Er det i september i år også, eller.... ?
Er det i september i år også, eller.... ?
“Having a pump is like having sex. I train two, sometimes three times a day. Each time I get a pump. It’s great. I feel like I’m coming all day...”
- Arnold Schwarzenegger
Har ikke vært noen planer om Stavanger Open i år såvidt jeg vet.
Veldig skuffende at Sørlandsmesterskapet (sm) ser ut til å være avlyst.
Må nok til Oslo eller Larvik for å se noen konkurranser i år er jeg redd.
Det er ikke planlagt noen fremtidige stavanger open
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
Opprinnelig skrevet av darp
Trodde det var årlig arangsjement...? (sikkert stavefeil..)
Vekt:103,3 kg (10.04.08)
Høyde: 1.90
Beste løft:
Benkpress: 150kg, 5*125kg
Markløft: 5x150kg
http://www.nkf-ifbb.no/NM2005_paameldte.htmlOpprinnelig skrevet av BigDaddy
når du ser på påmeldingslisten til NM, så skjønner du det ikke kan være marked for så mange flere av denne typen begivenheter.
Nope det er ikke det, kansje det hadde vært det om de hadde sponsorer. Eieren av lifestyle var sponsor og stillet med sikkerthet sist men han var ikke helt til å stole på og har drevet lifestyle i dørken også nå så.Opprinnelig skrevet av BigDaddy
Ingenting hadde vært kjekkere enn stavanger open hvert år...
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
Går Lifestyle konkurs? Nye treningshallen som ble for kostbar?
det har gjort det... er nye eiere ENDELIGOpprinnelig skrevet av Cera
så når blir det forhåpenlig enda bedre
![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
De nye som skal stå for driften er ganske forbanna over at tidligere daglig leder har solgt unna en del vektskiver, og kun tatt inn igjen en brøkdel i nye av det som forsvant. Han har altså solgt utstyr som ikke var hans, men tilhørte studioet![]()
Slitasje/defekte apparater blir også fikset når de skranter nå, ikke bare en lapp med "i ustand" som henger i ukevis. Har stor tro på at den nye daglige lederen skal få opp igjen gymnet i bra stand![]()
Lifestyle navnet kommr til å forsvinne, og nytt vil komme. Dette pga at navnet klinger like falskt som T5PC i miljøet... Gå tilbake til Club David har blitt nevnt. Tror Johannes er åpen for forslag. Han likte Stavanger Treningssenter, så det skal bli spennende å se hva det endelige navnet blir.
Er vil ikke at ting har blitt for kostbart at Lifestyle ble kjørt på ræva, var nok heller de som stod bak driften som var 100% skyld i dette...![]()
JA, det skal gjøre vondt...!!!
stemmer og den "KULE" squash hallen til einar som aldri blir brukt hehe...Opprinnelig skrevet av Liquid
har troen på at det kan bedres veldig nå! ja håper også de tar vekk navnet som eksiterer i dag
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Han har fått lagt opp trådløst system til adgangskontroll bort der, samme systemet som er på studioet med adgangskort, som har kostet ganske mye... Virkelig smart når du ikke betaler regninger og ikke får benyttet hallen, men det måtte jo bare ta slutt en gang med det Jet Set livet han bedrev![]()
Studio david mener du velOpprinnelig skrevet av Liquid
har enda den gamle studio david tskjorta du fikk med årsabb der for mangen år tilbake
Sist endret av darp; 09-09-05 kl 16:03
Greit nok! Hva med personalet på Lifestyle???
Dette er jeg litt opptatt av...
Jeg gikk jo kun der for (de intense) damene på disken.
"La ditt kjøkken være ditt apotek, og la din mat være din medisin."
Hippokrates
på disken faktisktOpprinnelig skrevet av Choppe
haha... tror nok de skal fortsette og jobbe der men vet ikke helt enda...
Hun blonde som jobbet i resepsjonen fortsetter, ellers kommer det til å være Johannes som står inntil videre. Ali fortsetter vel også...
Angående navnet er det fortsatt ingen som vet, utenom gjerne Johannes da (luring han der)![]()
Liker meg på Lifestyle jeg! Enig at de bør skifte navn, høres litt "jalla" ut. Kjekkere med Studio David! Håper Johannes får ordnet opp i saker og ting, noe som Einar ikke gjorde.
![]()
Einar er en drittsekk som har lurt veldig mangen for penger, han har tatt i mot kontanter rett i hånda for årsabb. som ikke har blitt registrert i datasystemet. Kjipt å komme til ny eier å betale 3000 nye kroner når du har betalt dette for to tre mnd siden.
Synest studioet var bra jeg, men det nå 1-2år siden jeg var innom.
Han einar fikk jeg nok av :/ ang. betalinger osv.
Jeg syns og Lifestyle var bra, trente der litt i fjor. Betjeningen kjenner jeg lite til så kan egentlig ikke kommentere det.Opprinnelig skrevet av Siqualone
“Having a pump is like having sex. I train two, sometimes three times a day. Each time I get a pump. It’s great. I feel like I’m coming all day...”
- Arnold Schwarzenegger
Betjeningen bestod av ok folk, men einar som driftet studioet er mindre ok!Opprinnelig skrevet av blah
Men nå er det nye folk som er mer seriøse, johannes bak kassen nå har faktiskt trent en del selv og har peiling i motsetning til einar