http://www.nkf-ifbb.no/2006_OsloGrandPrix.html
Noen som skal å se på dette?
Jeg kunne tenkt meg nedover, se min første konkurranse. Visst jeg får meg en plass å bo så kommer jeg ihvertfall.
http://www.nkf-ifbb.no/2006_OsloGrandPrix.html
Noen som skal å se på dette?
Jeg kunne tenkt meg nedover, se min første konkurranse. Visst jeg får meg en plass å bo så kommer jeg ihvertfall.
Hmmm, jente81 bor jo i Drammen! Det er jo bare et steinkast unna! Go for it!![]()
Jeg skal dit, er et par andre medlemmer herifra som skal lures med også...
Er det lagt ut noen lister over påmeldte ennå?
Jeg SKAL også til oslo 6.mai!! Øyvind skal jo stille der også, pluss en jeg kjenner som skal stille i fitness
Gleer meg som et lite barn!!! JUHU!!![]()
Hvilke klasser?Opprinnelig skrevet av Jente81
øyvind (tric)?? eller han i fitness?? han i fitness aner jeg ikke, han stilte i sandefjord også, første gang, kom på 7. plass etter 6 mnd trening bare... eller han har jo trent men de fant ut for et halvt år siden at han skulle stille, gått ned 15 kg og greier!!
Øyvnd er vel i 80+ han vel, om det ikke er 100+ lenger?? hm...
Mr.muscle; er det et stevna du bør få med deg, så er det dette!
her er endel nav som skal i line-up i + 100 kg:
Øyvind , Tric
Kim torgersen
Kenneth Mandahl
Kim kold
Sune Larsen
og denne finsken; jari http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=39842.0
dette kan man ikke gå glipp av!!
skal gjøre mitt beste for å komme meg nedover.
http://no.kelkoo.com/ctl/do/compare?...ren=0&x=21&y=8Opprinnelig skrevet av MrMuscle
nei gidder ikke stresse med hotell.
okiOpprinnelig skrevet av MrMuscle
![]()
Jeg håååper jeg får kommet meg innover! Nei, jeg skal. hehe![]()
ja det MÅ duOpprinnelig skrevet av Ida Eline
![]()
Har planer å komme meg til Oslo.. Håper å ordne meg en billig flybillett og har hørt med en del kjente om overnating, men ikke funnet noen det passet for enda.. mulig jeg flyr opp og ned på lørdagen. I nødsfall så kjører jeg ned fra Trondheim..
prøverå komme meg dit ja, er jo ikke lange veien![]()
Mayb eg kommer ned åmen må ha et sted å bo først.. hmm
jeg skal! uansett. kom meg jo ikke til sandefjord pga x'enmen nå kan hu drite å dra for jeg skal...
Pokker....Dobbeltbooking... Er Russe-landstreff samme helgen....![]()
Jeg skal innover å kikke ja.Må sjekke litt opp i hva jeg skal møte på scenen til høsten:-)
Kom bort å hils hvis dere ser meg der da,alltid koselig det.
I`m to old for this shit!
Da har jeg billett, plass og bo og togbillett så jeg er definitivt på plass. Visst noen kjenner meg igjen der nede så må dere bare si hei. Jeg heter Stig, bare slik at dere ikke føler dere helt teit og sier "Hey MrMuscle"![]()
Hahaha.Opprinnelig skrevet av MrMuscle
Ser det for meg. Dårlig teit å bruke nick på hverandre når man treffes.
Ja er få jeg kan navnet på, så visst jeg ser noen så tror jeg linjen min må bli "Hei, poster ikke du på fitnessprat?". Vurderer å gå med fitnessprat genseren min og, bare for å gjøre det lett for folk hehe.Opprinnelig skrevet av Tank_Fjell
Våre billetter er også i boksGleder meg
![]()
Jeg har fått på rad 2, håper ikke scenen er for høy slik at man får kink i nakken.Opprinnelig skrevet av Ida Eline
Har selv ikke fått bestillt enda,men flott at det blir en gjeng fra FP da:-)
Jeg skal nok om PG* kjører. :P
Da var billettene i boks:-)
Rad 2.
skal bare inn å se i år, ikke stå på scene.
