+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 28 av 28

Tråd: Resultater Fra Stavanger Open

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28

Resultater Fra Stavanger Open

http://stavangeropen.biringt.com/

lokal vinner både i -180 og +180

evy vant seffølgelig sin klasse og freshh har jeg hørt var HELT rå på scenen

tricepsman fikk 2 plass så vitt jeg ser å så rå ut
    Sist endret av GrEmLiNgS; 29-09-07 kl 16:52
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    http://stavangeropen.biringt.com/

lokal vinner både i -180 og +180

evy vant seffølgelig sin klasse og freshh har jeg hørt var HELT rå på scenen

tricepsman fikk 2 plass så vitt jeg ser å så rå ut
    Øyvind Fjeldseth fikk 4 plassen og BF er ikke bestemt enda så de resultatene vet jeg ikke hvor du har funnet?
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Freshh Vis post
    Øyvind Fjeldseth fikk 4 plassen og BF er ikke bestemt enda så de resultatene vet jeg ikke hvor du har funnet?
    Fikk Tric 4. plass?

Hvem slo han?

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    1 Jørgen Korneliusen
    2 Joel Pascua'
    3 En svenske
    4 Øyvind
    5 Simen Waaler
    6 Erik Fallet Haugli

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Får vi se bilder av fresh på scenen?
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    1 Jørgen Korneliusen
    2 Joel Pascua'
    3 En svenske
    4 Øyvind
    5 Simen Waaler
    6 Erik Fallet Haugli
    Da må Jørgen ha stått på de siste årene. Husker at han hadde noen vonde sener i underarmene sist gang jeg snakket med han.

Få se noen bilder av Joel og hans enorme quads...

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Kroppsbygging Herrer -90kg

1.Ayad Kadem Musa
    2.Tom Andre Lyng
    3.Kenneth Schult
    4.Soran Rashid
    5.Thomas Wolden

Kroppsbygging Herrer +90kg

1.Jørgen Corneliussen
    2.Joel Pascua
    3.Mikael Gumse
    4.Øyvind Fjelseth
    5.Simen Waaler

Overall Stavanger Open 2007 Kroppsbygging:

1.Jørgen Corneliussen

TEAM BODYTECH

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Dæven, Jørgen vant ja. Trener han på Pro Gym i Drammen ennå?
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    hmm det var snodig! resultatene fikk jeg fra lista på den linken der... har tydeligvis vært feil resultater der da den ble lagt ut... leste rett av med en gang den ble lagt ut... var forøvrig ei vennine som fortalte meg om resultatene å henviste til linken

resultatene lå også i samme rekkefølge på iform tidligere i dag hehe.. ser dem har blitt retta nå
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    hmm det var snodig! resultatene fikk jeg fra lista på den linken der... har tydeligvis vært feil resultater der da den ble lagt ut... leste rett av med en gang den ble lagt ut... var forøvrig ei vennine som fortalte meg om resultatene å henviste til linken

resultatene lå også i samme rekkefølge på iform tidligere i dag hehe.. ser dem har blitt retta nå
    Det var nok bare rekkefølgen som deltagere du fikk med deg slik da kanskje

Platinum Member PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte
    Ble medlem
    05-2007
    Hvilken plass kom freshh på?

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92 Vis post
    Hvilken plass kom freshh på?
    Ser ut som hun var alene om å stille i sin klasse, så man kan vel si at hun vant
    .......................................R.I.P..........................................

Platinum Member PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte
    Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Ser ut som hun var alene om å stille i sin klasse, så man kan vel si at hun vant
    Daså Hvilken klasse var det da?

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Bodybuilding damer.

Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Bodybuilding damer.
    Hmm, trodde det var flere damer som driver med bodybuilding i Norge, enn som så Men konge at hun vant da

Ble medlem
    07-2005
    Kult å få førsteplassen, men altså.. Dethadde vert kulere å vunnet over noen. Litt gøy at de kjørte det obligatoriske sammen med -80 gutta da

Ble medlem
    05-2007
    Kult å få førsteplassen, men altså.. Dethadde vert kulere å vunnet over noen. Litt gøy at de kjørte det obligatoriske sammen med -80 gutta da
    0 eller 1000! Vinning er vinning Du hadde vunnet uansett du Freshh

Gold Member tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Sitat Opprinnelig skrevet av Biggus Vis post
    Dæven, Jørgen vant ja. Trener han på Pro Gym i Drammen ennå?

