+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 16 av 16

Tråd: Ny runde av Nettavisen Manager 2005/2006

Silver Member wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter sin avatar
    Ble medlem
    02-2004
    Alder
    26

Ny runde av Nettavisen Manager 2005/2006

Da er det en ny runde på gang som starter 12/08/2005

http://www.draumadeildin.is/EM2004/Default.aspx <-- for registrering

Spillere som var påmeldt i forige konkuranse kan bare gå inn og putte spillerne på matta.

Fitnessprat har en venneliga, den ligger på lukket venneliga,

Navn: Fitnessprat05/06
    Pass : Fitprat

Jeg ble vinneren fra forige runde wee.. hehe

PS! Spillet er gratis! SÅ comoon.. noe å tusle me for morroskyld!

Ønsker alle lykke til..

Sist endret av wolter; 07-08-05 kl 23:23
    Begynn med å gjøre det som er nødvendig, deretter det som er mulig. Og plutselig greier du det umulige
    Min Treningslogg

Min Profil

http://s1.gladiatus.no/game/c.php?uid=56766

Bronse Member Grizzly is a jewel in the rough Grizzly is a jewel in the rough Grizzly sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    24
    da joina jeg opp, lag navn er grizzly bears (høres ut som et amerikans barne baseball lag(H))

kanskje alle kan poste spillerene sine her?
    Bedre med en god trekant, enn en ond sirkel

Silver Member wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter sin avatar
    Ble medlem
    02-2004
    Alder
    26
    Det er igrunn ikke så lurt da.. for det gies poeng for mål og vinnende kamper der du har en spiller.. hvis en av dine spillere får gult kort får du - poeng å slikt..
    lykke til Grizzly hehe gleder meg..
    Begynn med å gjøre det som er nødvendig, deretter det som er mulig. Og plutselig greier du det umulige
    Min Treningslogg

Min Profil

Ble medlem
    02-2004
    Alder
    26
    Regler

1. Deltakerne velger spillere fra engelsk Premier League. Ditt lag må ha:

1 målvakt

4 forsvarere

4 midtbanespillere

2 spisser

Den totale verdien av laget ditt må ikke overstige 65.000.000. Prisene fastsettes av NETTAVISEN Manager

Du kan maksimalt ha tre spillere fra en og samme klubb på laget ditt.

2. Laget ditt får poeng avhengig av dine spilleres prestasjoner. Poengene tildeles slik:

Målvakt

Holde buret rent

4

Baklengsmål

-1

Redning av straffe (inkludert bomskudd)

5

Poeng per scoring

20

Forsvarsspiller

Holde buret rent

3

Baklengsmål

-1

Poeng per scoring

5

Midtbanespiller

Holde buret rent

1

Poeng per scoring

3

Spill

Poeng per scoring

2

Spiller på vinnerlaget

2

Spiller på lag som har spilt uavgjort

1

Ekstra poeng for hattrick

10

Gult kort

-2

Rødt kort (inkluderer tidligere gule kort)

-5

Selvmål

-5

En innbytter får poeng som om han har spilt hele kampen uavhengig av når han kom på banen. En spiller får poeng etter posisjonen spilleren har i NETTAVISEN Manager og ikke i følge posisjonen han har spilt i en faktisk kamp. Spillere får kun poeng hvis de er på banen i løpet av kampen. Unntaket er målvakter, som får poengene til sin erstatter mellom stengene.

3. Spillet varer 38 runder. Flyttes eller avlyses kamper vil ikke spillerne få poeng. De 30 beste rundene teller for totalen i hovedspillet.

4. Deltakerne i spillet kan kjøpe og selge spillere hele sesongen uten begrensninger. Spillermarkedet stenger 15 minutter før den første kampen i runden.

5. NETTAVISEN Manager korrigerer alle kalkuleringsfeil som kan oppstå når poeng beregnes. Korrigeringen vil ikke påvirke resultater eller premier som NETTAVISEN Manager offentliggjør.

6. Dersom to eller flere lag har like mange poeng når spillet avsluttes, vinner det laget som fikk flest poeng i en enkeltrunde. Dersom stillingen fremdeles er lik vil den nest beste runden bli sammenlignet, og så videre. Dersom lagene fremdeles står likt vil vinnere bli bestemt ved trekning. Dersom to eller flere lag har like mange poeng etter en runde vinner laget som har oppnådd flest poeng i en enkeltkamp i den gjeldende runden. Dersom lag fremdels står likt sammenlignes den nest beste kampen, og så videre. Deretter avgjøres vinneren ved trekning.

