Så, hvem kommer å ser på i år da?!![]()
Så, hvem kommer å ser på i år da?!![]()
Jeg skal bort iallefall.Må jo backe opp en kompis som skal stille i debutant -80.
Er jo jubileum i år,så det blir nok det beste Sandefjord Open ever:-)
I`m to old for this shit!
Lørdag 8 April.Hjertnes kino
http://www.sandefjordopen.com/
Tommi skal gjesteposere og Thomas Stellander blir å treffe i standen til Proteinfabrikken:-)
Mats?Opprinnelig skrevet av cb
![]()
Mats kommer nok ikke til å stille i Sandefjord etter det jeg vet,men han vil nok sitte blandt publikum vil jeg tro.Marco Ianni skal stille i -80 og skal få hjelp av Pia Marlen imorra til poseringen sin/friprogrammet.Han har også fått noe hjelp av Geir,og stiller selvfølgelig for klubben hans.
Må backe han opp så godt jeg kan,for han har gått en lang og tung vei for å nå sitt mål.
Etter det jeg vet blir det mange som stiller som debutant i år,så det er bare å møte opp og backe disse gutta opp mest mulig.Flott at mange nye fjes kommer til i denne sporten.
Skal han ikke stille?! Ånei.. Så synd da.. Jeg hadde gledet meg til å se han på scenen jeg!
Men som du sier, så er det mange andre det blir spennende å se på scenen i vår! Mange som har gjort en kjempejobb!
Det ble nok litt knapt med tid for at han skulle komme seg i form.Er han gal nok så stiller han halvfeit,men jeg tror ikke det blir aktuellt.Har ikke snakket med han på en stund,men klart at det er synd,for jeg hadde gledet meg litt til å se han på scenen.
hadde vært gøy å vært der og sett på. tror det er showlift/strongman i kristiansand den samme dagen
hadde sikkert vært gøy, men er ikke akkurat i mitt nabolag desverre.
Er jo ikke akkuratt langt unna så det er jo ingen unnskyldning.
Sees vi der Ida?![]()
Så klart! Det er lenge siden sist må jeg si
Ps. Body fitness'en (damene) er ikke slått sammen alikevel, så nå ble jeg gladSelv om det bare er tre i den lave og mange i den høye klassen da hehe.
Jeg skal i allefall nedoverLitt få påmeldte ennå, men erfaringsvis kommer det en del til mot slutten, så det blir sikkert nok en gang et bra stevne
![]()
NORKOST - yammi!!!!
Du skal ikke dømme i år eller?
Snakka med Mats i dag.Han stiller ikke som jeg nevnte,og som vi snakket om så bør han bygge 1-2 år til for så å komme seg på scenen.Gutten er små grov,så hvis han fortsetter med seriøs trening og kosthold,så bør han klare seg meget bra.
Han blir med til Sandefjord for å titte:-)
Skulle hilse.
Åh, bra dere kommer å ser på da iallefall! Synes det er tryggest jeg da, blandt publikum, og sånn kommer jeg nok antageligvis alltid til å væreOpprinnelig skrevet av cb
Hils tilbake om dere snakkes i nærmeste fremtid![]()
Ser du en halvfeit,skalla,forvirra kar som suser rundt der borte,så er det meg:banana:
Skal hilse Mats når jeg treffer han.
prøver å overtale noen kamerater, med bil, til å bli med bort.hehe
Er det nødvendig å bestille billetter, eller tror dere det vil være mange nok tilgjengelig i døra?
Tror ikke det skal være noe problem å få kjøpt i døra der borte.
Det kommer ikke til å være noe problem.. Det eneste er at jeg tror de billettene til både fitnessen og byggingen som kostet 300,- tilsammen er utsolgt.
![]()
Jeg kjenner en som skal stille- så har så absolutt både lyst og planer om å dra nedover å kikke![]()
snakker dere om ottis?Opprinnelig skrevet av cb
uansett, jeg skal bort over med noen av gutta bl.a ottis![]()
Gulesider min venn. Sandefjordsv. 3...Opprinnelig skrevet av Big Boy
![]()
Jeg skjønner, det ligger litt øst for sentrum hvertfall, ca 400 m.
Ehm er det nå jeg skal komme å være den o'store veiforklareren?! bæsj, jeg klarer ikke sånt....! Men det ligger på Sandefjordsveien ja, nesten helt nede ved vannet.. Det er en stor stygg skulptur (kuunst) utenfor.... haha!
ill be there =)
Jeg har aldri vært på slike stevner. Hvordan er det? er det muligheter for oppvisninger i pausene? Hadde vært interessant å holdt en kort oppvisning i RBSD der.
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
hehe, ja, kanskje det! jeg tar med ballettskoene mine, så kan jeg showe litt også![]()
blir nok heller Tommi som stikker av med showet altsåOgså er det bare ei jente som skal stille i fitness, så det blir jo i grunn litt show det også. Men sinnsykt bra at hun gidder!
alle "kjentfolk" ( fp folk ) må hilse på! hehe
Jeg og Gunnar tar turen til helga. Bare og hilse på hvis noen kjenner igjen oss. Er ikke så god på ansikt jeg.
"Eat more women!! They are high in protein :) "
Da tar jeg deg på ordet HT:-)
Blir en hæææææærlig dag.
Opprinnelig skrevet av cb
Da snakkez vi vettu![]()
"Eat more women!! They are high in protein :) "
hehe jeg kommer sikkert til å virke kjempeoverlegen å gå rett fordi alle!
men da er det nok bare fordi: (velg selv)
1) Jeg er overlegen.
2) Jeg er skikkelig dårlig på å kjenne igjen folk
3) Jeg er super-sjenert....!
(jeg ville satset på en blanding av de to siste!)
så kom å si hei om dere ser et blondt susehue'!

det ser ut som jeg og chezuma skal ta en tur..men er det helt håpløst med billetter nå da?
Kjøp i døra.
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
ifølge bilettluka.no eller no så er det jo over 400 billetter igjen fortsatt så burde gå greit i døra... eller er det noen som har dårlig erfaring med dette ?
hjertnes er stort.. kan aldri tenke meg det blir utsolgt.
http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/artic...73240850796537
Denna gutten skal stille ihvertfall![]()
axept = Fredrik?! Eller?
Opprinnelig skrevet av Ida Eline
Nei, det er nok ikke! Er bare tønsberg gutt som leser tønsbergs blad![]()
haha okei! jeg måtte jo lure!![]()
Sånn man får svar vettuOpprinnelig skrevet av Ida Eline
![]()
ey, han møtte jeg i sverige lørdagen som var
og han så grov ut...bare 18 !?
på tide å skyte seg selv snart :P