsen har vert innom hvert gym i hele stavanger regionen og trent i perioder. heh
Kjenner stig atle litt ja , han er jo veldig mye yngre også, 22-23 år om jeg ikke husker feil, veldig stor og sterk for alderen. Trente vel fast på davids(som nå heter lifestyle) når han var rundt 20Opprinnelig skrevet av Siqualone
har sett kjetil trene og det er ikke noe særlig styrke i han på vanlige øvelser egentlig, mangen som trener på hobbybasis som er sterkere enn han i flere øvelser jeg har sett. Husker han forsvant fra knebøystativet og var sikkert vekke i 20 minutter eller noe, hadde ikke lagt igjen noen av tingene sine eller noe der, så kom det en kar å begynte å lasse av vekter akkuratt når han kom tilbake, kjetil stod der å skreik å despa totalt om at han ødela hele opplegget hans osv osv
evneveik?
ganske enig der ja.Opprinnelig skrevet av darp
satte ikke sven karlsen rekord under strongman opplegget?
smell'an i tvåan...det spelar inga roll....såjah