+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultatene 51 til 77 av 77

Tråd: sandefjord og oslo gp

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Stolt storbror nå

broderen stakk av med 2 plassen totalt og ble også vinner av hinderløypa
    Vedlagte bilder
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Streetfighter Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu sin avatar
    Ble medlem
    02-2010
    Alder
    36
    Grattis gremlins

Moro for oss Myo-folk at Marianne Aas Krogh og Mette Ulseth begge tok 2. plass i sine klasser!
    Hurra!!

Gold Member tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    Stolt storbror nå

broderen stakk av med 2 plassen totalt og ble også vinner av hinderløypa
    Hva har han gjort på slutten? Bilder er skumle å vurdere ut fra, men han så da en del skarpere ut for noen dager siden enn i dag? Litt synd i grunn - for uten den væskefilmen hadde han vært en klar vinner i fysikkrunden også.

Oser uansett potensiale av gutten, så det blir moro å følge fortsettelsen!

Ø
    NORKOST - yammi!!!!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av tricepsman Vis post
    Hva har han gjort på slutten? Bilder er skumle å vurdere ut fra, men han så da en del skarpere ut for noen dager siden enn i dag? Litt synd i grunn - for uten den væskefilmen hadde han vært en klar vinner i fysikkrunden også.

Ø

det reagerte faktisk jeg også på men kan med en gang si at bildene han la ut for en ukes tid siden ser noe skarpere ut enn det jeg så live.
    så tror med andre ord han var grise heldig med de bildene

når det gjelder hva han gjorde i slutten vet jeg ikke helt, men det kan sikkert mari legge ut litt mer om da det er hun som har styrt dietten hans

Gold Member tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    det reagerte faktisk jeg også på men kan med en gang si at bildene han la ut for en ukes tid siden ser noe skarpere ut enn det jeg så live.
    så tror med andre ord han var grise heldig med de bildene

når det gjelder hva han gjorde i slutten vet jeg ikke helt, men det kan sikkert mari legge ut litt mer om da det er hun som har styrt dietten hans
    OK, men det forklarer en del vettu. Bilder er skumle å forholde seg til
    Trodde det var mest væske jeg serru, og det kan jo ha vært en del det også - så det var i grunn derfor jeg funderte på hva han hadde gjort de siste dagene
    NORKOST - yammi!!!!

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Synes alle ser bløtere ut på bildenen en vi var i virkeligheten, men lillebroren din var muligens den som var softest av oss fem, men ikke godt å si for meg. Han hadde uansett veldig fin v form og var jo veldig rask på hinderbanen.

Stengt konto Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Den hinderbanen var litt jalla syns jeg Men dere var flinke fordiom

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Herr Fagerli får svær motstand

Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

PKMN PROFESSOR discipline is a jewel in the rough discipline is a jewel in the rough discipline is a jewel in the rough discipline is a jewel in the rough discipline sin avatar
    Ble medlem
    02-2010
    Wow!

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av thedane Vis post
    Den hinderbanen var litt jalla syns jeg Men dere var flinke fordiom
    Ikke min favoritt hinderbane nei, men men gikk tålig greit i år..

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Herr Fagerli får svær motstand

dette bilde er 2 år gammelt, regner med han har vokst/forbedret noe siden da

sist stakk han av med alle mulig premiene han kunne få hehe

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    I går gikk årets utgave av Sandefjord Open av stabelen og jeg var på plass for å få med meg konkurransen. Det var en flott søndag med sol og blå himmel så det var ikke så gale å måtte stå opp før 8.00 for å komme på plass i tide. Det begynte 10.30 med fitnessdelen og jeg syns det er like spennende som byggingen. Så da måtte jeg være på plass.

http://superstig.blogspot.com/2010/0...open-2010.html

Mitt lille "review" av gårsdagens konkurranse.

PG*
    PG* er aktiv nå
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Hyggelig å treffe deg i går Stig. Takk for shaken

Skulle vært flere publikumere som deg som upartisk herier på bra poseringer og prestasjoner og som var den som startet de aller fleste aplausene i salen. Var du og Auestad heiagjengen det var noe liv i.

Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    dette bilde er 2 år gammelt, regner med han har vokst/forbedret noe siden da

sist stakk han av med alle mulig premiene han kunne få hehe
    Hehe dømte den konkurransen bildet er fra.
    Han kom til forbedømminga uten snev av pålagt farge, og så i grunn ikke noe særlig ut i det heletatt - mest rar i grunn.
    Deretter skaffet noen ham farge til finalen......og da blåste han regelrett all de andre av scenen. Sykeste transformasjonen jeg noensinne har sett på et stevne!
    NORKOST - yammi!!!!

