+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 56

Tråd: Stavanger open

Bronse Member Eirik is a jewel in the rough Eirik is a jewel in the rough Eirik is a jewel in the rough Eirik is a jewel in the rough Eirik sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Alder
    29

Question Stavanger open

Har hørt rykter om at Stavanger open skal starte opp gjerne allerede i år.
    Ikke hørt ryktene fra en bekreftende eller god kilde så lurer på om noen andre har hørt noe.

Superior newbie Liquid er et navn kjent av alle Liquid er et navn kjent av alle Liquid er et navn kjent av alle Liquid er et navn kjent av alle Liquid er et navn kjent av alle Liquid er et navn kjent av alle Liquid sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Eirik
    Har hørt rykter om at Stavanger open skal starte opp gjerne allerede i år.
    Ikke hørt ryktene fra en bekreftende eller god kilde så lurer på om noen andre har hørt noe.

Stemmer at det blir Stavanger Open i år Rolf og Steinar skal være med å arrangere, så vi får bare krysse fingerene på at alt går så det suser.

Er ikke sikker på detaljer, men skal snakke med Rolf og komme tilbake med mer detaljer. Noen her som skal stille?
    JA, det skal gjøre vondt...!!!

Platinum Member Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Høres spennende ut. Endelig noe som er på vestlandet. Dette skal jeg se.

Bronse Member Eirik is a jewel in the rough Eirik is a jewel in the rough Eirik is a jewel in the rough Eirik is a jewel in the rough Eirik sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Alder
    29
    Genialt! Trodde dette var for godt til å være sant
    Blir det holdt allerede i september da?

Superior newbie Liquid er et navn kjent av alle Liquid er et navn kjent av alle Liquid er et navn kjent av alle Liquid er et navn kjent av alle Liquid er et navn kjent av alle Liquid er et navn kjent av alle Liquid sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Eirik
    Genialt! Trodde dette var for godt til å være sant
    Blir det holdt allerede i september da?
    Skal sjekke opp eksakt dato...

Medlem Edmund is on a distinguished road Edmund sin avatar
    Ble medlem
    02-2004
    Er det noen som vet når dette blir??? Var med der i 2000, trur ikke det har vært arangert siden. Desidert det best arangert stevnet jeg har vært med på, så det hadde virkelig vært morro om det blir arangert igjen.

Gudfaren QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Da stiller du?
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Medlem Edmund is on a distinguished road Edmund sin avatar
    Ble medlem
    02-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hobbiten
    Da stiller du?
    Mulig det. Kommer litt an på når det er..

Medlem xtest har en flott utstråling
    Ble medlem
    11-2003

Smile

ooh dette blir morro :winkwink:

Ble medlem
    07-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av xtest
    ooh dette blir morro :winkwink:

Blir bra dette.. Treningspartneren min er ganske bestemt på å stille hvis det blir noe av

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    er det på høsten er jeg med
    RockyRock

Ble medlem
    03-2002
    Stavanger Open blir 25 september i Rica Park Hotel (ref. Rolf Gustavsen). Så da er det bare å legge seg i hardtrening og på diett

Ble medlem
    07-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Liquid
    Stavanger Open blir 25 september i Rica Park Hotel (ref. Rolf Gustavsen). Så da er det bare å legge seg i hardtrening og på diett

Kjempe nyheter, Takk for info!

Ble medlem
    11-2003
    jepp karma foh you liquid

Platinum Member forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough
    Ble medlem
    03-2003
    rock; kanskje dette er noe for deg i første omgang, så kan du ta NM til neste år ? du får masse erfaring, akkuratt slik arnold gjorde på hans første stevner.. kom til NM neste år og KABOOM

Ble medlem
    07-2002
    Alder
    29
    STAVANGER OPEN 2004
    Stavanger Kroppsbygger & Fitnessklubb vil 25.09.2004 arrangere Stavanger Open.

