+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 19 av 19

Tråd: Sandefjord Open 2009

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33

Sandefjord Open 2009

Dato: Søndag 29. mars
    Sted: Hjertnes Kulturhus - Sandefjord

Del 1 - start kl 10:30
    Bodyfitness Damer -163 cm
    Bodyfitness Damer +163 cm

NM i Athletic Fitness:
    Athletic Fitness Damer - åpen klasse
    Athletic Fitness Herrer -180 cm
    Athletic Fitness Herrer +180 cm
    Billettpris kr 200,-

Del 2 - start kl 15:00
    Classic Bodybuilding Herrer - åpen klasse
    Bodybuilding Herrer - Debutant
    Bodybuilding Damer - åpen klasse
    Bodybuilding Herrer -80 kg
    Bodybuilding Herrer -90 kg
    Bodybuilding Herrer +90 kg
    Overall Bodybuilding Herrer
    Billettpris kr 200,-

FORELØPIG PÅMELDTE:

NORGESMESTERSKAP I
    Annika Brændeland - Haralds Gym
    Karianne Mjelde - Atletix

NORGESMESTERSKAP I
    Athletic Fitness Herrer -180 cm:
    Raymond Jenssen - Kaliber FKK
    Glenn Waksvik - Atletix

NORGESMESTERSKAP I
    Athletic Fitness Herrer +180 cm:
    Marius Alexander Johnsen -
    Per Gunnar Roalkvam - Kaliber FKK
    Jan Inge Auestad - Team Power Sport
    Øyvind Hansen - Lasse's Gym
    Håvard W. Mortensen - Geir's FKK
    Yngve Johnsen - Team BodyTech
    Hans Christoffer Jakobsen - Team BodyTech
    Alexander H. Jeppesen - Atletix

Bodyfitness -163 cm:
    Silje Grøtvedt - Lasse's Gym - (NOR)
    Grete Helgesen - Kaliber Gym - (NOR)

Bodyfitness +163 cm:
    Karen Svendsen - Ragnarokk KFK - Bodyfitness (NOR)
    Hanne-Mari Nygård Iversen - Harald's Gym - (NOR)
    Rikke Ekren - Team Fitnessplanet - (NOR)
    Inger Lise Solheim - Kaliber Gym - (NOR)
    Therese Olsen - Drammen FKK - (NOR)

Bodybuilding Damer - åpen klasse

Classic Bodybuilding Herrer:
    Kalle Lund, Twinlab/WNT (SWE)
    Aleksander Mandahl Kaddour - 24fitness (NOR)
    Kim Hette - Team Topp Gym - (NOR)
    Karstein Sletvold - Kaliber Gym - (NOR)

Bodybuilding Herrer Debutant:
    Aleksander Johannesen - Team Topp Gym (NOR)
    Jørgen Vik Gjerdrum - 24fitness - (NOR)
    Soran Rashid - Team Fitnessplanet - (NOR)

Bodybuilding Herrer -80kg:
    Dilan Said - 24fitness (NOR)
    Øystein Lillesand - Lillesand Treningsstudio Atlet Klubb - (NOR)

Bodybuilding Herrer -90kg:
    Marius Graatrud - 24fitness - (NOR)
    Dennis Jönsson - Isfitness - (SWE)
    Ayad Kadem Musa - ProGym Grenland - (NOR)
    Andreas Kristiansen - 24fitness - (NOR)
    Thomas Askeland - Team BodyTech - (NOR)
    Petros Vyzantios - Club Athletic - (NOR)

Bodybuilding Herrer +90kg:
    Samuel Helgesen - Lasses Gym - (NOR)
    Jimmy Olsson - Kalmar Gym - (SWE)
    Rashad Albahrawy - Haralds Gym - (NOR)
    Christer Frøland - Team Fitnessplanet - (NOR)

-----------------------------------------------------------

Årets første konkurranse er rett rundt hjørnet nå, og det sparker av en LANG rekke konkurranser i skandinavia. Jeg skal ned å få med meg showet. Sandefjord open er det best arrangerte stevnet jeg har vært på i Norge. Det går kjapt, ikke noe rot, ikke timesvis med pauser, gode sitteplasser, bra scene. Alt i alt en topp konkurranse.

Det jeg ser frem til i år er selvfølgelig PG i AF. Blir gøy å se hva han klarer å smelle til med. Nå er han jo på øvelse frem til konkurransen, så ikke akkurat en knall oppkjøring, men er man militær så er man militær. Fint å se at det er blitt litt flere påmeldte i hans klasse. Det er ennå halvannen uke igjen, så det kan komme flere.

Bodyfitnessen er alltid en fryd for øyet og det skal bli spennende å se hvordan dømmingen blir i år. Med den nye classic klassen for kvinner så forventer jeg litt forandringer i hvordan bodyfitness blir dømt, men hvem vet hva som kommer til å skje.

Veldig få påmeldte i classic bodybuilding for menn. Rart da denne klassen har vært veldig populær helt siden de begynte med den.

I debutant klassen skal Soran Rashid stille. Han har stillt i classic før og skal nå over i bygging. Ryktene sier at han tok seg en heftig offseason, og har lagt på seg godt med muskler. Visst han bare lar være å ta med seg hansker og hatt ut på friposeringen i år så tror jeg han kan gjøre det veldig bra.