Får vente med NM og Nordisk
Opprinnelig skrevet av metromeno
prioriterings sak det da![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Hei hei!!
Marianne og Sondre sitter nær midtgangen på rad5!!
Gleder meg!! Si hei dere som vet hvem vi er!
Marianne
Det gjør vi også tror jegOpprinnelig skrevet av MissAnne
Var iallefall på rad fem, husker ikke helt plassene
![]()
Sees snart!
Jeg kommer sikkert til å sitte på 1. eller 2. rad det meste av stevnet. Et lite fravær under forbedømmingen, men så regner jeg med å være tilbake igjen - med mindre de andre er 10 kilo overvektige![]()
NORKOST - yammi!!!!
Har alle kjøpt bill allerede? Tenkte å kjøpe der jeg men....
hmm...
SCP
Opprinnelig skrevet av tricepsman
Ønsker deg selvsagt lykke til Tric![]()
Blir morro å se deg på scenen igjen.
Blir Oslo hele uken på meg pga militaty tattoo'n i spektrum, håper jeg får sett mesteparten av OGP fordi om. Kjøper bilett i døra regner jeg med..Opprinnelig skrevet av Ingar
Opprinnelig skrevet av cb
Takk![]()
Gleder meg virkelig til å bli ferdig nå. Må seff følge en noenlunde strikt diett noen uker etter neste helg også, men jeg kan i allefall øke inntaket med borti 1000 kcal pr dag eller så, og det kommer nok til å merkes på trykket - for det er rimelig fraværende om dagen......
Eneste målsetning for neste helg er i grunn å komme i bedre form, og treffe litt bedre med vann og karb enn i Sandefjord. Greier jeg det, så er jeg kjempefornøyd om jeg så havner på sisteplass.
Har lært utrolig mye de siste 3-4 månedene mht hva som må til for å komme i form, og hvordan jeg takler det mentalt, og det har i seg selv vært mer enn god nok lønn for strevet.
NORKOST - yammi!!!!
Kommer nok ikke, midt i flyttinga. Snakker om dårlig timing!
Opprinnelig skrevet av tricepsman
Sålenge du er 100% fornøyd selv,så betyr ikke plasseringene noe mener jeg.Klarer du å bli hardere/tørrere i beina enn det du var i Sandefjord,så blir det jævlig bra.
Det blir nok deilig å kunne øke litt på matmengden snart ja,jeg vet hvordan det er å ikke ha trykk i musklene,men nå har jeg ikke kommet til det værste enda da:-)
Blir nok beintøfft de siste ukene til høsten for min del,men det gjelder vel alle som stiller.
Som nevnt gleder jeg meg til å se deg på scenen igjen,og skal ha videokameraet full lada.
finnes det no timeplan eller lignende for oslo grand prix ?
er det bare den ene dagen eller er det 2 dager, når er fitness, når er bygging..osvosv..?
Kun lørdagen....Opprinnelig skrevet av Baliba
Vet ikke tidene men begynner vel med fitness osv...og kroppsbyggingen til sist...sikkert andre som vet bedre![]()
programmet står på siden..
http://www.nkf-ifbb.no/OGP-2006_kjoreplan.html
aah,der ja ...takker og bukkerOpprinnelig skrevet av PG*
![]()
Det var dumt at styrkemomentene gikk samtidig som forebedømmingen, da får jeg ikke de med meg men men.
Klart man kan betale med kort på konserthuset.
Stor flott bilettluke der..
Marianne
Kommer du ikke og holder meg i hånda å leier meg inn....????Opprinnelig skrevet av Hollywood
![]()
SCP
æsj, ingen å dra med... jeg er for liten til å tusle rundt der alene![]()
hostOpprinnelig skrevet av Baliba
SCP![]()