Konkurransen vil bli holdt i Stavanger Forum som ligger 5 min med bil fra Stavanger Sentrum. Stavanger Forum ligger vegg i vegg med hotellet Rica Forum som vil tilby spesial priser for utøverene (avtale ikke ferdig forhandlet enda).

Konkurransen vil bli holdt i følgende kategorier:

Kroppsbygging damer (alle klasser)
    Kroppsbygging herrer (alle klasser)
    Fitness fysikk herrer +180 cm
    (Symmetri, dips og chins)
    Fitness fysikk herrer -180 cm
    Fitness fysikk damer +165 cm
    Fitness fysikk damer -165 cm
    Bodyfitness damer +164 cm
    Bodyfitness damer -164 cm

For konkurransen gjelder NKF`s regler.

Alle utøverene må stille for en klubb som er registrert hos NKF.

Alle utøvere må ha betalt medlemsavgift til klubb/NKF og ha betalt konkurranse lisens.

Bevis må fremlegges ved innregistrering.

Det er kun tillatt med en delegat pr tredje medlem pr klubb.

Der vil det bli lagt ut mer detaljert info om Stavanger Open 2004 fortløpende på:
    www.LIFESTYLE-TRENING.com

Det kan også sendes spørsmål på følgende mail adresse: m-me@online.no

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    ja kanskje det, høres spennende ut, har de en junior klasse er jeg med, jeg ligger veldig bra ann diett messig.
    RockyRock

Silver Member wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter sin avatar
    Ble medlem
    02-2004
    Alder
    26
    ser ikke ut til å være en junior klasse der. Siden den ikke er ført opp.
    Begynn med å gjøre det som er nødvendig, deretter det som er mulig. Og plutselig greier du det umulige
    Min Treningslogg

Min Profil

http://s1.gladiatus.no/game/c.php?uid=56766

Gold Member Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Tviler vel på at det blir en juniorklasse, men ta kontakt med Steinar, så kan det være mulighet for at det blir noe av hvis andre juniorer melder sin interesse.

Medlem AllGood is on a distinguished road AllGood sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Dette skal jeg gå å se på iallefall. Må støtte opp om et bra tiltak!
    "Say it, believe it, achive it!"

Platinum Member Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Hvis det er noen fra Fp som stiller så må dere skrive det, så skal jeg heie på dere

Stavanger forum? Hvor er det?

Medlem AllGood is on a distinguished road AllGood sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Ved Siddishallen og Storhallen. 3 min med bil fra sentrum.
    "Say it, believe it, achive it!"

Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Den er fin.da vet jeg hvor det er. Siddishallen har jeg kjørt forbi mange ganger.
    Sist endret av Smite; 28-05-04 kl 16:56

Ble medlem
    07-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ryus
    Hvis det er noen fra Fp som stiller så må dere skrive det, så skal jeg heie på dere

Stavanger forum? Hvor er det?

Har lyst å gjøre min debut i AF, men er redd jeg mangler litt fremdeles. Skal aldri si aldri da. Skal uansett følge treningspratneren min på deff så jeg får jo sjekka formen.

Ble medlem
    11-2003

Wink

du skal stille du Eirik!! (jeg vet hvor du bor )

Bronse Member Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Resultater??????

Silver Member wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter sin avatar
    Ble medlem
    02-2004
    Alder
    26
    Kroppsbygging
    Damer -52 kg
    1. Violetta AG Sprus, 10 p

Damer +57 kg
    1. Hege Jahr, 10 p
    2. Evy Rustad, 24 p
    3. Wenche Tandrevoll, 36 p

Junior herrer -80 kg
    1. Nader Al Meskami, 10 p

Junior herrer +80 kg
    1. Petteri Kivinjemi, 10 p

Herrer -75 kg
    1. Henning Tønnesen, 13 p
    2. Nader Al Meskami, 18 p
    3. Georg Hagimasi, 31 p
    4. Safi Rashad, 38 p

