+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 77

Tråd: sandefjord og oslo gp

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28

sandefjord og oslo gp

går av stabelen neste helg og oslo gp helgen om to uker.

det ser ut som det kan bli en RÅ linup i samtlige klasser.

hvem skal bort over å se på?

jeg skal bort på begge stevnene selvsagt
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Kan ikke helgen Sandefjord er, men skal "selvfølgelig" på Oslo GP...alt annet ville vært for galt da jeg bor 100m fra der det arrangeres i år
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba Vis post
    Kan ikke helgen Sandefjord er, men skal "selvfølgelig" på Oslo GP...alt annet ville vært for galt da jeg bor 100m fra der det arrangeres i år
    høres bra ut!

da sees vi nok der
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Vurderer å gå på mitt første stevne av denne typen, men det avhenger av jobb og fritidsaktiviteter om jeg får tid.

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    seff....
    www.mthereseo.blogg.no

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Tenkte å stikke innom hvis det passer

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Riinoo Vis post
    seff....
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    Tenkte å stikke innom hvis det passer
    hehe morsomme hjørnet i dag

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av altitude Vis post
    Vurderer å gå på mitt første stevne av denne typen, men det avhenger av jobb og fritidsaktiviteter om jeg får tid.
    det syns jeg nå så absolutt du skal ta deg tid til

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    hehe morsomme hjørnet i dag
    i dag? er jeg ikke det hver dag??

PG*
    PG* er aktiv nå
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    det syns jeg nå så absolutt du skal ta deg tid til
    enig

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Jeg skal til Oslo.

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Skal hvertfall til Sandefjord og kikke
    I`m to old for this shit!

Medlem MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow sin avatar
    Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Jeg skal også til Sandefjord for å se Aldri vært på noe sånt før, så gleder meg.

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Det selges øl på Oslo GP? Er den noe spennende å se på i 14-20-tiden på lørdag?
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    jaggu...det går på lørdagen jo, da spørs det om ikke jeg trekker inn til byen også
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Regner med det blir en del folk på finalen i Oslo da Markus Ruhl visstnok skal være gjesteposør.

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Seriøst?? :O
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Regner med det blir en del folk på finalen i Oslo da Markus Ruhl visstnok skal være gjesteposør.
    what seriøst? dette har jeg ikke fått med meg!

jeg kommer til oslo men må droppe sandefjord grunnet jobb, men frøkna reiser bort da hun skal smøre.

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    jepp...står på forsiden hvert fall:

Guestposer: Markus Ruhl!
    Also meet Markus at SportsNutritions expo

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Det er ølsalg?
    http://www.dingsekongen.no

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Hmm OGP eller FIBO, tøft valg... De selger øl på FIBO

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    FIBO er vel helgen etterpå?

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    www.fibo.de

24-25 april for oss som ikke har kontaktene i orden!

Noen som har lyst til å ta en impulsiv tur?

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    2000kr for fly + hotell

9:15 Avreise Oslo (OSL)
    Ankomst Düsseldorf (DUS) 21:10 fr 23-apr
    Varighet: 1t 55min
    Norwegian Air Shuttle Norwegian Air Shuttle 1132
    Direkte/non-stopflyvning

21:40 Avreise Düsseldorf (DUS)
    Ankomst Oslo (OSL) 23:35 sø 25-apr
    Varighet: 1t 55min
    Norwegian Air Shuttle Norwegian Air Shuttle 1133
    Direkte/non-stopflyvning

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Faen, er det ingen her som vet om det selges øl? Liker dere ikke øl?
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sentrum Scene har alltid hatt servering på lørdagkveld. Men det er første gang det holdes på Chateau Neuf så hvordan det gjøres der vet vi ikke. Men dere klarer vel dere 3-4 timer uten øl, sikkert ikke tomt på utestedene etterpå.

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    chateau neuf har sjenk hvert fall.