Jørgen er på Pro Gym ja - og som resultatet indikerer i kanonform om dagen!
    NORKOST - yammi!!!!

Gold Member tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Da må Jørgen ha stått på de siste årene. Husker at han hadde noen vonde sener i underarmene sist gang jeg snakket med han.

Få se noen bilder av Joel og hans enorme quads...

Joel har enorme Quads, men i går blei han slått av Jørgen på den fronten.
    Joel hadde mye bedre legger en Jørgen dah Jørgen vant nok over Joel først og fremst pga hardheten - ellers var det nok ganske jevnt!
    NORKOST - yammi!!!!

Gold Member aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    23
    bilder?
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92
    Jeg er 15 år, har stil og liker biler. Klart jeg liker rap og hip/hop!

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Gratulerer til Freshh, Tricepsman og Jente81 for flotte resultater.

Var lyset på scenen så dårlig som det ser ut på bildene? Jeg syns det så skikkelig forferdelig ut.

Ble medlem
    07-2005
    Det var i allefall helt grusomt å stå der.. Skikkelig varmt og jævlig . Og ikke minst trangt.. Men stevnet i seg selv var veldig bra!

Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Gratulerer til Freshh, Tricepsman og Jente81 for flotte resultater.

Var lyset på scenen så dårlig som det ser ut på bildene? Jeg syns det så skikkelig forferdelig ut.
    Marthe var kjempeflott På scenen! Siden hun i tillegg er fra samme klubb som meg så er jeg ekstra stolt av henne dah
    Fikk dessverre ikke sett Berit annet enn bak scenen, men hun var i meeeget bra form. Ut fra bildene jeg har sett av henne fra stevnet så var hun kanonbra på scenen også!
    Gratulerer til begge!

Intim og grei scene - men pga lav takhøyde; fullstendig feil til dette formålet.
    Lyset var ikke så ille som det ser ut på bildene - så lenge en sto på linja. Bomma en 20 cm på den så bomma en imidlertid stygt på lyset også. Tror ikke lyskasterne kunne ha vært stort mer enn 3 meter over scenen - og stilt skrått inn mot oss, så det var litt som å prøve å treffe et lommelyktlys...... Var, pga den korte avstanden til lyset, sikkert over 30 grader oppå der - noe som gjorde at svetten rant på de fleste

For dommernes del tror jeg uansett lysforholdene var greie nok, og det er jo tross alt betryggende
    NORKOST - yammi!!!!

Gold Member Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Hva heter han i 90kg+ fra Haralds med stripe på huet?

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Sitat Opprinnelig skrevet av tricepsman Vis post
    Jørgen er på Pro Gym ja - og som resultatet indikerer i kanonform om dagen!
    Det må jeg si. Har ikke sett han på et par år. Kunne ikke forestille eg at han skulle slå deg på scenen. Hvor mye veide han inn på? Bra jobba av begge to. Skal si dere setter Drammen på kartet. Regner med at det blir 1. og 2. plass på dere i NM da
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Deviant Vis post
    Hva heter han i 90kg+ fra Haralds med stripe på huet?
    Simen ?
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Sitat Opprinnelig skrevet av Biggus Vis post
    Det må jeg si. Har ikke sett han på et par år. Kunne ikke forestille eg at han skulle slå deg på scenen. Hvor mye veide han inn på? Bra jobba av begge to. Skal si dere setter Drammen på kartet. Regner med at det blir 1. og 2. plass på dere i NM da
    Jørgen har jobba utrolig målrettet de siste par årene (etter at han vant NM sist). Har lagt på seg en kilo eller så med muskler, og er bedre enn noensinne! Så at han skulle vinne i Stavanger kom ikke overraskende kan man si.

Krysser fingre og tær for ham i helga også, men da er nok konkurransen en del hardere - med en forbedret Joel, og en Kenneth Mandal som forhåpentlig treffer goformen nok en gang På papiret skal det i hevrtfall stå mellom dem

Sjøl tar jeg det som det kommer, men håper og tror seff på pallplass denne gangen også - med mindre jeg driter meg helt ut denne uka
    NORKOST - yammi!!!!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.