Årets store konkurranse i Kroppsbygging går av stabelen i Vesteras, i Sverig, lørdag den 24. april. Startfeltet er enormt, og noen av Europas aller beste mannlige OG kvinnelige kroppsbyggere er allerede påmeldt. Dette er tredje året på rad at NOGP arrangeres, og det har bare blitt bedre og bedre, for hver gang. Vi håper Nutrition Otlet klarer å innfri forventningene også i år.
Premien til overall-vinnerne i både herre- og dameklassen er et proffkort, noe som i seg selv er med på å lokke de aller beste til start.

I tillegg til kroppsbygging, er det samme dag NOGP i Bodyfitness. Også her med rekordmange utøvere. I skrivende stund er det 22 påmeldte, og jeg har mottatt informasjon om at det vil bli klasseinndeling (+- 164cm om jeg ikke tar feil).

Samme helgen, søndag 25. aprlig, blir det også arrangert, Svenska mesterskapet i Athletic Fitness. Svenskene har lange tradisjoner med rekordmange utøvere, og det ser ut som det også blir det i år. Bare på kvalifiseringen (3 uker før) er det påmeldt over 70 utøvere, så dette ser ut til å bli en skikkelig fight med mange gode althleter.

Så om dere har tenkt å ta turen, forslår jeg at dere allerede nå bestiller hotel, for det begynner å bli fult.

Sjekk ut disse sidene for mer informasjon: http://www.exhaleweekend.com/

Her finner du informasjon om selve konkurransene, billetter og hotelmuligheter.

Håper vi ses i Vesteras!