+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 103

Tråd: Oslo Grand prix 6.mai 2006

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33

Oslo Grand prix 6.mai 2006

http://www.nkf-ifbb.no/2006_OsloGrandPrix.html

Noen som skal å se på dette?
    Jeg kunne tenkt meg nedover, se min første konkurranse. Visst jeg får meg en plass å bo så kommer jeg ihvertfall.

Administrator Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Hmmm, jente81 bor jo i Drammen! Det er jo bare et steinkast unna! Go for it!

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Jeg skal dit, er et par andre medlemmer herifra som skal lures med også...

Er det lagt ut noen lister over påmeldte ennå?

Jente81
    Gjest
    Jeg SKAL også til oslo 6.mai!! Øyvind skal jo stille der også, pluss en jeg kjenner som skal stille i fitness
    Gleer meg som et lite barn!!! JUHU!!

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Jente81
    Jeg SKAL også til oslo 6.mai!! Øyvind skal jo stille der også, pluss en jeg kjenner som skal stille i fitness
    Gleer meg som et lite barn!!! JUHU!!
    Hvilke klasser?

Jente81
    Gjest
    øyvind (tric)?? eller han i fitness?? han i fitness aner jeg ikke, han stilte i sandefjord også, første gang, kom på 7. plass etter 6 mnd trening bare... eller han har jo trent men de fant ut for et halvt år siden at han skulle stille, gått ned 15 kg og greier!!

Øyvnd er vel i 80+ han vel, om det ikke er 100+ lenger?? hm...

Medlem MissAnne is on a distinguished road MissAnne sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Mr.muscle; er det et stevna du bør få med deg, så er det dette!

her er endel nav som skal i line-up i + 100 kg:

Øyvind , Tric
    Kim torgersen
    Kenneth Mandahl
    Kim kold
    Sune Larsen
    og denne finsken; jari http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=39842.0

dette kan man ikke gå glipp av!!

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    skal gjøre mitt beste for å komme meg nedover.

Jente81
    Gjest
    http://no.kelkoo.com/ctl/do/compare?...ren=0&x=21&y=8
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    skal gjøre mitt beste for å komme meg nedover.

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    nei gidder ikke stresse med hotell.

Jente81
    Gjest
    nei gidder ikke stresse med hotell.
    oki

Bronse Member Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    26
    Jeg håååper jeg får kommet meg innover! Nei, jeg skal. hehe

Jente81
    Gjest
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ida Eline
    Jeg håååper jeg får kommet meg innover! Nei, jeg skal. hehe
    ja det MÅ du

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Har planer å komme meg til Oslo.. Håper å ordne meg en billig flybillett og har hørt med en del kjente om overnating, men ikke funnet noen det passet for enda.. mulig jeg flyr opp og ned på lørdagen. I nødsfall så kjører jeg ned fra Trondheim..

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    prøverå komme meg dit ja, er jo ikke lange veien
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Medlem Mr.Nitro har en flott utstråling Mr.Nitro sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    23
    Mayb eg kommer ned å men må ha et sted å bo først.. hmm

Bronse Member Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    jeg skal! uansett. kom meg jo ikke til sandefjord pga x'en men nå kan hu drite å dra for jeg skal...

Ble medlem
    09-2004
    Pokker....Dobbeltbooking... Er Russe-landstreff samme helgen....

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Jeg skal innover å kikke ja.Må sjekke litt opp i hva jeg skal møte på scenen til høsten:-)
    Kom bort å hils hvis dere ser meg der da,alltid koselig det.
    I`m to old for this shit!

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno
    Jeg også, har sykt lyst til Oslo, men landstreffet er bare en eneste gang, Oslo kan man se siden

TEAM BODYTECH

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    I am in

SCP

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Da har jeg billett, plass og bo og togbillett så jeg er definitivt på plass. Visst noen kjenner meg igjen der nede så må dere bare si hei. Jeg heter Stig, bare slik at dere ikke føler dere helt teit og sier "Hey MrMuscle"

Administrator Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Da har jeg billett, plass og bo og togbillett så jeg er definitivt på plass. Visst noen kjenner meg igjen der nede så må dere bare si hei. Jeg heter Stig, bare slik at dere ikke føler dere helt teit og sier "Hey MrMuscle"
    Hahaha. Ser det for meg. Dårlig teit å bruke nick på hverandre når man treffes.

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tank_Fjell
    Hahaha. Ser det for meg. Dårlig teit å bruke nick på hverandre når man treffes.
    Ja er få jeg kan navnet på, så visst jeg ser noen så tror jeg linjen min må bli "Hei, poster ikke du på fitnessprat?". Vurderer å gå med fitnessprat genseren min og, bare for å gjøre det lett for folk hehe.

Bronse Member Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    26
    Våre billetter er også i boks Gleder meg

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ida Eline
    Våre billetter er også i boks Gleder meg
    Jeg har fått på rad 2, håper ikke scenen er for høy slik at man får kink i nakken.

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Har selv ikke fått bestillt enda,men flott at det blir en gjeng fra FP da:-)

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Jeg skal nok om PG* kjører. :P

GridIron Barbell

cb
    cb er ikke aktiv
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Da var billettene i boks:-)
    Rad 2.

Kliss nytt medlem GlennW is on a distinguished road
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    34
    skal bare inn å se i år, ikke stå på scene.
    Får vente med NM og Nordisk

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno

prioriterings sak det da
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    08-2004
    Hei hei!!

Marianne og Sondre sitter nær midtgangen på rad5!!

Gleder meg!! Si hei dere som vet hvem vi er!