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Ca hvor mye veier karen?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Hehe dømte den konkurransen bildet er fra.
    Han kom til forbedømminga uten snev av pålagt farge, og så i grunn ikke noe særlig ut i det heletatt - mest rar i grunn.
    Deretter skaffet noen ham farge til finalen......og da blåste han regelrett all de andre av scenen. Sykeste transformasjonen jeg noensinne har sett på et stevne!
    det er jo det samme med Stefan Havlik det hehe...
    jeg husker Stefan fra stavanger open. jeg og de fleste andre var ferdig smørt og drev med oppvarming, men stefan han sto enda i dongeribuksa.
    5-10 minutt før vi skulle på var det av med klærna og smøringa ble slengt på hehe....

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    Hyggelig å treffe deg i går Stig. Takk for shaken

Skulle vært flere publikumere som deg som upartisk herier på bra poseringer og prestasjoner og som var den som startet de aller fleste aplausene i salen. Var du og Auestad heiagjengen det var noe liv i.
    Takk det samme.

Ja jeg kan ikke skjønne hvorfor det er så vanskelig å gi utøverene litt støtte på scenen. Ser jeg noe som imponerer meg så gir jeg beskjed. Og med min dialekt så hører man meg rimelig godt, spesiellt når jeg er den eneste som gauler.

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Takk det samme.

Ja jeg kan ikke skjønne hvorfor det er så vanskelig å gi utøverene litt støtte på scenen. Ser jeg noe som imponerer meg så gir jeg beskjed. Og med min dialekt så hører man meg rimelig godt, spesiellt når jeg er den eneste som gauler.
    LOL. Tønsberg... Er jo bare ferga over det...
    Av en eller annen merkelig grunn trodde jeg du var fra troms... Ikke spør meg hvorfor.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Nah jeg er nok stril fra vestlandet. Men på østlandet høres jeg ut som en bergenser.

GrEmLiNgS` Puppet MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28

Ø
    Joakim gjorde en sterk debut,veldig stolt av ham

Bildene lyver nok litt, han var i alle fall ikke den som var mest soft på scenen...
    Gjorde ikke noe spesielt på slutten, men vi valgte å ikke kutte væsken totalt. Dette valget tok vi fordi vi visste at det kom til å være gutter med mer kjøtt enn han, og at det var i hinderløypen han kunne sanke flest poeng. Det tror jeg hadde vært vanskelig hvis væsken hadde vært kuttet.
    Vi gjør noen småååå endringer frem mot OGP og satser på at han kan være en smule skarpere da

Etter OGP tar han et år med fokus p forbedring av svakheter og selvfølgelig mer MASSE! Med bra kost og skikkelig trening skal jeg ikke se bort i fra at han entrer scenen som bygger høsten 2011

Bronse Member Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av MiaMari Vis post
    Joakim gjorde en sterk debut,veldig stolt av ham

Bildene lyver nok litt, han var i alle fall ikke den som var mest soft på scenen...
    Gjorde ikke noe spesielt på slutten, men vi valgte å ikke kutte væsken totalt. Dette valget tok vi fordi vi visste at det kom til å være gutter med mer kjøtt enn han, og at det var i hinderløypen han kunne sanke flest poeng. Det tror jeg hadde vært vanskelig hvis væsken hadde vært kuttet.
    Vi gjør noen småååå endringer frem mot OGP og satser på at han kan være en smule skarpere da

Etter OGP tar han et år med fokus p forbedring av svakheter og selvfølgelig mer MASSE! Med bra kost og skikkelig trening skal jeg ikke se bort i fra at han entrer scenen som bygger høsten 2011
    Fra AF til bygging på 1,5 år, er det mulig da?
    Er du på beachen, så soler du deg i orntli' sol assa.

On her way back jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    30
    Takk det samme.

Husker veldig godt på NM at du ropte også.. Og det hjelper vanvittig mye der oppe Du høres godt!! hehe...
    "Pain is just weakness leaving your body"

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Kryor Vis post
    flere som har gjort det

det er snakk om classic bodybuilding da

GrEmLiNgS` Puppet MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Kryor Vis post
    Hehe...det blir ikke tungvekt! Han veide 74 kg nå, så jeg tror han kan gjøre det veldig bra i 70-klassen! Mer muskler og mindre fett...med det nivået som er i den klassen for tiden hadde han nok plassert seg fint der allerede til høsten Dette sier jeg fordi jeg vet at nåværende norgesmester ikke stiller i år

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Så nå er spørsmålet, hva skjer med alle de utlandske konkurrentene i OGP nå som flyene blir stående? Ingen Havlik? Ingen Markus Ruhl? Det ville vært tragisk.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Så nå er spørsmålet, hva skjer med alle de utlandske konkurrentene i OGP nå som flyene blir stående? Ingen Havlik? Ingen Markus Ruhl? Det ville vært tragisk.
    ja, og mange publikumere lar være å reise bort vil jeg tro!

HELVETTE altså...

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.