+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: Nsm 2008

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25

Nsm 2008

Norges sterkeste mann arrangeres på Gol 24.mai.

- Noen her som har tenk til å ta turen og se på?

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gulliksen Vis post

jepp! gymmet arrengerer en felles tur som jeg og fruen har kasta oss på
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005

hehe, har fryktelig lyst men turen er litt lang.

har en kamerat som går for gull i -105kg klassen. han trenger jo igrunn noen til å heie på seg også
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Jeg bor fortsatt her da så det skal mye til for at jeg ikke dukker opp FP'ere får gjøre seg til kjenne. Jeg er så liten at jeg nok forsvinner i gresset!

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Jeg tar nok turen nedover og ser på Evt hjelper eventuelle teammedlemmer om det er noen i teamet som skal stille.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Kjerringhelvetet ;) KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ sin avatar
    Ble medlem
    07-2007
    Alder
    43
    Sitat Opprinnelig skrevet av adda Vis post
    hehe, har fryktelig lyst men turen er litt lang.

har en kamerat som går for gull i -105kg klassen. han trenger jo igrunn noen til å heie på seg også
    Det finnes ikke noe slikt som en -105 kg klasse på NSM på Gol... Den klassen ble arrangert i Kristiansand i mars.
    Life is too short to be small!

I am a high performance woman. I can change from darling to bitch in less than two seconds.

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av KikkiBJ Vis post
    Det finnes ikke noe slikt som en -105 kg klasse på NSM på Gol... Den klassen ble arrangert i Kristiansand i mars.
    ah, trodde det var samme på nsm, han tok 3pl på showlift.. er det bare en klasse på nsm?
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Kjerringhelvetet ;) KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ sin avatar
    Ble medlem
    07-2007
    Alder
    43
    Sitat Opprinnelig skrevet av adda Vis post
    ah, trodde det var samme på nsm, han tok 3pl på showlift.. er det bare en klasse på nsm?
    På NSM er det kun en klasse, ja. Vinneren av -105, Nils Kjetil Sande, skal delta på NSM i år, men han er den eneste av "smågutta" som skal delta.

Såvidt meg bekjent er det kun en konkurranse i løpet av året som har flere vektklasser, og det er showlift i Kristiansand. Arrangørene av den konkurransen har allerede annonsert at de også neste år kommer til å kjøre NM i -105, og at de også kommer til å kjøre NM i 90kg klassen.
    Life is too short to be small!

I am a high performance woman. I can change from darling to bitch in less than two seconds.

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    jepp! gymmet arrengerer en felles tur som jeg og fruen har kasta oss på
    Hvilket gym trener du på?

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dick Justice Vis post
    Hvilket gym trener du på?
    cityg gym, så turen arrengeres slik at Arild skal få seg en skikkelig gjeng til å skrike å hoie litt
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    cityg gym, så turen arrengeres slik at Arild skal få seg en skikkelig gjeng til å skrike å hoie litt
    Jeg får heie på Arlid jeg og da, selv om jeg ikke trener på city enda

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Jeg får heie på Arlid jeg og da, selv om jeg ikke trener på city enda
    heie på de lokale!

men kommer til å heie på jan vegar (hightower) også selvsagt

Superior newbie AF pojken har en flott utstråling AF pojken sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    26
    Er desverre på AFPT kurs den helgen så det blir nok ikke noen tur på meg.
    Quote Tivoli-Kroppen:
    Hvis det er tilfellet, så har jo de største "kritikerene" hennes svelget sluk, agn, søkke og hele forbanna fiskebåten.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.