+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 23 av 23

Tråd: San Francisco Grand Prix 2006 (Webcast)

Silver Member wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter sin avatar
    Ble medlem
    02-2004
    Alder
    26

San Francisco Grand Prix 2006 (Webcast)

Hej...

Tenkte kanskje det er noen der ute som kunne tenke seg å få med seg dette:

her er link til webcast: http://www.bodybuilding.com/fun/2006sanfran_webcast.htm

Schedule of Events:

Saturday, March 11th: 9:00am
    Athlete brief - Chabot College Performing Arts Center

Saturday, March 11th: 11:00am
    Prejudging - Chabot College Performing Arts Center

Saturday, March 11th: 5:30 pm
    Athlete brief - Chabot College Performing Arts Center

Saturday, March 11th: 6:30pm
    Finals - Chabot College Performing Arts Center

kos dere !
    Begynn med å gjøre det som er nødvendig, deretter det som er mulig. Og plutselig greier du det umulige
    Min Treningslogg

Min Profil

http://s1.gladiatus.no/game/c.php?uid=56766

Silver Member wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter sin avatar
    Ble medlem
    02-2004
    Alder
    26
    ajt...

Tenkte bare å få den opp i lyset igjen så folket skulle få med seg
    Begynn med å gjøre det som er nødvendig, deretter det som er mulig. Og plutselig greier du det umulige
    Min Treningslogg

Min Profil

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    hva tidspunkt er dette i vår tidsone?

Ble medlem
    02-2004
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    hva tidspunkt er dette i vår tidsone?

http://www.timeanddate.com/worldclock/city.html?n=224
    Min Treningslogg

Min Profil

Gold Member ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    Eddie Abbew
    Melvin Anthony
    Mo Anouti
    Pablo Arevalo
    Gustavo Badell
    Paul Baker
    Eryk Bui
    Alberto Bistocchi
    Chris Cook
    Kris Dim
    Aiman Faour
    Derik Farnsworth
    Toney Freeman
    Neil Gardner
    Ahmad Haidar
    Johnnie Jackson
    Heiko Kallbach
    Rod Ketchens
    Beat Meschberger
    Evgeny Mishin
    Mustafa Mohammad
    Moe El Moussawi
    Dragan Paunovic
    Franklin Roberson
    Armin Scholz
    Heinz Senior
    Roc Shabazz
    Branch Warren
    Ricky Welling
    Hidetada Yamagishi
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

Gold Member ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    Blir vell tight mellom Gustavo og Branch!

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Klokken 9 i kveld norsk tid

TEAM BODYTECH

Holy blood - III Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Må nesten få meg meg litt av det her. Skal bli artig og se hvordan Branch har holdt forma fra Arnold Classics.
    Oh, the boy's a slag... The best you ever had.

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Enig. Blir spennende å se Branch igjen. Han så knallbra ut i Arnold Classic. Mye bedre enn Badell!

Holy blood - III Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Synes faktisk Branch var helt på linje med Dexter under Arnold Classics. Badell skuffa meg litt der.

Consigliere - X diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Fedon: Du bare hater dexter du, din bæsj!
    may the wind always be at your back,
    and the sun always upon your face,
    and may the wings of destiny carry you aloft to dance with the stars.

Ble medlem
    02-2004
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av diste
    hehe..
    Min Treningslogg

Min Profil

Ble medlem
    10-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av diste
    Nei det er bare du som mangler et objekivt syn på saken.blæææ

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    San Francisco Pro Final Results
    March 11, 2006
    Hayward, California
    1) Gustavo Badell
    2) Branch Warren
    3) Melvin Anthony
    4) Mustafa Mohammad
    5) Tony Freeman
    6) Ahmad Haidar
    7) Johnnie Jackson
    8) Armin Sholz
    9) Roc Shabazz
    10) Kris Dim
    11) Hidetada Yamagishi
    12) Chris Cook
    13) Eddie Abbew
    14) Frank Roberson
    15) Ricky Welling

Superior newbie Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Nummer 15 trenger litt oppmerksomhet. Jeg så på symmetrirunden og da la jeg merke til en høy, hvit kar som virka jævlig ustødig. Litt mye JD eller dehydrering tenkte jeg....så ser jeg på poseringene i dag tidlig...og da viser det seg at Ricky Welling faktisk er 100 % blind. Bare å ta av seg hatten for den karen!
    This is war, take no prisoners (D.Yates)

Ble medlem
    10-2004
    All respekt til Welling ja.
    Jeg må også legge til at Gustavo viste fine takter igår.

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hard_gainer
    Nummer 15 trenger litt oppmerksomhet. Jeg så på symmetrirunden og da la jeg merke til en høy, hvit kar som virka jævlig ustødig. Litt mye JD eller dehydrering tenkte jeg....så ser jeg på poseringene i dag tidlig...og da viser det seg at Ricky Welling faktisk er 100 % blind. Bare å ta av seg hatten for den karen!
    Greg Rando er det også, og han ser dritrå ut.

Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Tony Freeman hadde sin beste visning jeg har sett ihvertfall. Han likner litt på Flex Wheeler.

GridIron Barbell

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Øyh, Hidetada Yamagishi brukte musikken jeg lenge hadde tenkt å bruke. Den Lee Labrada poset til i Olympiaen '92.
    Han poset på samme måte også, nå fikk jeg lyst til å satse på å bygge meg opp igjen for å kunne stille... Hmmm.

GridIron Barbell

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ingar
    Øyh, Hidetada Yamagishi brukte musikken jeg lenge hadde tenkt å bruke. Den Lee Labrada poset til i Olympiaen '92.
    Han poset på samme måte også, nå fikk jeg lyst til å satse på å bygge meg opp igjen for å kunne stille... Hmmm.
    bygge deg opp igjen? har du vært stor noen gang da?

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG*
    bygge deg opp igjen? har du vært stor noen gang da?
    Hehe, nei. Men jeg har vært større.

GridIron Barbell

Silver Member - III Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av
    Ble medlem
    03-2004
    Fyyy søren!!blind og klare og bygge seg opp en slik fysikk!!! det står det tonner og lass med respekt av, det må jeg viiirkelig si!
    I`m Fitnessfrosk, get used to it!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.