+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 19 av 19

Tråd: Oslo Grand Prix 2009

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33

Oslo Grand Prix 2009

OSLO GRAND PRIX 2009
    AMATEUR COMPETITION
    Oslo, Norway, April 4th 2009

Prejudging starts at 11.00 hrs
    Finals start at 17.00 hrs

Timeplan

Bodyfitness -163 cm
    Silje Grøtvedt - Lasse's Gym - (NOR)
    Grete Helgesen - Kaliber Gym - (NOR)
    Christina Schwartz - (DENMARK)
    Therese Olsen - Drammen FKK - (NOR)
    Vibeke Hermansen - 24fitness - (NOR)
    Malin Sjursheim - Lasse's Gym - (NOR)

Bodyfitness +163 cm
    Karen Svendsen - Ragnarokk KFK - (NOR)
    Hanne-Mari Nygård Iversen - Harald's Gym - (NOR)
    Katrín Eva Auðunsdóttir - (ICELAND)
    Rikke Ekren - Team Fitnessplanet - (NOR)
    Yvonne Andrea Skjellin - Team Fitnessplanet - (NOR)
    Helene Ahlson - Forever Fit - (SWE)
    Tonje Jenssen - Haralds Gym - (NOR)
    Line Kolbe - Team Nordic Nutrition - (SWE)
    Marita Louise Strømmen - Lasse's Gym - (NOR)

Classic Bodybuilding Men -180
    Karstein Sletvold - Kaliber Gym - (NOR)
    Frank Vallée - Team Power-Up - (NOR)
    Kalle Lund - Team Twinlab/WNT - (SWE)
    Yin Norum - Lasse's Gym - (NOR)

Classic Bodybuilding Men +180
    Aleksander Mandahl Kaddour - 24fitness - (NOR)
    Kim Hette - Team Topp Gym - (NOR)
    Alexander Eidesmo - Lasses Gym - (NOR)
    Dawson Hamilton - Partner Gym - (NOR)
    Marius Alexander Johnsen - Drammen FKK - (NOR)

Classic Bodybuilding Women -163 cm
    Vibeke Maya Austria - Team Power-Up - (NOR)

Classic Bodybuilding Women +163 cm
    Ida Björkman - Drammen FKK - (NOR)
    Anette Aavik - Aetas Fitness - (NOR)

Bodybuilding Women - Open class
    Violetta A.G Sprus Brandslien - Harald's Gym - (NOR)
    Elena Shportun - (RUSSIA)
    Gabriela Jelančić - (ROM)
    Arja Moilanen - (FINLAND)

Bodybuilding Men -80kg
    Øystein Lillesand - Lillesand Treningsstudio Atlet Klubb - (NOR)
    Dilan Said - 24fitness (NOR)
    Einar Ringberg - Haralds Gym - (NOR)
    Andreas Kristiansen - 24fitness - (NOR)
    Ayad Kadem Musa - ProGym Grenland - (NOR)

Bodybuilding Men -90kg
    Marius Graatrud - 24fitness - (NOR)
    Jørgen Vik Gjerdrum - 24fitness - (NOR)
    Semion Berkovic - (Lithuania)
    Petros Vyzantios - Club Athletic - (NOR)
    Thomas Chr Askeland - Team BodyTech - (NOR)
    Joel Pascua - Haralds Gym - (NOR)
    Christian Höglund - MMSports Göteborg - (SWE)
    Kimmo Hovilainen - (FINLAND)
    Markku Ylijoutsijärvi - (FINLAND)

Bodybuilding Men -100kg
    Magnús Bess Júlíusson - (ICELAND)
    Soran Rashid - Team Fitnessplanet - (NOR)
    Rashad Albahrawy - Haralds Gym - (NOR)
    Tore Johnny Folkestad - 24fitness - (NOR)
    Ahmed Hassan Alshahmone - Haralds Gym - (NOR)

Bodybuilding Men +100kg
    Dainius Barzinskas - (Lithuania)
    Koert Vogel - (The Netherland)
    Christer Frøland - Team Fitnessplanet - (NOR)

--------------------------------

Sesongens andre konkurranse nærmer seg nå og for en lineup vi har. Her er det noe for enhver smak vil jeg tro.

Det jeg ser mest frem til er Yvonne på BF +163cm. Veldig spent på om hun vil bli dømt ned noe på masse eller ikke. I samme klasse har vi Tonje Jenssen som gjorde det skarpt i USA for et par uker siden.

CBB og BB for damer i år har masse deltagere, detter blir veldig gøy! Først og fremst blir det spennende å se hvordan CBB utøverne ser ut, hva standard de setter for resten av årets CBB konkurranser. Men spennende blir det og å se byggerne, når det er damer påmeldt fra russland og finland så kan man vel regne med litt biff på scenen.

