ser ut som nivået i år kan bli ganske så bra
hvem skal bort til bø å ta en titt?
ser ut som nivået i år kan bli ganske så bra
hvem skal bort til bø å ta en titt?
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Vurderer saken, men vi får se når helga nermer seg.
Of all the things I've lost I miss my mind the most.
JA! Og roadtrip!![]()
www.mthereseo.blogg.no
Nsm?
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Norges Sterkeste Mann
www.mthereseo.blogg.no
hepp hepp...
Er som vanlig på plass. Blir mye jobbing og mye gøy![]()
Bor i bø så er ikke lange veien opp til Telemarkshallen![]()
Billett er allerede kjøpt![]()
"Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men. Do not pray for tasks equal to your powers. Pray for powers equal to your tasks. Then the doing of your work shall be no miracle, but you shall be the miracle."
I guess so!![]()
NORKOST - yammi!!!!
Skal bort .![]()
Ain't nothing to it, but to do it!
Finnes det noe livestream til dette ? Når blir det eventuelt vist på tv ?
vises på tv i sommer en gang, ca juli på tv2
livestream bilder på tf.no
Jævlig bra i år også, jævlig synd med bicepen til Ole![]()
æsj, jeg håpa på BØS. han er 10x mer fliring enn skog.
var du der polarman?
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
nei, var ikke det. men jeg heier uansett på BØS![]()
Skog er vanvittig sympatisk, bare hyggelig at han vinner![]()
Du har nok rett i det, 'stupe læll' er den herligste videoen på youtube![]()
Hoho - du var i storform i går kveld hvertfall ^^
Hyggelig at du kom bort til oss da![]()
www.mthereseo.blogg.no
Var jeg vel!
Jeg lekte til og med bukkene bruse med Vilja(ungen til Egil og Kikki, som forøvrig ble 4år så hun fikk også et russekort med hilsen!) på pallen i pausen![]()
www.mthereseo.blogg.no
Det gjorde ikke jeg heller med det første - så du er tilgitt
www.mthereseo.blogg.no
Så både Riinoo og PG, og myyye andre folk fra feks TF hehe...
"Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men. Do not pray for tasks equal to your powers. Pray for powers equal to your tasks. Then the doing of your work shall be no miracle, but you shall be the miracle."
Så du blodsrit og? (Marthe)
Helan og Halvan på tur![]()
www.mthereseo.blogg.no
Jepp, så begge dereOg den gromme Blazern ho kjørte hehe...
Hoho den er helt overlegen.. gjett om vi fikk Arild Haugen som nabo, pluss at vi holdt på å kjøre ned den lille pinglebilen av en Ford han hadde!
www.mthereseo.blogg.no
Btw, leste i bloggen din at du hadde trent på lifjell tunet.. Neste år så stikker du på friskoteketBeste studioet i bø (er 3 stk om du regner med det på lifjell hehe)..
Skulle bare ha en kjapp økt, så var ikke aktuelt å kjøre ned til "sentrum" for å finne et annet gym, var sent på kvelden så sikkert ikke noe som var åpent uansett etter 22? hadde sikkert blitt nærmere 23 før vi hadde vært nede.
Neste år blir jo NSM et annet sted, så da blir det jo hvertfall ikke å trene på friskoteket.