McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Stolt storbror nå
broderen stakk av med 2 plassen totalt og ble også vinner av hinderløypa![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Grattis gremlins
Moro for oss Myo-folk at Marianne Aas Krogh og Mette Ulseth begge tok 2. plass i sine klasser!
Hurra!!
Hva har han gjort på slutten? Bilder er skumle å vurdere ut fra, men han så da en del skarpere ut for noen dager siden enn i dag? Litt synd i grunn - for uten den væskefilmen hadde han vært en klar vinner i fysikkrunden også.
Oser uansett potensiale av gutten, så det blir moro å følge fortsettelsen!![]()
Ø
NORKOST - yammi!!!!
det reagerte faktisk jeg også på men kan med en gang si at bildene han la ut for en ukes tid siden ser noe skarpere ut enn det jeg så live.
så tror med andre ord han var grise heldig med de bildene
når det gjelder hva han gjorde i slutten vet jeg ikke helt, men det kan sikkert mari legge ut litt mer om da det er hun som har styrt dietten hans![]()
Synes alle ser bløtere ut på bildenen en vi var i virkeligheten, men lillebroren din var muligens den som var softest av oss fem, men ikke godt å si for meg. Han hadde uansett veldig fin v form og var jo veldig rask på hinderbanen.
Den hinderbanen var litt jalla syns jegMen dere var flinke fordiom
![]()
Herr Fagerli får svær motstand
![]()
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
I går gikk årets utgave av Sandefjord Open av stabelen og jeg var på plass for å få med meg konkurransen. Det var en flott søndag med sol og blå himmel så det var ikke så gale å måtte stå opp før 8.00 for å komme på plass i tide. Det begynte 10.30 med fitnessdelen og jeg syns det er like spennende som byggingen. Så da måtte jeg være på plass.
http://superstig.blogspot.com/2010/0...open-2010.html
Mitt lille "review" av gårsdagens konkurranse.
Hyggelig å treffe deg i går Stig. Takk for shaken![]()
Skulle vært flere publikumere som deg som upartisk herier på bra poseringer og prestasjoner og som var den som startet de aller fleste aplausene i salen. Var du og Auestad heiagjengen det var noe liv i.
Hehe dømte den konkurransen bildet er fra.
Han kom til forbedømminga uten snev av pålagt farge, og så i grunn ikke noe særlig ut i det heletatt - mest rar i grunn.
Deretter skaffet noen ham farge til finalen......og da blåste han regelrett all de andre av scenen. Sykeste transformasjonen jeg noensinne har sett på et stevne!![]()
NORKOST - yammi!!!!
Ca hvor mye veier karen?
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
det er jo det samme med Stefan Havlik det hehe...
jeg husker Stefan fra stavanger open. jeg og de fleste andre var ferdig smørt og drev med oppvarming, men stefan han sto enda i dongeribuksa.
5-10 minutt før vi skulle på var det av med klærna og smøringa ble slengt på hehe....
Nah jeg er nok stril fra vestlandet. Men på østlandet høres jeg ut som en bergenser.
Joakim gjorde en sterk debut,veldig stolt av ham
Bildene lyver nok litt, han var i alle fall ikke den som var mest soft på scenen...
Gjorde ikke noe spesielt på slutten, men vi valgte å ikke kutte væsken totalt. Dette valget tok vi fordi vi visste at det kom til å være gutter med mer kjøtt enn han, og at det var i hinderløypen han kunne sanke flest poeng. Det tror jeg hadde vært vanskelig hvis væsken hadde vært kuttet.
Vi gjør noen småååå endringer frem mot OGP og satser på at han kan være en smule skarpere da
Etter OGP tar han et år med fokus p forbedring av svakheter og selvfølgelig mer MASSE! Med bra kost og skikkelig trening skal jeg ikke se bort i fra at han entrer scenen som bygger høsten 2011![]()
Hehe...det blir ikke tungvekt! Han veide 74 kg nå, så jeg tror han kan gjøre det veldig bra i 70-klassen! Mer muskler og mindre fett...med det nivået som er i den klassen for tiden hadde han nok plassert seg fint der allerede til høstenDette sier jeg fordi jeg vet at nåværende norgesmester ikke stiller i år
![]()
Så nå er spørsmålet, hva skjer med alle de utlandske konkurrentene i OGP nå som flyene blir stående? Ingen Havlik? Ingen Markus Ruhl? Det ville vært tragisk.