Norges sterkeste mann arrangeres på Gol 24.mai.
- Noen her som har tenk til å ta turen og se på?
Norges sterkeste mann arrangeres på Gol 24.mai.
- Noen her som har tenk til å ta turen og se på?
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Jeg bor fortsatt her da så det skal mye til for at jeg ikke dukker oppFP'ere får gjøre seg til kjenne. Jeg er så liten at jeg nok forsvinner i gresset!
Jeg tar nok turen nedover og ser på Evt hjelper eventuelle teammedlemmer om det er noen i teamet som skal stille.
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
På NSM er det kun en klasse, ja. Vinneren av -105, Nils Kjetil Sande, skal delta på NSM i år, men han er den eneste av "smågutta" som skal delta.
Såvidt meg bekjent er det kun en konkurranse i løpet av året som har flere vektklasser, og det er showlift i Kristiansand. Arrangørene av den konkurransen har allerede annonsert at de også neste år kommer til å kjøre NM i -105, og at de også kommer til å kjøre NM i 90kg klassen.![]()
Life is too short to be small!
I am a high performance woman. I can change from darling to bitch in less than two seconds.
Er desverre på AFPT kurs den helgen så det blir nok ikke noen tur på meg.
Quote Tivoli-Kroppen:
Hvis det er tilfellet, så har jo de største "kritikerene" hennes svelget sluk, agn, søkke og hele forbanna fiskebåten.