Ble medlem
    05-2004
    Sentrum Scene har alltid hatt servering på lørdagkveld. Men det er første gang det holdes på Chateau Neuf så hvordan det gjøres der vet vi ikke. Men dere klarer vel dere 3-4 timer uten øl, sikkert ikke tomt på utestedene etterpå.
    Må jo drikke byggerdamene fine

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Skal jeg dra på noe sånt må det være alkohol tilgjengelig!
    http://www.dingsekongen.no

Stengt konto Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    meg og fruen tar nok turen til sandefjord

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Jeg syns NK kan mekke noen odds og ta i mot bets. En boks pro blend til den som nailer flest korrekte plasseringer! Centrebet har dessverre ikke Sandefjord Open Bodyfitness +163 cm i sitt oddstilbud
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Hva tipper du isåfall?
    www.mthereseo.blogg.no

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Bodyfitness +163 cm:

Mette Ulseth, MyRevolution Team - Norway

Therese Ødegaard, Team PowerUp - Norway

Tone Hassel, Team Nordic Steel - Norway

Therese Mæhle-Svensen, Team 24fitness - Norway

Karen Svendsen, team gymgrosisten - Norway

Elisabeth Rolsdorph, Ragnarokk KFK - Norway
    Jeg skal saumfare teh internets for blogger før jeg spår utfallet!
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Umulig å si da nesten ingen har vært på scenen før og mange er elendige på å legge ut formbilder. Etter forebedømmingen bør jeg dog ha fin kontroll på de fleste plasseringene.

Ble medlem
    04-2006
    Mette Ulseth så jo rimelig bra ut

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    hmm...er det vits å dra bare for å se forbedømmingen, eller er det finalene som gjelder? kræsjer litt med nm i kickboxing :/

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Personlig om jeg hadde måtte bare gått på en av delene så hadde jeg valgt forebedømmingen. Det er der man får se fysikkene, alle sammenligningene etc. Men om man bare er ute etter show og øl så er finalen tingen å gå på.

I sandefjord har de alt i et, så fitness er ferdig til 14.30.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Personlig om jeg hadde måtte bare gått på en av delene så hadde jeg valgt forebedømmingen. Det er der man får se fysikkene, alle sammenligningene etc. Men om man bare er ute etter show og øl så er finalen tingen å gå på.

I sandefjord har de alt i et, så fitness er ferdig til 14.30.
    det blir for spessielt intreresserte det da synes du ikke?

finalen de fleste "vanlige" dødelig liker best da man får se friprogram osv da

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    faen det plager meg at jeg ikke får sett sandefjord

Andrè ser bare helt insane rå ut og lille bror kommer nok også til å kicke ass i fitnessen!
    men men jeg får smøre meg med tolmodighet til neste helg...

denne helgen blir bare super kjekk, male male male....

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Bodyfitness +163 cm:

Jeg skal saumfare teh internets for blogger før jeg spår utfallet!
    Her er en objektiv vurdering av kanditatene! Oddsantydningen er i hovedsak basert på blogkvaliteten.

Noen kan ta ansvaret med å sette tall på disse vurderingene. Jeg er nok litt for snill.
    Jeg tror dette kan bli et close race!

Mette Ulseth, MyRevolution Team - Norway
    http://metteulseth.blogg.no/

Masse flexebilder av god kvalitet. Bilder av lykketroll og nyinnkjøpte treningsklær.
    Lovende kanditat.
    God odds.

Therese Ødegaard, Team PowerUp - Norway
    http://mthereseo.bloggbyen.com/

Vår alles kjære debutant.
    Trolig en av de mest gjennomførte bloggene blant kandidatene. Her finner vi alt en fitnessjenteblog skal ha; matbilder, nyanskaffelser som er treningsmessig korrekte, dagbok(altså 100% piss), belærende innlegg og kjøretøy.
    Sist, men ikke minst inneholder den en god del flexebilder av grei kvalitet.
    Middels-til-god odds.

Tone Hassel, Team Nordic Steel - Norway
    http://tonemor81.blogspot.com/

Mild til moderat dagbokvirksomhet. Sammen med en kroppsbygger. Bilder av hunder, påskekyllinger og tidligere konkurransebilder.
    Viser til en tidligere moderat fysikk, kjenner ikke til plasseringer men trolig ikke videre fra forbedømming.
    Erfaring, sammen med en som er sterk og i tillegg trener med gutta halv syv og bruker hulkenbilde.

Jeg vil si middels-til-god odds her og.

Therese Mæhle-Svensen, Team 24fitness - Norway
    http://theresems.blogspot.com/

Ingen middagsbilder. Ingen bilder av nyinnkjøpt Skyr og proteinbar. ingen flexebilder og ikke ett eneste innlegg om janteloven.
    Dårlig odds på hun her.

Karen GYMBO Svendsen, team gymgrosisten - Norway
    http://karensvendsen.blogspot.com/

En blog med "GET BIG OR DIE TRYIN" som tittel. Svært lovende!
    Her finner vi lett blanding av musikklinker til youtube, jantelov, lolcatz, attitude og hardcore-holdning. Bilder av Better Bodies-klær. Flexebilder fra tidligere konkurranser og disse viser grei form!

