Hvem av dere forumrotter er det som pakker protteinshaken og multivitaminene og tar turen over til Oslo? Jeg drar endelig overBare å se etter en tynnfeit bergenser med mat i munnen..
MVH
j
Hvem av dere forumrotter er det som pakker protteinshaken og multivitaminene og tar turen over til Oslo? Jeg drar endelig overBare å se etter en tynnfeit bergenser med mat i munnen..
MVH
j
Drar over? Akkurat som om alle fp-folk bor på vestlandet?![]()
![]()
Jeg bor i oslo, men har ikke bestemt meg enda for om jeg skal se på NM.
Hvor mye koster inngang?
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
http://www.nkf-ifbb.no/NM 2005
Sentrum Scene 8-9. oktober 2005
Lørdag:
Kl 10.00 Forbedømming - Pris kr. 100,-
kl. 15.00 Finaler - Pris kr. 250,-
Kroppsbygging Damer & Herrer
BodyFitness Herrer
Søndag start kl 12.00 - Pris 200,-
BodyFitness Damer -/+ 164 cm
Fitness Damer
Athletic Fitness Damer -/+165cm
Athletic Fitness Herrer -/+180cm
(m/Dips + Chins + 500 m Roing)
Tror jeg skal dra innover og titte på Lørdagen (sove på hotell og være slemmeTOR) Blir det FP langbord på bighorn ?
Har lyst til inn å kikke, må se litt hvordan det blir. Isåfall joiner jeg på Big Horn, sikkert som minstemann men likevel![]()
Ser du en tynnfeit kar ved internutrition standen så er det nok meg!
Ser du en bleikfeit kar ved en internutrition stand så er det nok meg.Opprinnelig skrevet av Mr.Tynnfeit
Jeg kommer nok, hvis jeg ikke må jobbe! Prøve å få lurt med meg sprm![]()
jeg tenkte meg bort.. har en del venner som også hiver seg på tror jeg...
darp snakka også om å kanskje bli med
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Satser på å nedover ja. Biff på Big Horn høres fint det...
Nei, hehe...hvem er vel intresert i å sponse en tynnfeit slask som ikke har vært med på noen konkuranser?Opprinnelig skrevet av Big Boy
da blir vel vi å snakkes...Opprinnelig skrevet av HIT
Hva er det du skal stille i BigBoy?Opprinnelig skrevet av Big Boy
Big Horn ja, det hørtes fint ut.....!!![]()
![]()
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Langbord på BigHorn er jo bare å bestille!
Faen, måtte jo jobbe til lørdag! Er ferdig kl.15. Men langbord på bighorn er jeg med påNoen som skal se på søndag ?
Jeg er in om jeg mirakuløst skaffer meg penger nok til å dra.
Hvem skal nedover fra Trondheim e.l., og hvordan?
Jeg slipper og dra så langt. Har tenkt til å se BigBoy blaa.
-Big Horn blir bra!
Ser for meg 19 karer i singlet sitter å spiser Hestebiff på BigHorn....
SCP
Setter du spørsmål om æ være med på overallen hvis du vinner din klasse?Opprinnelig skrevet av Big Boy
FY! Vinner du din klasse MÅ du stille i overallen, det ville vært komplett idiotisk å ikke gjøre så.(stå ved siden av de største jævlene og pose, hva kan være mer morsomt?
)
Hahaha, word.Opprinnelig skrevet av Big Boy
Jeg husker når jeg sto ved siden av ham. Han er jo i tillegg en halvmeter høyere enn meg også. Følte meg liten for å si det sånn.
Du må stille deg ved siden av ham, det skal det ihvertfall taes bilder av.![]()
Vi skal nedover!!!!!! ENDELIG!!!! Har hatt lyst i alle år, og gleder mæi masse![]()
Kul igjen..
Flere trøndere som drar da??![]()
Medmindre det er noen fra Trøndelag som skal kjøre nedover blir det ikke så jeg kommer meg på NM.Koster jo flesk å ta tog, mer flesk enn jeg har å gi bort.
![]()
Ååååå! Jeg har også lyst dit og spesiellt treffe alle over en god middag på bighorn. Får granske budsjettet så kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanskje, om jeg finner noen billige billetter eller noe.
Vurderer det veeeldig!
“Having a pump is like having sex. I train two, sometimes three times a day. Each time I get a pump. It’s great. I feel like I’m coming all day...”
- Arnold Schwarzenegger
er med om noen har lyst til å ha med meg, så mye sære meninger jeg har tastet ut på FP, så burde jeg kanskje undersøke først om det er lurt å møte opp, hehe![]()
RockyRock
Tror de fleste litt fornuftige her setter pris på at noen kommer med sine ærlige meninger, og som ikke skal være 100% politisk korrekt hele tiden...Selv om man ikke er enig på alle områder daOpprinnelig skrevet av Rock
![]()
Opprinnelig skrevet av Spare
yes yes![]()
!burger: !burger: !burger: !burger:
Hvordan?Opprinnelig skrevet av waille
Opprinnelig skrevet av Ingar
vet ikke enda, bil, fly eller tog. men nedover ihvertfall
!burger: !burger: !burger: !burger:
Hvis noen her gidder å tipse meg og blah om ett jævla billig hotell med lås på dørene så er det godt mulig vi er med. Hadde vært kult å treffe deg Rock, du er så fin på håret![]()
I love my hair, det er bare noe med det, hele den 70/80talls polyester looken, sweet hair, hehe![]()
RockyRock
Sier du ifra om det blir ledig plass da om det er bil, eller om du finner et eller annet skikkelig bra tilbud på annen transport?Opprinnelig skrevet av waille
![]()
Hehe, stå på nå Ingar. Her i huset blir det i allefall NM i kronerulling de neste dagene.
Opprinnelig skrevet av diste
Hmmm ja...
nm VS enda mer kosttilskudd & mat her... :\ hmmm....
“Having a pump is like having sex. I train two, sometimes three times a day. Each time I get a pump. It’s great. I feel like I’m coming all day...”
- Arnold Schwarzenegger
Sjekk www.scandic-hotels.no for dobbeltrom til 595kr natta!!!!! Er blant anna ledige rom på edderkoppen og kna. Lurt å være rask å booke. Er jo blant anna landskamp i oslo den helga, så de billigste romma går fort.
Kul igjen..
Neida, knus ham på følgende måte: Still deg ved siden av ham og pek på den svære magen hans, pek deretter på din egen vepsemidje, flex den og vis at du klarer å gjemme hele midjen din for dommerne bak armen hans når han slår en triceps-pose. Så utfordrer du ham til å gjøre det samme!Opprinnelig skrevet av Big Boy
![]()
H
Erfaring er den talentløses trøst.
Hahahaha!Opprinnelig skrevet av HITman.
"Du må gi andre brukere rykte før du kan gi det til HITman. igjen"
![]()
jeg stiller ivertfal opp for de som måtte være intressert i å møte en smurf![]()
ja ja jeg skal!
hva blir jeg da,den lille feite karn ved siden av 2 massive jævler på internutrition sin stand![]()
La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)
Opprinnelig skrevet av ANARKI 99
![]()
![]()

NM er artig, men møt finale, dropp forbedømmingen..