-90kg klassen er nok den klassen som vil være den mest spennende og absolutt beste klassen på konkurransen utifra de påmeldte. Thomas Askeland, Marius Graatrud og Ayad Kadem Musa. Dette er litt av en trio. Min preferanse er Askeland sin fysikk over Musa og Graatrud. Men her kan alt skje. Jeg har ikke sett Musa siden sist han konkurrerte. Svakheten hans er poseringen, noe som både Askeland og Graatrud er veldig gode på. Skal selvfølgelig ikke glemme resten av feltet, blant annet Andreas Kristiansen som poster på forumet her. Men jeg tror nok det vil stå mellom de tre overnevnte.

I +90kg klassen så har vi Jimmy Olsson som vant CB +180kg både i sandefjord og oslo i fjor vår. Han har altså gått over til bygging, det må vel bety at han har vokst også. De står på disse gutta. Samuel Helgesen hadde en mindre vellykket konkurranse på Arnold Classic amatør for et par uker siden. Han hadde nok litt mer å ta av, så vi får se hva han har fått til nå.

It's T-Shirt Time!!!! Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Skal få med meg Sandefjord Open i år også ja. Kjenner flere som skal være med enn de som står på listen der (håper de melder seg på og ikke feiger ut).

Syntes det burde vært litt rabatt for de som vil få med seg begge deler av showet. 400kr er litt i meste laget.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anders92 Vis post
    Sorry,mye testo i kroppen etter en skikkelig jern økt,blir fort aggressiv etter trening!

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    har meget lyst å se showet! egentlig mest pga pg skal stille men vi har også en på gymmet som skal stille.
    samt er det også kult uansett å se på

men tror ikke det passer inn i timetabellen så det får holde med oslo gp på denne siden av året.
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Koster faktisk en femtilapp mer å få med seg begge konkurransene her en hele Oslo Grand Prix i år men men. Jeg er nå bare glad de har satt det til søndag. Lørdagene er det så mye mat som skal i ansiktet at det hadde vært vanskelig å konsentrere seg om konkurransen hehe.

Gold Member ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    -90kg ser tøff ut! Hadde vært gøy å fått med seg den..
    Musa er en luring så tipper han vinner, håper han og Graatrud kan gjøre det bra mot Askeland.
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    jeg tror jeg så Rashad Albahrawy på gymmet her en dag. og jeg har ikke sett noen så rippa før!

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Jeg skal ned og kikke en tur på bygginga

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av cb Vis post
    Jeg skal ned og kikke en tur på bygginga
    haha jeg leste byggningen! off... tror jeg må ha en kopp kaffe så jeg vokner litt
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    He he,byggningen er ikke akuratt mye å se på der nede gitt

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Når skal du stille Stig?

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av macho271 Vis post
    Når skal du stille Stig?
    Jeg har ingen sceneplaner gitt. Jeg har lagt på meg noen kilo muskler siden sist jeg stillte vil jeg tro, men så har de og økt vektgrensen i klassen min tilsvarende, så jeg er like langt hehe. Siden jeg allerede har en sisteplass så tror jeg vi drøyer an litt til.

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Ser at de har oppdatert påmeldingslisten nå, og den har vokst ganske så bra. Dette kan bli litt av en konkurranse. Debutant klassen er oppe i 8 påmeldte nå. Frank Vallée har meldt seg på i -90kg klassen, det blir en blast from the past. Karen stillte sist for mange år siden. Han var også mye avbildet i byggerblader og reklamer. Blir spennende å se hva slags masse han bærer på nå.

Kliss nytt medlem menace21 har en flott utstråling
    Ble medlem
    09-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Ser at de har oppdatert påmeldingslisten nå, og den har vokst ganske så bra. Dette kan bli litt av en konkurranse. Debutant klassen er oppe i 8 påmeldte nå. Frank Vallée har meldt seg på i -90kg klassen, det blir en blast from the past. Karen stillte sist for mange år siden. Han var også mye avbildet i byggerblader og reklamer. Blir spennende å se hva slags masse han bærer på nå.
    "Blast from the past"
    Håper jeg ikke blir blåst rett av scenen. Er noen år siden sist som du sier, og mange store gutter.
    Massen får vi se på, alderen har kanskje tatt sitt.....
    Men gleder meg, uansett plassering.

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Hva stilte denne dama her i og hvilken plass fikk hun?

GI-Joe pelsjeger er et navn kjent av alle pelsjeger er et navn kjent av alle pelsjeger er et navn kjent av alle pelsjeger er et navn kjent av alle pelsjeger er et navn kjent av alle pelsjeger er et navn kjent av alle pelsjeger er et navn kjent av alle pelsjeger sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    I kneel only to God , I don't see him here

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Hun vant AF.

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Hun vant AF.
    Noen som har flere bilder? Hun ser litt soft ut, eller?

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    www.mthereseo.blogg.no

Medlem Udrugn har en flott utstråling
    Ble medlem
    03-2003
    Har ikke sett bilder fra scena. Men ho ser litt bløtere ut nå enn sist da hun stilte i BF. Uansett en knallfin jente. Har sett ho på trening på Lasses. Bra masse !
    udrugn

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.