7. NETTAVISEN Manager forbeholder seg retten til å endre reglene før spillet er ferdig. Deltakerne vil bli varslet om endringer via e-post (dersom de har godtatt å motta e-post fra NETTAVISEN Manager).

8. NETTAVISEN Manager forbeholder seg retten til å endre reglene før spillet er ferdig. Deltakerne vil bli varslet om endringer via e-post (dersom de har godtatt å motta e-post fra NETTAVISEN Manager. Alle avgjørelser er endelige.

9. Forandringer. Fram til din første kamp kan du forandre laget ditt så mye du vil. Etter det har du fem forandringer hver måned.
    Du kan få nye ”kjøp” ved å bruke vår SMS-tjeneste.
    Min Treningslogg

Min Profil

Superior newbie Nudz is a jewel in the rough Nudz is a jewel in the rough Nudz is a jewel in the rough Nudz is a jewel in the rough Nudz sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Alder
    24
    Er det noen som ser meg i spillet nå
    God, the greatest mack of them all
    ©

Break out of your comfort zone!

Ble medlem
    02-2004
    Alder
    26
    Disse er med i ligan så langt!

1.
    wolter

2.
    MBFC

3.
    Grizzly Bears

4.
    nudz pownd FP
    Min Treningslogg

Min Profil

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Linken er død nå...

SCP

Ble medlem
    02-2004
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av SCPlayer
    Linken er død nå...

SCP

Funker helt fint her.. rart! Men første runde starter nå ikke før 13 aug. så du får nok laget, laget og kommet deg inn i ligaen
    Min Treningslogg

Min Profil

Medlem Nessie har en flott utstråling
    Ble medlem
    12-2003
    Jeg har meldt meg på jeg også MBFC....
    "The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather a lack of will."

Ble medlem
    02-2004
    Alder
    26
    det er bra!!
    Min Treningslogg

Min Profil

hobbykropp "ooo" is a jewel in the rough "ooo" is a jewel in the rough "ooo" is a jewel in the rough "ooo" sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av wolter
    det er bra!!
    nå meldte jeg meg på og.. merker at det er en stund siden jeg har fulgt med på fotball.. kjente ikke igjen så mange navn

Ble medlem
    12-2003
    Tenkte jeg bare skulle godte meg litt med at jeg leder serien etter 1' serierunde Hvem er The Buttons?
    "The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather a lack of will."

Superior newbie Nudz is a jewel in the rough Nudz is a jewel in the rough Nudz is a jewel in the rough Nudz is a jewel in the rough Nudz sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av wolter
    Funker helt fint her.. rart! Men første runde starter nå ikke før 13 aug. så du får nok laget, laget og kommet deg inn i ligaen
    Har første runde vært?
    Beklager så det nå, men etter første kamp sjekket jeg men resultatene var ikke oppdatert så jeg tenkte kanskje den runden ikke gjaldt

ha alrait united er dårlig ås! 4plass

syns vi skal ha en liten premie til vinneren alle gir han karma eller noe
    Sist endret av Nudz; 16-08-05 kl 23:41
    God, the greatest mack of them all
    ©

Break out of your comfort zone!

Holy blood - III Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Da har jeg joina dette spillet.
    Og med litt hjelp av min lillebrors faglige kompetanse skal jeg nok dra seieren lett i land!

Ble medlem
    12-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Fedon
    Da har jeg joina dette spillet.
    Og med litt hjelp av min lillebrors faglige kompetanse skal jeg nok dra seieren lett i land!
    Vi får se på det da vettu

Holy blood - III Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Bare synd jeg ligger en serierunde etter!

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. DoggCrapp-trening (hovedposten)
    By ambiguous in forum Trening
    Svar: 44
    Nyeste innlegg: 14-03-07, 12:54
  2. Megareksi
    By Avsluttet brukerkonto in forum OT
    Svar: 107
    Nyeste innlegg: 08-08-05, 10:12
  3. Informasjon om anabole steroider
    By littleboy in forum Trening