+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 14 av 14

Tråd: Nye regler for classic bodybuilding under NKF NM i år

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33

Nye regler for classic bodybuilding under NKF NM i år

Classic Bodybuilding Herrer:
    -180 cm og +180 cm

-170 cm (+2kg)
    -175 cm (+4kg)
    -180 cm (+6kg)
    +180 cm (+8kg)
    +190cm (+9kg)
    + 198cm (+10kg)

http://www.ifbb-news.com/detail.php?...lish&prov=arch

Vet ikke helt hva jeg syns om dette. Dette kan bety at flere av de større gutta velger å konkurrere i denne grenen da de klarer vektkravene.

For min del betyr dette at jeg kan være hele 10kg tyngre en jeg var da jeg stillte sist. Det vil si jeg vil ha store problemer med å fylle ut klassen min.

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    kanskje folk over 180 velger å stille i AF i steden, og ikke slik som i Ogp-07 hvor det bare var 2 stk påmeldt i høye klassen i AF

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Jeg som er 195 kan da veie 104kg?

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Jeg som er 195 kan da veie 104kg?
    jepp

blir en del forskjell fra IFBB og IBfA reglene her som har

Athletic Small class (-170 +2 kg)
    Athletic Medium class (170-178 +3kg)
    Athletic Tall class (+178 +4kg)

Gold Member ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    Da må jeg evt veie inn under 71 kg tynntynn,jaja må vell under 70 for å bli i form!
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

Silver Member waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    I like it !
    !burger: !burger: !burger: !burger:

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Jeg liker det også, kunne godt tenkt meg å prøve CB etterhvert, tror jeg har en fysikk som passer til det.
    RockyRock

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Jeg liker det også, kunne godt tenkt meg å prøve CB etterhvert, tror jeg har en fysikk som passer til det.
    Du burde jo kunne komme deg i bra form på 92kg Rock?

184 + 8kg = 92kg!

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    182,5cm thank you very much hehehe
    RockyRock

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    182,5cm thank you very much hehehe
    Har du amputert beina ? var ikke du over 190cm rett nylig

Ble medlem
    10-2002
    Nei det har jeg ikke hehe, det er en liten "ongoing" vits mellom meg og HIT siden jeg har trodd jeg har vært noen cm høyere enn det jeg egentlig er...er 193/4cm tror jeg.
    RockyRock

Ble medlem
    03-2002
    Nei det har jeg ikke hehe, det er en liten "ongoing" vits mellom meg og HIT siden jeg har trodd jeg har vært noen cm høyere enn det jeg egentlig er...er 193/4cm tror jeg.
    Du har trodd at du er lavere enn du egentlig er

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Blir aldri klok på høyden til rock. skal personlig måle han på BOG i oktober.

Ble medlem
    10-2002
    Deal PRZ! Hehe
    RockyRock

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.