Herrer -80 kg
    1. Rune Lund 14 p
    2. Arild Brandslien, 16 p

Herrer -90 kg
    1. Petteri Kivinjemi, 10 p

Herrer -100 kg
    1. Kai André Kakenes, 10 p

Herrer +100 kg
    1. Pål S Pedersen, 14 p
    2. Michael Wibecan, 16 p
    3. Rolf Gustavsen, 30 p
    Atletic Fitness

Damer Poeng runder Totalt
    1. Cia Hedlund
    2. Mariann Eide
    3. Helen E Christensen
    4. Anneli Pompe 5-10-5-5
    13-5-10-13
    15-15-10-15
    17-20-15-17 25
    41
    55
    69

Herrer -180 cm Poeng runder Totalt
    1. Christian Egner
    2. Alexander Henden
    3. Jan Sigve Eliasson
    4. Patrick Hermannsson
    5. Anders Tensvart
    6. Trygve Ringø
    7. Magnus Wikinghjelm
    8. Jan Eivind Nærland 16-10-10-16
    8-30-20-8
    7-35-25-7
    24-20-20-24
    31-15-15-31
    31-25-5-31
    24-40-10-24
    39-5-30-39 52
    66
    74
    88
    92
    92
    98
    113

Herrer +180 cm Poeng runder Totalt
    1. Håvard Landsem
    2. Ib-André Brandsegg
    3. Benny Furenbrink
    4. Edmund Johansen
    5. Christoffer Albrecht
    6. Torbjörn Fillipsson
    7. Kay Utnes
    8. Frode Hølleland
    9. Stefan Croona
    Nick Field 10-10-10-10
    19-5-15-19
    16-15-30-16
    16-50-5-16
    26-30-25-26
    45-15-10-45
    28-25-35-28
    27-35-30-27
    39-45-20-39
    49-40-40-49 40
    58
    77
    87
    107
    115
    116
    119
    143
    178
    Begynn med å gjøre det som er nødvendig, deretter det som er mulig. Og plutselig greier du det umulige
    Min Treningslogg

Min Profil

Bronse Member Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Heisann wolter, stilla ikke børge fagerli?

Ble medlem
    02-2004
    Alder
    26
    oppe fra venstre:Torbjörn Filipsson, Anders Tengvert, Alexander Henden, Stefan Croona
    Nede fra venstre: Patrik Hermansson,Magnus Vikinghjelm, Annelie Pompe
    Vedlagte bilder
    Min Treningslogg

Min Profil

Ble medlem
    02-2003
    Hr du fler bilder?

Bronse Member steven87 is a jewel in the rough steven87 is a jewel in the rough steven87 sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    flere bilder!!!!!

nit
    nit er ikke aktiv
    Bronse Member nit har slått av rykte
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    8
    Den listen er gammel!!

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    takk og pris , jeg skjønte ikke mye av den listen der

Ble medlem
    02-2003
    Updates?

Smisch!! Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av gainer1
    Updates?
    på iforms sider

Smisch!! Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    29
    pia vant! Edmund vant! Paal Snorre vant! Monica vant OSV.!!!!!YEAH, dreamteam fra Kaliber
    Gjett om det blir satsing fram mot våren nå

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    kjetiln vant også

Ble medlem
    04-2004
    Alder
    29

Talking

Kaliber er BEST

Over the hill kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    38
    Har akkurat kommet derfra. Mye bra! Paal Snorre er helt rå!! Dama er enda råere (På en litt annen måte da:-)
    I +100kg var det bare Vegar og Paal som stilte, med andre ord: en vanskeligere debut kunne Vegar neppe fått.. Men, han gjorde en god figur og kommer nok sterkere tilbake om en uke.

Gjesteposør Stellander var et syn ja!! Den mannen er GROV!
    Det er synd at de som virkelig vet hvordan dette landet skal styres er travelt opptatt med å kjøre taxi!

