+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 46 av 46

Tråd: Skal du over til NM?

Varg
    Gjest

Skal du over til NM?

Hvem av dere forumrotter er det som pakker protteinshaken og multivitaminene og tar turen over til Oslo? Jeg drar endelig over Bare å se etter en tynnfeit bergenser med mat i munnen..

MVH
    j

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Drar over? Akkurat som om alle fp-folk bor på vestlandet?
    Jeg bor i oslo, men har ikke bestemt meg enda for om jeg skal se på NM.
    Hvor mye koster inngang?
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Lørdag: (bygging og bf)

100,- for foredømming
    250,- for finalen

Søndag: (fitness)

200,- ?

gratis for de som konkurerer

TEAM BODYTECH

Max
    Max er ikke aktiv
    Gold Member Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    26
    NM 2005

Sentrum Scene 8-9. oktober 2005

Lørdag:
    Kl 10.00 Forbedømming - Pris kr. 100,-
    kl. 15.00 Finaler - Pris kr. 250,-

Kroppsbygging Damer & Herrer
    BodyFitness Herrer

Søndag start kl 12.00 - Pris 200,-

BodyFitness Damer -/+ 164 cm
    Fitness Damer
    Athletic Fitness Damer -/+165cm
    Athletic Fitness Herrer -/+180cm
    (m/Dips + Chins + 500 m Roing)
    http://www.nkf-ifbb.no/

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Tror jeg skal dra innover og titte på Lørdagen (sove på hotell og være slemmeTOR) Blir det FP langbord på bighorn ?

AKA Gullfisken Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Har lyst til inn å kikke, må se litt hvordan det blir. Isåfall joiner jeg på Big Horn, sikkert som minstemann men likevel

Bronse Member Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Ser du en tynnfeit kar ved internutrition standen så er det nok meg!

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK
    Tror jeg skal dra innover og titte på Lørdagen (sove på hotell og være slemmeTOR) Blir det FP langbord på bighorn ?
    Jeg hiver meg med om det passer, jeg skal ut og spise med min kusine i tillegg så må få alt til å passe.

Tynnfeit: sponset?

TEAM BODYTECH

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mr.Tynnfeit
    Ser du en tynnfeit kar ved internutrition standen så er det nok meg!
    Ser du en bleikfeit kar ved en internutrition stand så er det nok meg.

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Jeg kommer nok, hvis jeg ikke må jobbe! Prøve å få lurt med meg sprm

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    jeg tenkte meg bort.. har en del venner som også hiver seg på tror jeg...

darp snakka også om å kanskje bli med
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Superior newbie Spare is a jewel in the rough Spare is a jewel in the rough Spare sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    35
    Satser på å nedover ja. Biff på Big Horn høres fint det...

Bronse Member Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Big Boy
    Jeg hiver meg med om det passer, jeg skal ut og spise med min kusine i tillegg så må få alt til å passe.

Tynnfeit: sponset?
    Nei, hehe...hvem er vel intresert i å sponse en tynnfeit slask som ikke har vært med på noen konkuranser?

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av HIT
    Ser du en bleikfeit kar ved en internutrition stand så er det nok meg.
    da blir vel vi å snakkes...

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Lørdag: (bygging og bf)

100,- for foredømming
    250,- for finalen

Søndag: (fitness)

200,- ?

gratis for de som konkurerer
    Hva er det du skal stille i BigBoy?

Big Horn ja, det hørtes fint ut.....!!
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Ax: jeg stiller jo i åpen junior på lørdag, er blandt de første ut når jeg er junior

Hvem organsierer Big Horn da?
    Sist endret av Big Boy; 08-09-05 kl 20:10

TEAM BODYTECH

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Langbord på BigHorn er jo bare å bestille!

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Faen, måtte jo jobbe til lørdag! Er ferdig kl.15. Men langbord på bighorn er jeg med på Noen som skal se på søndag ?

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Jeg er in om jeg mirakuløst skaffer meg penger nok til å dra.

Hvem skal nedover fra Trondheim e.l., og hvordan?
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Jeg slipper og dra så langt. Har tenkt til å se BigBoy blaa.

-Big Horn blir bra!
    Ser for meg 19 karer i singlet sitter å spiser Hestebiff på BigHorn....

SCP

Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Jeg stiller opp hele lørdagen der, men ang Big Horn. Når tenker vi at det blir? Rett etter overallen er ferdig?

Jeg står ennå og vipper på forlaget til thomas askeland om å stille opp i overallen på gøy om jeg vinner min klasse

TEAM BODYTECH

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Jeg stiller opp hele lørdagen der, men ang Big Horn. Når tenker vi at det blir? Rett etter overallen er ferdig?

Jeg står ennå og vipper på forlaget til thomas askeland om å stille opp i overallen på gøy om jeg vinner min klasse
    Setter du spørsmål om æ være med på overallen hvis du vinner din klasse?
    FY! Vinner du din klasse MÅ du stille i overallen, det ville vært komplett idiotisk å ikke gjøre så. (stå ved siden av de største jævlene og pose, hva kan være mer morsomt? )

GridIron Barbell

Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24

Talking

Sitat Opprinnelig skrevet av Ingar
    Setter du spørsmål om æ være med på overallen hvis du vinner din klasse?
    FY! Vinner du din klasse MÅ du stille i overallen, det ville vært komplett idiotisk å ikke gjøre så. (stå ved siden av de største jævlene og pose, hva kan være mer morsomt? )
    Jeg tenker bare meg vs Paal Snorre Det ville være et urkomisksyn

TEAM BODYTECH

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Hahaha, word. Jeg husker når jeg sto ved siden av ham. Han er jo i tillegg en halvmeter høyere enn meg også. Følte meg liten for å si det sånn.

Du må stille deg ved siden av ham, det skal det ihvertfall taes bilder av.

GridIron Barbell

Smisch!! Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    29
    Vi skal nedover!!!!!! ENDELIG!!!! Har hatt lyst i alle år, og gleder mæi masse
    Kul igjen..

Superior newbie Spare is a jewel in the rough Spare is a jewel in the rough Spare sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    35
    Flere trøndere som drar da??

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Medmindre det er noen fra Trøndelag som skal kjøre nedover blir det ikke så jeg kommer meg på NM. Koster jo flesk å ta tog, mer flesk enn jeg har å gi bort.

GridIron Barbell

Consigliere - X diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Ååååå! Jeg har også lyst dit og spesiellt treffe alle over en god middag på bighorn. Får granske budsjettet så kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanskje, om jeg finner noen billige billetter eller noe.

Satyr blah is a jewel in the rough blah is a jewel in the rough blah is a jewel in the rough blah sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Vurderer det veeeldig!
    “Having a pump is like having sex. I train two, sometimes three times a day. Each time I get a pump. It’s great. I feel like I’m coming all day...”

- Arnold Schwarzenegger

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    er med om noen har lyst til å ha med meg, så mye sære meninger jeg har tastet ut på FP, så burde jeg kanskje undersøke først om det er lurt å møte opp, hehe
    RockyRock

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock
    er med om noen har lyst til å ha med meg, så mye sære meninger jeg har tastet ut på FP, så burde jeg kanskje undersøke først om det er lurt å møte opp, hehe
    Tror de fleste litt fornuftige her setter pris på at noen kommer med sine ærlige meninger, og som ikke skal være 100% politisk korrekt hele tiden...Selv om man ikke er enig på alle områder da

Silver Member waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Spare
    Flere trøndere som drar da??

yes yes
    !burger: !burger: !burger: !burger:

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av waille
    yes yes
    Hvordan?

GridIron Barbell

Silver Member waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ingar
    Hvordan?

vet ikke enda, bil, fly eller tog. men nedover ihvertfall
    !burger: !burger: !burger: !burger:

Consigliere - X diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Hvis noen her gidder å tipse meg og blah om ett jævla billig hotell med lås på dørene så er det godt mulig vi er med. Hadde vært kult å treffe deg Rock, du er så fin på håret

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    I love my hair, det er bare noe med det, hele den 70/80talls polyester looken, sweet hair, hehe
    RockyRock

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av waille
    vet ikke enda, bil, fly eller tog. men nedover ihvertfall
    Sier du ifra om det blir ledig plass da om det er bil, eller om du finner et eller annet skikkelig bra tilbud på annen transport?

GridIron Barbell

Ble medlem
    12-2002
    Hehe, stå på nå Ingar. Her i huset blir det i allefall NM i kronerulling de neste dagene.

Satyr blah is a jewel in the rough blah is a jewel in the rough blah is a jewel in the rough blah sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av diste
    Hehe, stå på nå Ingar. Her i huset blir det i allefall NM i kronerulling de neste dagene.

Hmmm ja...
    nm VS enda mer kosttilskudd & mat her... :\ hmmm....
    “Having a pump is like having sex. I train two, sometimes three times a day. Each time I get a pump. It’s great. I feel like I’m coming all day...”

- Arnold Schwarzenegger

Smisch!! Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    29

Talking Hotell!!!!!!!!

Sjekk www.scandic-hotels.no for dobbeltrom til 595kr natta!!!!! Er blant anna ledige rom på edderkoppen og kna. Lurt å være rask å booke. Er jo blant anna landskamp i oslo den helga, så de billigste romma går fort.
    Kul igjen..

Silver Member HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Neida, knus ham på følgende måte: Still deg ved siden av ham og pek på den svære magen hans, pek deretter på din egen vepsemidje, flex den og vis at du klarer å gjemme hele midjen din for dommerne bak armen hans når han slår en triceps-pose. Så utfordrer du ham til å gjøre det samme!

H
    Erfaring er den talentløses trøst.

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITman.
    Neida, knus ham på følgende måte: Still deg ved siden av ham og pek på den svære magen hans, pek deretter på din egen vepsemidje, flex den og vis at du klarer å gjemme hele midjen din for dommerne bak armen hans når han slår en triceps-pose. Så utfordrer du ham til å gjøre det samme!

H
    Hahahaha! "Du må gi andre brukere rykte før du kan gi det til HITman. igjen"

GridIron Barbell

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    jeg stiller ivertfal opp for de som måtte være intressert i å møte en smurf

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Gold Member ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    ja ja jeg skal!
    hva blir jeg da,den lille feite karn ved siden av 2 massive jævler på internutrition sin stand
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av ANARKI 99
    ja ja jeg skal!
    hva blir jeg da,den lille feite karn ved siden av 2 massive jævler på internutrition sin stand

Platinum Member forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough
    Ble medlem
    03-2003
    NM er artig, men møt finale, dropp forbedømmingen..

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Svar: 63
    Nyeste innlegg: 17-02-12, 08:49
  2. ABCDE DIÆTEN - 5 kilo muskelmasse på 10 uger!
    By Retroboy in forum Artikler
    Svar: 11
    Nyeste innlegg: 01-05-05, 20:41
  3. En lett guide til Deffing
    By MrMuscle in forum Artikler
    Svar: 30
    Nyeste innlegg: 14-03-05, 18:36
  4. Solarium
    By darp in forum Trening
    Svar: 44
    Nyeste innlegg: 09-01-05, 14:53
  5. Jeg savner deg Pappa....