God odds.

Elisabeth Rolsdorph, Ragnarokk KFK - Norway
    http://elisabethrolsdorph.blogg.no/

Sånn umiddelbart ligner hun her på Nann-Rosita, men hun er mye penere!
    Her finner vi seriøse flexebilder, familiebilder, PARTYbilder. De siste flexebildene ser lovende ut. Dette er en milf med god fitnessfaktor. Det trekker imidlertid noe ned at hun ikke har noen innlegg om lolcats og/eller nye Better Bodies-klær hun har kjøpt seg.

God odds.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Gladgutt! Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Begredelig form på enkelte av de der. Det er lite muskelmasse, og endel av dem ser nesten direkte utrente ut.

Enkelte av dem er derimot bra, men det er ikke akkurat vonka koi og kristine weber over noe av dette :<
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

PG*
    PG* er aktiv nå
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Sitrap fra den feite trønderen

Begynt med litt oppkarbing, så holder en del vann. Veide 84,5 i dagmorges som var det samme jeg veide etter vannkutt i fjor.

Fått på 4 lag med farge, så tror det bare er siste finish på den før symetrien igjen. (3 på bildet)

Håper jeg tørker opp, så blir det nok helt ok. Vet jo ikke hvordan de andre kommer inn, og hinderbanen er jo litt bingo
    Vedlagte bilder

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    hm - vurderer &#229; slenge meg p&#229; trenden - men g&#248;yere &#229; overraske

Bra form p&#229; deg PG!
    www.mthereseo.blogg.no

GrEmLiNgS` Puppet MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Sitter i min ensomme hotellseng i Sandefjord og venter p&#229; morgendagen. Mange av gutta poserte litt under innveiinga, utrolig bra form p&#229; Andre Thesen og Musa! Atle Kielland var seg selv lik...
    PG fikk jeg ikke sett,men h&#248;rte at det ikke var s&#229; aller verst
    Kikki`s lille Vilja tok ogs&#229; en poseringsrunde i bar overkropp og spider man-solbriller etter &#229; ha loadet p&#229; Candy King-"proteiner" (*kremt*) haha!

Uansett, tror det blir BRA i morgen...bare synd at jeg ikke f&#229;r sett s&#229; mye av showet Men noen m&#229; st&#229; med malingsrullene og legge siste finishen p&#229; kunstverkene fra Team City Gym

Platinum Member TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    27
    Din heldiggris Mari som får gå på konk!!
    http://fitnessprat.no/showthread.php?t=27446 <---treningsdagbok

1.pl City Open 2007

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Vilja var rimelig stolt av et skjell hun fant
    ...rett f&#248;r enda en poseringsrunde i baris - haha den ungen er jo helt r&#229;
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av MiaMari Vis post
    Sitter i min ensomme hotellseng i Sandefjord og venter på morgendagen. Mange av gutta poserte litt under innveiinga, utrolig bra form på Andre Thesen og Musa! Atle Kielland var seg selv lik...
    PG fikk jeg ikke sett,men hørte at det ikke var så aller verst
    Kikki`s lille Vilja tok også en poseringsrunde i bar overkropp og spider man-solbriller etter å ha loadet på Candy King-"proteiner" (*kremt*) haha!

Uansett, tror det blir BRA i morgen...bare synd at jeg ikke får sett så mye av showet Men noen må stå med malingsrullene og legge siste finishen på kunstverkene fra Team City Gym
    Hvem er Atle Kielland? Bra form?

GrEmLiNgS` Puppet MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Hvem er Atle Kielland? Bra form?
    Med fare for &#229; v&#230;re hakket &#230;rlig her ogs&#229; lurer jeg p&#229; om dette er et luresp&#248;rsm&#229;l f&#248;r jeg svarer

Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av MiaMari Vis post
    Med fare for å være hakket ærlig her også lurer jeg på om dette er et lurespørsmål før jeg svarer
    Hehe .. Nei, jeg har bare sett noen innlegg på tf .. ingen bilder.

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Hehe...han i den bl&#229; trusa her:

http://www.iform.no/pub/art.php?id=1567

Fant et meget beskrivende bilde p&#229; TF ogs&#229;, men ble vanskelig &#229; linke til da det va s&#229; ufattelig mange andre bilder p&#229; samme side
    &#168;Finnes sikkert en enklere m&#229;te &#229; gj&#248;re dette p&#229;, men s&#229; nerd er jeg alts&#229; ikke :P

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.