http://stavangeropen.biringt.com/
lokal vinner både i -180 og +180
evy vant seffølgelig sin klasse og freshh har jeg hørt var HELT rå på scenen
tricepsman fikk 2 plass så vitt jeg ser å så rå ut
http://stavangeropen.biringt.com/
lokal vinner både i -180 og +180
evy vant seffølgelig sin klasse og freshh har jeg hørt var HELT rå på scenen
tricepsman fikk 2 plass så vitt jeg ser å så rå ut
Sist endret av GrEmLiNgS; 29-09-07 kl 16:52
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
1 Jørgen Korneliusen
2 Joel Pascua'
3 En svenske
4 Øyvind
5 Simen Waaler
6 Erik Fallet Haugli
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-
Får vi se bilder av fresh på scenen?![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Kroppsbygging Herrer -90kg
1.Ayad Kadem Musa
2.Tom Andre Lyng
3.Kenneth Schult
4.Soran Rashid
5.Thomas Wolden
Kroppsbygging Herrer +90kg
1.Jørgen Corneliussen
2.Joel Pascua
3.Mikael Gumse
4.Øyvind Fjelseth
5.Simen Waaler
Overall Stavanger Open 2007 Kroppsbygging:
1.Jørgen Corneliussen
Dæven, Jørgen vant ja. Trener han på Pro Gym i Drammen ennå?
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
hmm det var snodig! resultatene fikk jeg fra lista på den linken der... har tydeligvis vært feil resultater der da den ble lagt ut... leste rett av med en gang den ble lagt ut... var forøvrig ei vennine som fortalte meg om resultatene å henviste til linken
resultatene lå også i samme rekkefølge på iform tidligere i dag hehe.. ser dem har blitt retta nå
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Hvilken plass kom freshh på?
.......................................R.I.P..........................................

Bodybuilding damer.

Kult å få førsteplassen, men altså.. Dethadde vert kulere å vunnet over noen. Litt gøy at de kjørte det obligatoriske sammen med -80 gutta da![]()

bilder?
Opprinnelig skrevet av Alex_92
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Gratulerer til Freshh, Tricepsman og Jente81 for flotte resultater.
Var lyset på scenen så dårlig som det ser ut på bildene? Jeg syns det så skikkelig forferdelig ut.
Det var i allefall helt grusomt å stå der.. Skikkelig varmt og jævlig . Og ikke minst trangt.. Men stevnet i seg selv var veldig bra!![]()
Marthe var kjempeflott På scenen! Siden hun i tillegg er fra samme klubb som meg så er jeg ekstra stolt av henne dah![]()
Fikk dessverre ikke sett Berit annet enn bak scenen, men hun var i meeeget bra form. Ut fra bildene jeg har sett av henne fra stevnet så var hun kanonbra på scenen også!
Gratulerer til begge!
Intim og grei scene - men pga lav takhøyde; fullstendig feil til dette formålet.
Lyset var ikke så ille som det ser ut på bildene - så lenge en sto på linja. Bomma en 20 cm på den så bomma en imidlertid stygt på lyset også. Tror ikke lyskasterne kunne ha vært stort mer enn 3 meter over scenen - og stilt skrått inn mot oss, så det var litt som å prøve å treffe et lommelyktlys...... Var, pga den korte avstanden til lyset, sikkert over 30 grader oppå der - noe som gjorde at svetten rant på de fleste
For dommernes del tror jeg uansett lysforholdene var greie nok, og det er jo tross alt betryggende![]()
NORKOST - yammi!!!!
Hva heter han i 90kg+ fra Haralds med stripe på huet?
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
Jørgen har jobba utrolig målrettet de siste par årene (etter at han vant NM sist). Har lagt på seg en kilo eller så med muskler, og er bedre enn noensinne! Så at han skulle vinne i Stavanger kom ikke overraskende kan man si.![]()
Krysser fingre og tær for ham i helga også, men da er nok konkurransen en del hardere - med en forbedret Joel, og en Kenneth Mandal som forhåpentlig treffer goformen nok en gangPå papiret skal det i hevrtfall stå mellom dem
Sjøl tar jeg det som det kommer, men håper og tror seff på pallplass denne gangen også - med mindre jeg driter meg helt ut denne uka![]()
NORKOST - yammi!!!!