Ble medlem
    04-2004
    Alder
    29
    Vet du kordan Trond Sandslett og Eirik Kaaby gjorde det?Og Siw Hege?

Ble medlem
    11-2003

Talking

ja helvede stellander var KONGE rå (fikk tatt noen bilder)
    ødegården var også sinnsykt rå bak protein stand-en

Over the hill kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    38
    Kjekt å se at Trondheim er såpass sterkt representert. Har vokst fram et veldig bra byggermiljø i Trondheim de siste årene, mye takket være gutta fra Kaliber.
    Det er synd at de som virkelig vet hvordan dette landet skal styres er travelt opptatt med å kjøre taxi!

Medlem zigge har en flott utstråling zigge sin avatar
    Ble medlem
    01-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av xtest
    ja helvede stellander var KONGE rå (fikk tatt noen bilder)
    ødegården var også sinnsykt rå bak protein stand-en

Hehe Ødegården var stor. Paal var overlegen, Vegar kunne ikke sammelignes.

Edmund var òg i god form, imponerdende antall chins(har selfølgelig glemt antallet )

Har 117 bilder i 2592 X 1944, får bruke natta på resize noen av dem, legger sikkert en god del ut i løpet av morgendagen
    Sist endret av zigge; 25-09-04 kl 23:13
    BØØØØ!

Silver Member waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    HOHOHOHOHOHOHOHO

jon morten thomassen kommer til å knuse hver og en mann hvis han kommer i knallform ( rart om han ikke gjør det uansett form.. )
    Vedlagte bilder
    !burger: !burger: !burger: !burger:

Platinum Member forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough
    Ble medlem
    03-2003
    fyttihælvete for noen massive ben!!

Come back king Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Er det noen plasser som har fått ut bilder fra konkurransen ennå da?

Ble medlem
    10-2003
    Alder
    38
    Sitat Opprinnelig skrevet av waille
    HOHOHOHOHOHOHOHO

jon morten thomassen kommer til å knuse hver og en mann hvis han kommer i knallform ( rart om han ikke gjør det uansett form.. )
    Var å trente på Kaliber i trondheim hele forrige uke. Thomassen trener der. Var noen å tok bilder der mens jeg var der og jeg garanterer: Thommasen er GROV og klar!

Bronse Member steven87 is a jewel in the rough steven87 is a jewel in the rough steven87 sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    nei du kødder. hehe :P sinsykt

Silver Member waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av kevin25
    Var å trente på Kaliber i trondheim hele forrige uke. Thomassen trener der. Var noen å tok bilder der mens jeg var der og jeg garanterer: Thommasen er GROV og klar!

hehe jeg vet. når jeg står ved sia av ham, så er det nesten som om det er hulken som står ved sia av deg!
    !burger: !burger: !burger: !burger:

Ble medlem
    10-2003
    Alder
    38
    Sitat Opprinnelig skrevet av waille
    hehe jeg vet. når jeg står ved sia av ham, så er det nesten som om det er hulken som står ved sia av deg!
    Han er skapt for bygging, var nesten like bra som 20 åring som han er nå

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Lignende tråder

1. Resultater fra Oslo Open
    By MUSCLEGAIN in forum Stevner/konkurranser
    Svar: 5
    Nyeste innlegg: 24-01-10, 20:27
  2. Hvor kjøpe trenings klær i Stavanger?
    By futuredome in forum OT
    Svar: 9
    Nyeste innlegg: 10-10-03, 14:55
  3. OSLO OPEN
    By NK in forum Stevner/konkurranser
    Svar: 8
    Nyeste innlegg: 26-04-03, 00:23
  4. Sandefjord Open
    By Number1 in forum Stevner/konkurranser
    Svar: 0
    Nyeste innlegg: 11-02-03, 09:28
  5. Stavanger Open