Classic lineupen for herrer var litt tynn på Sandefjord, så er fint å se at det er mer påmeldte her. Frank Vallèe jobber hardt med å komme seg ned de kiloene for å kunne stille her. Blir spennende å se om han klarer det.

I -80kg klassen så er nok den største overraskelsen at Ayak Kadem Musa har bikket under 80kg og skal stille der. Med all respekt for resten av gutta i den klassen så tror jeg Musa vinner den greit. Andreas kan gjøre det bra her om han har jobbet med poseringen denne uken og klarer å holde energien oppe på scenen.

Vi får da ikke se en Marius VS Thomas VS Ayad i -90kg klassen. MEN det er nok en klasse som kommer til å bli fantastisk uansett. Vi har et par finsker og en fra lituania her, hvem vet hva slags form og masse de bringer til scenen. Her tør jeg ikke vedde en krone på hvem som skal vinne. På papiret liker jeg Thomas best med linjene sine, men jeg har ikke sett halvparten av de andre, så hvem vet.

Soran vil mest sannsynligvis ta -100kg klassen visst ikke islenderen er knallbra. Tore Johnny er i knallform, men blir en udnerdog da Soran slo ham i sandefjord. Kanskje han tweaker litt på ting og tar revenge her, hvem vet.

+100kg er alltid gøy da det er noen beist av noen mannfolk som står på scenen. Frøland var litt soft i Sandefjord, så forventer at han har tightet seg litt opp. De to utlendingene har jeg ikke sett noe til så jeg er veldig spent på hva de drar med seg.

Dette blir en laaaaaaang dag uten tvil, så jeg ville pakket mer en bare noen proteinbarer i veska.

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Frank Tar nok korte Classicen greit om han klarer vekten. Så friposeringen til Karstein i Sandefjord og syntes han var veldig flink til åvære debutant.

Blir også artig å se hvor lang Marius som stilte i AF i Sandefjord ( 3 plass +180)gjør det i lange Classicen. Han har formen, så spørs det hvor mye masse han mangler.

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    har jo allerede en gp tråd da Oslo GP 09

jeg gleder meg som en unge! det var helt rått i fjor på gp og tror ikke det blir dårligere i år! helst bare enda bedre
    vårens og sommerens store høydepunkt for min del juuuhu =)

gruer meg til å lage opp all maten idag jeg må ta med hater å lage mat...
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Lage opp mat? Er ikke du langt unna konkurranse?

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Lage opp mat? Er ikke du langt unna konkurranse?
    hehe så da mener du at jeg ikke trenger å spise, siden det er 5 uker til diet og 26 uker ca til konk ?
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    ja, min

Vet noen forresten om man må komme _akkurat_ kl 11 eller kan man komme og gå som man vil?
    Skal på hytta rett etterpå og må derfor ha med meg pappa, og han er lite "keen" på å både være der kl 11 og "loke rundt" i flere timer uten en fast "plan".
    Han er litt sær
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    du kan komme å gå akkurat som du vil.

får et sånn fint et "partyband" rundt armen din

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    du kan komme å gå akkurat som du vil.

får et sånn fint et "partyband" rundt armen din

Flotters
    www.mthereseo.blogg.no

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    hehe så da mener du at jeg ikke trenger å spise, siden det er 5 uker til diet og 26 uker ca til konk ?
    Har de sluttet å selge mat i Oslo??

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Er vel bare kebabsjapper der?

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    nei det regner jeg ikke med ( med mindre det bare er halal og kebab det går i der nå ) ! så vitt meg forstått så er det få hotell med gryter og komfyrer på rommene så om ikke du vil disponere ditt private kjøkken til meg så holder jeg meg til planen om å lage maten på forhand

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Er det centrum scene så finnes det jo masse småsjapper rundt der som lager mat.
    En solid hotellfrokost først og så ut på pizza eller hamburger namm namm , eller kanskje kinamann mat om man ikke vil gå på en skikkelig restaurant

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK Vis post
    Er det centrum scene så finnes det jo masse småsjapper rundt der som lager mat.
    En solid hotellfrokost først og så ut på pizza eller hamburger namm namm , eller kanskje kinamann mat om man ikke vil gå på en skikkelig restaurant
    jeg for min del liker å ha en viss peil på hva jeg får i meg og gidder da ikke begynne veie maten osv på resturant eller be dem legge med en ekstra kylling filet osv.
    dessuten er det såpass lang tid mellom pausene og de små pausene er for korte til at man kan rekke å få i seg noe.

blir nok å ta seg et litt mer pent måltid på en litt fin fin resturant på kvelden tenker jeg

dessuten er det dyrt å kjøpe mat 5-7 ganger i løpet av en dag på resturant/takeaway sjappe.

