Mange her som har planer om å stille i SGP ?
Mange her som har planer om å stille i SGP ?
-- all the best at suveren@hushmail.com--
Kjarsten min skal stille i Kroppsbygging!! Sammen med tvillingbroren sin!![]()
Mari
Kommer mange fra Team Fitnessplanet vet jeg. Både byggere og fitnessutøvere. Jeg har line-up trening med fitnessutøverne, håper de gjør meg stolte....hehe....
Sist endret av janne; 31-03-04 kl 12:46
Trenger de hjelp fra meg også?? ho ho ho.......
Nevn noen kjente navn da!!
Soje
Online PT er ditt naturlige valg for diett- og treningsråd når du skal delta i Athletic Fitness.
Legger inn et lite bilde av kjarsten min, som virkelig begynner aa bli klar om dagen!Opprinnelig skrevet av Soje
Skikkelig Stolt av HAN!!!!
Mari
andre nilseneller kan det være broren, ser faaen ikek forskjell på de to... svær er de no begge to
Bedre med en god trekant, enn en ond sirkel
Andre' Nielsen!Opprinnelig skrevet av Grizzly
![]()
Mari
*pirke pirke*![]()

den karen der har økt i masse i det siste!Opprinnelig skrevet av Mari
![]()
en kroppsbygger som er KJEKK!! det skal en leite lenge etter!!
Du har tydeligvis ikke vært på Gressvik utenfor Fredrikstad før.Opprinnelig skrevet av PeterSQRM
![]()
*drar hånda gjennom håret*
Ehh...? hehe.![]()
![]()
Han var ikke akkurat min typeOpprinnelig skrevet av PeterSQRM
![]()
jay cutler er da kjekk
Jeg tenkte for så vidt mer på fitnessutøvere jeg da![]()
Regner ikke med at Andrè Nielsen skal stille der![]()
Online PT er ditt naturlige valg for diett- og treningsråd når du skal delta i Athletic Fitness.
Mona Hoff Andersen skal iallefall stille, første gang på.. hmm.. tre år? Er det så lenge siden..? Jeg skal være personlig fanklubb hehe![]()
Naar skal du stille selv da Phona????
Mari
Hehe, om et år! :P om det blir slik jeg vil! Reiser til Danmark om fire mnd for å begynne å trene ordentlig![]()
Mona var innom Fredrikstad for halvannen uke siden. Var ganske hard, hun men ikke oppsiktsvekkende. Uansett så har hun nok kontroll selv om hun virket til å være litt bekymret selv.
Soje
Sånn rent teknisk blir det vel andre gang.....siden hun stiller i BF i Vesterås nå til helgen, jeg skal være med som heiagjeng og fotograf....Opprinnelig skrevet av Phona
![]()
Hun blir nok en av de hardeste på scenen, har enda ikke sett noen som er hardere av utøverne jeg har sett på......men mine gjetninger er at Pia Marlen blir knallhard, om hun ikke med vilje går inn for en softere look....Opprinnelig skrevet av Soje
Er det lagt ut billetter for forhåndssalg? Eller får man kun kjøpt i døra?
je ska no se på ja, men skal stille i NM til høsten.. johooo !pumping:
Noen som har resultatlistene fra helga ??
"All right, they're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us.... they can't get away this time" Lewis B. "Chesty" Puller.
Opprinnelig skrevet av L
den er ikke lagt ut på sidene en gang... jævla treigt, irriterende , spør du meg!!!!!![]()
Rune Nielsen vannt -80 og overall pluss beste possor!!!!!![]()
Andre Nielsen vannt klassen over!!
Mari

rent bordgrattis