Marianne

Ble medlem
    01-2004
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av MissAnne
    Hei hei!!

Marianne og Sondre sitter nær midtgangen på rad5!!

Gleder meg!! Si hei dere som vet hvem vi er!

Marianne
    Det gjør vi også tror jeg Var iallefall på rad fem, husker ikke helt plassene
    Sees snart!

Gold Member tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Jeg kommer sikkert til å sitte på 1. eller 2. rad det meste av stevnet. Et lite fravær under forbedømmingen, men så regner jeg med å være tilbake igjen - med mindre de andre er 10 kilo overvektige
    NORKOST - yammi!!!!

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Har alle kjøpt bill allerede? Tenkte å kjøpe der jeg men....

hmm...

SCP

cb
    cb er ikke aktiv
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Sitat Opprinnelig skrevet av tricepsman
    Jeg kommer sikkert til å sitte på 1. eller 2. rad det meste av stevnet. Et lite fravær under forbedømmingen, men så regner jeg med å være tilbake igjen - med mindre de andre er 10 kilo overvektige

Ønsker deg selvsagt lykke til Tric

Blir morro å se deg på scenen igjen.

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ingar
    Jeg skal nok om PG* kjører. :P
    Blir Oslo hele uken på meg pga militaty tattoo'n i spektrum, håper jeg får sett mesteparten av OGP fordi om. Kjøper bilett i døra regner jeg med..

Gold Member tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Sitat Opprinnelig skrevet av cb
    Ønsker deg selvsagt lykke til Tric

Blir morro å se deg på scenen igjen.

Takk
    Gleder meg virkelig til å bli ferdig nå. Må seff følge en noenlunde strikt diett noen uker etter neste helg også, men jeg kan i allefall øke inntaket med borti 1000 kcal pr dag eller så, og det kommer nok til å merkes på trykket - for det er rimelig fraværende om dagen......

Eneste målsetning for neste helg er i grunn å komme i bedre form, og treffe litt bedre med vann og karb enn i Sandefjord. Greier jeg det, så er jeg kjempefornøyd om jeg så havner på sisteplass.
    Har lært utrolig mye de siste 3-4 månedene mht hva som må til for å komme i form, og hvordan jeg takler det mentalt, og det har i seg selv vært mer enn god nok lønn for strevet.
    NORKOST - yammi!!!!

Sid
    Sid er ikke aktiv
    Rødvinsflekken Sid is a jewel in the rough Sid is a jewel in the rough Sid sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Kommer nok ikke, midt i flyttinga. Snakker om dårlig timing!

cb
    cb er ikke aktiv
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Sitat Opprinnelig skrevet av tricepsman
    Takk
    Gleder meg virkelig til å bli ferdig nå. Må seff følge en noenlunde strikt diett noen uker etter neste helg også, men jeg kan i allefall øke inntaket med borti 1000 kcal pr dag eller så, og det kommer nok til å merkes på trykket - for det er rimelig fraværende om dagen......

Eneste målsetning for neste helg er i grunn å komme i bedre form, og treffe litt bedre med vann og karb enn i Sandefjord. Greier jeg det, så er jeg kjempefornøyd om jeg så havner på sisteplass.
    Har lært utrolig mye de siste 3-4 månedene mht hva som må til for å komme i form, og hvordan jeg takler det mentalt, og det har i seg selv vært mer enn god nok lønn for strevet.

Sålenge du er 100% fornøyd selv,så betyr ikke plasseringene noe mener jeg.Klarer du å bli hardere/tørrere i beina enn det du var i Sandefjord,så blir det jævlig bra.
    Det blir nok deilig å kunne øke litt på matmengden snart ja,jeg vet hvordan det er å ikke ha trykk i musklene,men nå har jeg ikke kommet til det værste enda da:-)
    Blir nok beintøfft de siste ukene til høsten for min del,men det gjelder vel alle som stiller.
    Som nevnt gleder jeg meg til å se deg på scenen igjen,og skal ha videokameraet full lada.

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    finnes det no timeplan eller lignende for oslo grand prix ?
    er det bare den ene dagen eller er det 2 dager, når er fitness, når er bygging..osvosv..?

Hakuna Matata

Jente81
    Gjest
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba
    finnes det no timeplan eller lignende for oslo grand prix ?
    er det bare den ene dagen eller er det 2 dager, når er fitness, når er bygging..osvosv..?
    Kun lørdagen....
    Vet ikke tidene men begynner vel med fitness osv...og kroppsbyggingen til sist...sikkert andre som vet bedre

PG*
    PG* er aktiv nå
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    programmet står på siden..

http://www.nkf-ifbb.no/OGP-2006_kjoreplan.html

Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG*
    aah,der ja ...takker og bukker

Hakuna Matata

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Det var dumt at styrkemomentene gikk samtidig som forebedømmingen, da får jeg ikke de med meg men men.

It's T-Shirt Time!!!! Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Kan man kjøpe biletter i døren og er det noen som vet om man kan betale med kort??
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anders92 Vis post
    Sorry,mye testo i kroppen etter en skikkelig jern økt,blir fort aggressiv etter trening!

Ble medlem
    08-2004
    Klart man kan betale med kort på konserthuset.
    Stor flott bilettluke der..

Marianne

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hollywood
    Kan man kjøpe biletter i døren og er det noen som vet om man kan betale med kort??
    Kommer du ikke og holder meg i hånda å leier meg inn....????

SCP

Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    æsj, ingen å dra med... jeg er for liten til å tusle rundt der alene

Hakuna Matata

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba
    æsj, ingen å dra med... jeg er for liten til å tusle rundt der alene
    host

SCP

+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder