Noen som var på SM i helgen ?
Hva synes du om nivået. ?
Noen som var på SM i helgen ?
Hva synes du om nivået. ?
Jeg ble ihvertfall overrasket over nivået, SM kan såvisst ikke kalles "debutantenes arena" lenger. Kaaaaaaaanskje det henger "litt" sammen med at NM er om 2 uker...? Muuuuligens det ja!
Det jeg husker spesielt godt fra stevnet ved siden av at Svend tok verdensrekord i "stokkepress" med et løft på 175kg er vel faktisk mage-lår poseringen til vinneren i -80. Og tverrstripene på brystet og øvre del av ryggen til vinner i +90 (tror jeg det var). Ellers var friprogrammet til hun byggejenta suverent, debutant og gode greier. Rytmen og eksplosiviteten i friprogrammet og posedown'en til treeren i -90 (eller var det +90?) var også imponerende. Og vi kan vel slå fast at fitness har gått forbi Baywatch-stadiet forlengst :P
Hva slags inntrykk sitter du igjen med da, Byggern? Gleder vi oss til NM, eller? Det gjør ihvertfall jeg!!![]()
-=Turbo=-
Du kan glede deg til sandefjord og NM også da det er meldt meget god deltagelse til begge stevnene.
Jeg satt igjen med inntrykket at det var en del gutter som kom inn ganske "crisp" . Vinneren i +90 og Jørgen på andre var gutter i bra form, 3 plassen var vel mer diskutabel.
Vinneren i -80 var suveren.
-90 var preget av gutter med mye kroppshøyde og derfor ikke den helt ville massen som en lavere person på den vekta kan ha.
Jenta som stilte alene i bygging var flink å posere men hadde en del igjen på underkroppen som hun forhåpentlig klarer å stramme inn til NM om to uker.
Hei.
Jeg måtte stikke etter -90 premieringen.
Hvordan ble det i +90?
Heisann !
Jeg deltok i SM og kom blant de tre beste i en av klassene (vil ikke si hvilken). Syntes det er et helt greit nivå på debutantene på stevnet, det er altfor mange som ikke tar deffen alvorlig nok og smoother ut før konk. fordi de ikke greier å holde seg borte ifra kaker,proteinsjokolader og aa-drinker. Kroppsbygging er en ekstrem sport og man må være ekstrem skal man bli bra, det betyr knallhard diett gåturer flere ganger om dagen og riktig kosthold.
En kamerat sa en gang "Gi 110 % eller gi faen og dra hjem" det gjelder for kroppsbygging spør du meg.