+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultatene 51 til 63 av 63

Tråd: Stavanger open 2009

On her way back jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    30
    Her er litt bilder fra min helg i Sandnes da...
    Fikk ikke helt frem definisjonen i lårene på scenen, men det er nå justert til NM... må stå litt annerledes med beina samt endel andre endringer...
    Mer og jevnere farge også Også har jeg gått ned litt til..

Jeg gjorde det ikke bra resultat-messig dah... men.. alt i alt er jeg fornøyd med at jeg iallefall har blitt bedre enn sist ... Kunne ikke gjort noe mer iallefall... Så jeg kan iallefall være fornøyd med at jeg har klart deffen bedre nå... (selvom jeg skulle jo ønske jeg iallefall kom til finalen..)

hehe- på siste bildet hadde jeg fått i meg 6eggehvitter og 30gr ris- og jeg var såå METT!! .. helt utrolig...

Gleder meg til NM jeg da, tross alt...
    Vedlagte bilder
    "Pain is just weakness leaving your body"

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    hva skal du stille i på NM?
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

On her way back jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post
    hva skal du stille i på NM?
    BF.. Gjør endel justeringer, og håper det samt en litt annen line-up gjør at jeg iallefall gjør det litt bedre
    Rekker ikke CBB, verken blir hard nok (se på yvonne- hakke sjans å bli så hard, og samtidig ha "trøkk" i muskulaturen) og de andre har øvd over 6mnd på poseringer og friprogram, lite realistisk å tro at jeg skulle klare det på 1uke ...

Og det er BF jeg vil.. så jeg gjør mitt beste nå, også får jeg heller trene meg litt ned om jeg velger å stille senere engang

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    okok...lykke til affal!
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post
    okok...lykke til affal!
    Tusen takk!! kan jo se ut til at jeg trenger det! hehe

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Var ikke hun ene som kom på pallen i den lave klassen også litt mer muskuløs enn de andre? Ei blond ei …

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av tombody Vis post
    Var ikke hun ene som kom på pallen i den lave klassen også litt mer muskuløs enn de andre? Ei blond ei …
    Jo ... Flott jente!

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Da skulle det vel også være håp for deg?

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av tombody Vis post
    Da skulle det vel også være håp for deg?
    Håper da det Selv syns jeg ikke at jeg er FOR voldsom men det er det vel uenigheter om da...
    se på pallen i NM 07 og 08.. jeg er jo ikke mer muskuløs enn de...
    men Ja... det dømmes annerledes nå ..

Men i'll do my best! Først har kommet i form så lar jeg meg ikke knekke av ett stevne... Håper line-upen er litt annerledes i NM da!

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av jente81 Vis post
    Håper da det Selv syns jeg ikke at jeg er FOR voldsom men det er det vel uenigheter om da...
    se på pallen i NM 07 og 08.. jeg er jo ikke mer muskuløs enn de...
    men Ja... det dømmes annerledes nå ..

Men i'll do my best! Først har kommet i form så lar jeg meg ikke knekke av ett stevne... Håper line-upen er litt annerledes i NM da!
    men du er enig i at det har de siste 3 årene bare gått en vei mht muskler da her i norden spess norge?

internasjonalt nivå hadde ikke muskeløse jenter hatt en sjangs så det var jo bare på tide det snudde litt om og gikk i boka for å følge reglene igjen

når det gjelder deg selv syntes jeg du er AKKURAT på vippe stadiet og da blir det vanskelig men når man ser linupen fra ifjor så var det bedre jenter i bf enn i classic nå i stavanger open sett vekk ifra mariann og det blir litt feil...

nå har det jo heldigvis kommet en klasse som heter cbb som er passelig for de jentene som er muskeløse men ikke ønsker å ta den helt ut med kroppsbygging.

legger ved bildene av jentene som vant olympia i helgen
    ser man på de så ser man fort at jentene her til lands er hakket for store når man tenker internasjonalt nivå
    Vedlagte bilder
    Sist endret av GrEmLiNgS; 30-09-09 kl 11:16
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    men du er enig i at det har de siste 3 årene bare gått en vei mht muskler da her i norden spess norge?

internasjonalt nivå hadde ikke muskeløse jenter hatt en sjangs så det var jo bare på tide det snudde litt om og gikk i boka for å følge reglene igjen

når det gjelder deg selv syntes jeg du er AKKURAT på vippe stadiet og da blir det vanskelig men når man ser linupen fra ifjor så var det bedre jenter i bf enn i classic nå i stavanger open sett vekk ifra mariann og det blir litt feil...

nå har det jo heldigvis kommet en klasse som heter cbb som er passelig for de jentene som er muskeløse men ikke ønsker å ta den helt ut med kroppsbygging.

legger ved bildene av jentene som vant olympia i helgen
    ser man på de så ser man fort at jentene her til lands er hakket for store når man tenker internasjonalt nivå
    Jeg er da IKKE større enn hun på første bildet hvertfall!!
    Nja, jeg syns det har endret seg drastisk de siste 3 konkurransene jeg i BF jeg da... men men..

Jeg kommer heller trene meg ned enn å gå for CBB... HVIS det blir flere konkurranser senere... Og det er jo bare å "puse" trene ett år eller 2 så er jeg der

Enig i at BF ikke skal være store jenter, men samtidig er det nok av misse konkurranser- heter jo fitness! men ja- som sagt- enig at det finnes en middelvei der

Jeg prøver meg i NM for det jeg!

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av jente81 Vis post
    Jeg er da IKKE større enn hun på første bildet hvertfall!!
    Nja, jeg syns det har endret seg drastisk de siste 3 konkurransene jeg i BF jeg da... men men..

Jeg kommer heller trene meg ned enn å gå for CBB... HVIS det blir flere konkurranser senere... Og det er jo bare å "puse" trene ett år eller 2 så er jeg der

Enig i at BF ikke skal være store jenter, men samtidig er det nok av misse konkurranser- heter jo fitness! men ja- som sagt- enig at det finnes en middelvei der

Jeg prøver meg i NM for det jeg!
    du er heller ikke mindre! jeg syntes du til og med var hardere, spess i overkroppen
    er jo ingenting negativt at det viser igjen at du har trent vet du! er jo heller bare litt mer hvor de forskjellige hører hjemme i konkuransen.
    og som sagt når det gjelder deg selv så er du på vippestadiet altså du har ivertfall maxet bfen og kan med andre ord fortsatt gjøre det meget så bra der.

selvsagt skal du prøve deg i nm Marthe! er jo ingen tvil om det gleder meg til å se deg igjen
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    du er heller ikke mindre! jeg syntes du til og med var hardere, spess i overkroppen
    er jo ingenting negativt at det viser igjen at du har trent vet du! er jo heller bare litt mer hvor de forskjellige hører hjemme i konkuransen.
    og som sagt når det gjelder deg selv så er du på vippestadiet altså du har ivertfall maxet bfen og kan med andre ord fortsatt gjøre det meget så bra der.

selvsagt skal du prøve deg i nm Marthe! er jo ingen tvil om det gleder meg til å se deg igjen

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.