ja! hvem blir å vise trynet der i helga?
jeg skal bort en tur tenkte jeg ivertfall...
ja! hvem blir å vise trynet der i helga?
jeg skal bort en tur tenkte jeg ivertfall...
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Det er jo 300meter fra der jeg bor, men jeg trur ikke jeg gidder. Hehe.
Jeg skal nok for nå har jeg enedelig fri og muligheten![]()
Jeg og Jay10 tar vell turen om ikke noe uventa skulle skje..
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Jeg skal selvfølgelig der.
Kanskje jeg møter oppSitter bare å sturer på fjellet i helgen uansett..
http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=672
gleder meg bare mer og mer![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Det blir det beste Norske GP stevnet så langt. Med deltakere i verdensklassen, så synd jeg går glipp av dette![]()
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-
Kan ikke det nå, blir for mye styr for en helg lissom... Vi er ikke så gla i å stresse jeg og lillegutt!
Han her er en av de som skal være med i tungvekt, ryktene sier at han veier over 120 kg i konk form!
![]()
KONGE FORM!!!
men faen brett inn navlen da mann! det så ikke pent ut
nei vet dere ikke er glad i å stresse men det er verdt å reise bort om bare for en dagsstur for å få med dette![]()
Kun selv tenke meg ned dit.
Freshh: Han var vill som faen, men hva har skjedd med navlen hans?![]()

Det er ett klassisk eksempel på navlebrokk, noe som er ganske utbredt balndt kroppsbyggere. det kommer bla. av tung trening og for mye trykk i de stedene der brokken kommer, tror jeg...
tenkte meg dit i år og ja. Om jeg får med meg noen hehe.. gidder ikke sitte der viggo :P blir rått i år ja. Blir artig å se metern i år, trur han har kommet i bra form nå. Om musa stiller i år og så blir det bra. Blir bra nivå hvertfall
=)
Har ikke sett Musa på listen over påmeldte. Men hender jo at noen melder seg på i samme uken og slikt. Selv om fristen sikkert er gått ut.
Det er nok navlebrokk ja. Er i det minste bedre en pungbrokk.
Ser på påmeldingslisten at det har falt en del navn fra nå. En del spennende navn og. Nedtur.
http://www.treningsforum.no/index.ph...live&video&id=
live sending direkte
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
jeg og jay10 kjører innover nå også.. om noen sku være i nærheten å vil danne en liten fp rekke. finner vell deg uansett balibapiis
Sist endret av adda; 12-04-08 kl 21:14
-Phil Baroni
faen! jeg sitter og "råtner" på jobb, når jeg kunne vært på GP'n =(
hei litt ekstra for meg =D
20 år
177 "høy"
73-75kg
I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!
Siempre he sido loca, pero es de ir me mantuvieron loco! Mi Nombre ... Psycho!
Treningsdagbok
Kosthold
Bildeprofil
metern eide scenen idag
=)
Meget bra show!!! hyggelig å hilse på dere jeg fikk hilsa på!
beklager Fredrik at jeg var litt defuse men hadde ikke spist nok mat på en stundvar drit sløv hehe... uanz kjempe hyggelig å endelig få hilsa på deg
![]()
blir krøll når man er vant til nick å så plutselig har alle navn... hehe
-Phil Baroni
Mr.Muscle var da ganske så uungåelig å se i sin NK-skjorte!![]()
Hvor mange var der totalt,ca?![]()
For de som enda ikke har fått det med seg; live streaming:
http://www.treningsforum.no/?mode=live
måtte bare poste det bilde her jeg fant på bloggen til metern. viser litt hvor rå form martin og han var i
=)
-Phil Baroni
Kristine Weber på tredje plass.Syns personlig hun Lene Wakefield skulle vunnet, litt misfornøyd. Skjønner egentlig ikke at hun som vant vant, mye muskel men ikke like bra symmetri som de andre.
Martin Engstrøm gå på scenen etter 26 dagers deff og vinner det er bra imponernde
sier litt om formen han holder "offseason"
Finnes det noen fullstendig resultatsliste for dagens konkurranse?
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=676
der skal det komme fortløpende![]()
må bare få med at jeg syntes det var drit morsomt når huder Marika snubla i trappene å gikk rett på fleisen!
tipper det var håret hun snubla i! eller gjerne sitt eget selvbildet![]()