+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 19 av 19

Tråd: Norway open live for de som er interessert :)

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28

Norway open live for de som er interessert :)

For de som har interesse av å se norway open liven kan dere se det hele på denne linken

http://www.treningsforum.no/?mode=live
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Hva syns folket om denne dekkingen? Tips til forbedringer til NM?

http://www.iform.no/pub/art.php?id=1943
    www.mthereseo.blogg.no

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Riinoo Vis post
    Tips til forbedringer til NM?
    Ikke snike i bilettkøen, hilse tilbake når folk hilser ?

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Beklager om du ble støtt av stresset, men jeg mener å huske at jeg hilste?
    www.mthereseo.blogg.no

Gladgutt! Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Få en ny til å intervjue. Han var helt forferdelig på de klippene som ble lagt ut der. Mulig det kun er utstyret, men det var ihvertfall ikke særlig imponerende.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Hva var forferdelig? Andreas som intervjuet? kvaliteten på filmen? spørsmålene?
    www.mthereseo.blogg.no

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Beklager om du ble støtt av stresset, men jeg mener å huske at jeg hilste?
    Du stod bare å tittet ut i luften, så spurte jeg om hvor de solgte billetter og da reagerte du sånn halveis..

blir ikke støtt , men blir irritert når det faktisk er en kø og noen tror de er så viktige at de bare kan gå først. Gjorde at jeg mista de første utøverne på roing og dips.

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Jeg trodde ikke at jeg var viktig på noen som helst måte, men det var litt viktig at vi fikk reservert de plassene øverst i midten da vi skulle filme

Hvis du ble så irritert, hvorfor sa du ikke noe?
    www.mthereseo.blogg.no

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    sett på de første intervjuene..lyden er elendig, uskarpt bilde, litt mumling fra intervjuerens side og ustødig kamera. blir sikkert bra neste gang!

edit: en ting, ikke si "såpass ja", høres bare frekt ut
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Noen tips litt sånn på rappen

1) Improviserte intervju virker skjelden særlig vellykket med mindre man har intervjuet mange, mange ganger før. Finn enten noe "standardgreier" å spørre alle om eller forbered ulike ting til de forskjellige utøverne. Det blir for mye .. øh, hvor lenge har du trent.. øh hvor gammel er du, type.

2) Det må være bedre lyd på videoen på NM. Det er STOR forskjell mellom volum på intervjuer og intervjuobjekt. Sånt kan til dels fikses i etterbehandlingen av videoen.

3) Skal man ha bestemte sitteplasser, så stiller man TIDLIG

Basert på de 2 første videoene.
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Dr Low kick Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    hvor kan man lese resulatene?
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=1401

bla litt ned der så har du resultatene
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Dr Low kick Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    takk
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Sitat Opprinnelig skrevet av voids Vis post
    sett på de første intervjuene..lyden er elendig, uskarpt bilde, litt mumling fra intervjuerens side og ustødig kamera. blir sikkert bra neste gang!

edit: en ting, ikke si "såpass ja", høres bare frekt ut
    Lyd og bilde får jeg dessverre ikke gjort stort med utenom å håpe på et bedre lys backstage på NM
    Ustødig kamera og mumling tar jeg på min kappe og skal forbedres!

hvem sier såpass ja?
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Sitat Opprinnelig skrevet av moreheavygravy Vis post
    Noen tips litt sånn på rappen

1) Improviserte intervju virker skjelden særlig vellykket med mindre man har intervjuet mange, mange ganger før. Finn enten noe "standardgreier" å spørre alle om eller forbered ulike ting til de forskjellige utøverne. Det blir for mye .. øh, hvor lenge har du trent.. øh hvor gammel er du, type.

2) Det må være bedre lyd på videoen på NM. Det er STOR forskjell mellom volum på intervjuer og intervjuobjekt. Sånt kan til dels fikses i etterbehandlingen av videoen.

3) Skal man ha bestemte sitteplasser, så stiller man TIDLIG

Basert på de 2 første videoene.

1) Beklager, aller første gangen jeg gjorde det her og jeg var dritnervøs og sliten etter en LANG dag, men jeg kan bare bli bedre..

2) Kamera jeg brukte backstage var det ikke tilgang til mikrofon, så lyden ble den den ble dessverre. At lyden ble dårlig på de intervjuene med mikrofon har nok med dårlig timing av meg

3)
    www.mthereseo.blogg.no

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Lyd og bilde får jeg dessverre ikke gjort stort med utenom å håpe på et bedre lys backstage på NM

hvem sier såpass ja?
    Du gjør. Intervjuet med Siw. Ca 20 sek uti Ansiktsuttrykket hennes viser igrunn greit reaksjonen.

Det er greit å være nervøs og stresset og sliten og alt det der, men desto viktigere å gjøre litt grundig forarbeid. Evnen til å ta ting på sparket er ganske kraftig redusert jo mer sliten og stresset man blir
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    sååååååååååååå er jo situasjonen annerledes da de man intervjuer ikke er 100% oppegående når du intervjuer dem noe som gjør det enda viktigere å følge MHG sine råd her

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22

hvem sier såpass ja?
    Du
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Jøss, ser plutselig at en gammel treningskompis fra hjemstedet mitt har gjort reint bord. Får nesten møte opp på NM og heie litt da!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.