Ble medlem
    03-2002
    jeg for min del liker å ha en viss peil på hva jeg får i meg og gidder da ikke begynne veie maten osv på resturant eller be dem legge med en ekstra kylling filet osv.
    dessuten er det såpass lang tid mellom pausene og de små pausene er for korte til at man kan rekke å få i seg noe.

blir nok å ta seg et litt mer pent måltid på en litt fin fin resturant på kvelden tenker jeg

dessuten er det dyrt å kjøpe mat 5-7 ganger i løpet av en dag på resturant/takeaway sjappe.
    Hvilke retter kommer du til å lage?

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Jeg drev også på slik for noen år siden , guud som jeg angrer på at jeg gikk glipp av så mye god mat.
    Som eksempel så var jeg på sørlandsmesterskapet og på kvelden før vi kjørte hjem så var det bare hamburgere å få tak i og det ville jeg ikke spise av en eller annen merkelig grunn , jeg lot heller være å spise (sulten i 10timer).
    Jeg har innsett at selv om jeg dengang var opptatt av å ha et korrekt kosthold etter mine mål så forsaket jeg god mat noen ganger der det i realiteten bare var rent tull av meg å gjøre det , spiser man bra måned etter måned og så tar seg en skikkelig dag innimellom der man spiser det man kommer over selv om det ikke er innfor rammene av hva man har som mål så gjør det ikke noe fra eller til på formen.
    Er man opptatt av å hver dag ha et høyt proteininntak og reiser en eller annen plass så kan man enkelt løse det uten å bære masse mat med seg rundt omkring.
    Hotellet har altid eggrøre og slikt snadder til frokost , øs innpå med det og på den måten få en basis med protein , så kan man spe på med en flaske ferdigprotein en gang eller to resten av dagen og innimellom lange innpå med pizza og burger eller hva det måtte være , når kvelden kommer så går man vel uansett ut på restaurant og da kan man jo bestille det man vil ha type 300g biff og ris osv osv.
    De der pizzastykkene og burgerne innimellom der kan potensielt gi noe ekstra trykk i kroppen men det får man leve med.
    Kyllingsalat med god dressing fra den lokale sjappe skylt ned med en protisflaske fra en stand inne på stevnet knuser kald kylling eller tunfisk og ris i plastboks anyday. Noen spiser for å overleve , andre fordi de er sulten og noen fordi klokka sier at de skal spise. Det merkelige er at det er veldig mange som spiser når de er sulten og de ser like bra ut som de som spiser når klokka sier de skal spise. Øs innpå
    Sist endret av NK; 02-04-09 kl 12:55

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Amen!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    fordi om jeg lager med meg mat trenger ikke det bety at det er "diet" mat.

jeg lager nok opp litt kylling, kjøttdeig, grønnsaker, ris, poteter kanskje til og med noen skiver av grovbrød med sirup.

jeg kommer også selvsagt til å spise hotell frokosten da det som oftest er en NYDELIG mat å få

sååå hilsen han som nettopp hadde en shake å spiste en bøtte med risengrynsgrøt samt har en herlig kjøttkake middag med erterstuing liggenden til et senere måltid

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Vil bare takke for all hyggelig karma jeg har fått for den siste posten min og til han som sa at ja men så er du feit så vil jeg bare si at ja jeg er kanskje feit i dine øyne men jeg er neppe veldig overvektig ifølge 99,9% av alle andre mennesker i verdens øyne og samtidig så spiste jeg faktisk det jeg har lyst på. Om jeg nå skulle bli skikkelig feit om noen år så har jeg lært hva man skal gjøre for å bli slank igjen , på den tiden så har jeg spist utrolig mye spennende mat

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Mat er herlig ja. Er ikke mye som gir like mye nytelse som god mat med god musikk til, hehe.
    Når det er sagt så blir det gjerne slik at det å gjøre ting "rett" gir enda større glede hvis man blir veldig opptatt av kosthold og slikt. Selv om resultatet kanskje ikke hadde vært så veldig annerledes om man var litt sløvere og spiste litt mer "drit". Man knytter hele følelsen av om man er lykkelig eller ikke til hvor flink man har vært, og da er det svært logisk å være veldig nasjonalsosialistisk når det gjelder maten også.
    Er du i god form og spiser når du er sulten, fortsetter du å holde deg i god form! Er du feit og spiser når du er sulten, fortsetter du å være feit! Det mener nå jeg

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.